Burnout / Overspannen deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 20:30

Ik zal een poging wagen.

Mijn echte naam laat ik even achter wegen, ben nogal makkelijk te Googlen en vind het niet een prettig idee dat iedereen dit zo kan vinden.
Ik ben 27 jaar en weet al sinds een aantal jaar dat het niet helemaal oké met mij gaat. Alleen is pas in juni dit jaar de bom gebarsten en het lijkt alleen maar erger te worden. Ik ben iemand die heel gevoelig is, trek me bijna alles persoonlijk aan en was altijd iemand die zeer negatief dacht en dat ik de gene was die alles fout deed. Dit doe ik gelukkig heel weinig meer en probeer zo goed als het kan alles positief te zien en houd in mijn achterhoofd dat alles altijd goed komt. Ben ook iemand die haar gedachten niet uit kan zetten, mijn hoofd is elke sec van de dag aan het denken en doen.

Ik ben in juni dit jaar naar mijn huisarts gegaan en daar kwamen we tot de conclusie dat ik verlatingsangst heb. Ik heb medicatie gekregen zo dat het in mijn hoofd wat rustiger werd, en dat werkte, ik was weer mezelf. Het blije, vrolijke en opgewekte meisje. Alleen kreeg ik er een ander 'probleem' bij. Ik kon niet meer 's nachts doorslapen. Inslapen ging prima, maar werd op een nacht zo'n 8 keer wakker, en dat breekt je natuurlijk een keer op. Besloten om over te stappen naar een andere medicatie. Dit leek te helpen, alleen toen de dosis werd verhoogd ging het helemaal mis. Ben in een diep diep dal terecht gekomen en ik lijk steeds verder in weg te zakken. Het begon met wat trillen en nog slechter slapen dan ik al deed, maar op een gegeven moment kreeg ik last van stemmingswisselingen en woedeaanvallen. Op dit moment slik ik geen medicatie meer (bijna 2 weken)
Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik me niet de hele dag ellendig voel. Ik ben eigenlijk de hele dag vrolijk, maar zo maar uit het niets kan alles omslaan. Ook heb ik nergens zin meer in, het liefst blijf ik de hele dag in bed liggen en wil ik met rust gelaten worden. Dit is niets voor mij. Ben normaal juist iemand die overal plezier in heeft.

Op dit moment voel ik me top en kan ik niet begrijpen waarom ik me nog geen 2 uur geleden zo klote heb gevoeld.

Ik weet niet precies waar ik last van heb. Ik voel me heel vaak een aansteller en moet gewoon niet zo zeuren, iedereen heeft wel eens een dipje of een mindere dag. Maar ik weet heel goed dat dit meer is dan zo maar een dipje, ik zal hier zonder hulp niet uitkomen. En als dat wel lukt, dan is het maar voor een korte tijd.

Waar ik zelf wel heel blij mee ben is dat ik nu 2 nachten achter elkaar voor mijn doen goed geslapen heb. Word niet meer 8x per nacht wakker. Nu hooguit een keertje omdat ik naar het toiltet moet of ik heb het niet eens door dat ik wakker ben geworden. (zie het aan mijn telefoon. 's Nachts ontvang ik mails en die lees ik dan, alleen kan ik het me niet herinneren.)

Ik hoop dat jullie er iets van kunnen begrijpen... :)

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 22:10

Zo warrig is dat niet hoor. :) Heb je naast medicatie ook andere hulp gekregen trouwens? En hoe is jouw zelfbeeld, hoe kijk je naar jezelf?

Ik heb het ook behoorlijk dat ik me kan voelen alsof ineens de grond onder mijn voeten weg geslagen wordt. Maar andere momenten eigenlijk niet meer kan voorstellen waarom ik me zo voelde en me er dus onprettig bij voel achteraf.

Dat je zoveel denkt is niet erg, misschien moet je alleen leren die gedachten zelf te sturen en reeël te kunnen houden. Daar zou een psycholoog je bij kunnen helpen (zeg ik die het vond voelen alsof ik door de grond kon zakken op het moment dat ik de doorverwijzing kreeg ;) ). Ik denk dat het een stukje onvrede is met jezelf, als er wat gebeurt waarin je dus idd niet reageert zoals goed zou zijn in je ogen wordt je teleurgesteld en somber waaruit die ellendigheid voorkomt. Jezelf opdragen dat je daar mee om moet leren gaan heeft geen zin, het hoeft niet zo te zijn. Maar dat is niet makkelijk.

Stukje zelfacceptatie en waarschijnlijk als dat verbeterd zullen kleine tegenslagen ook wat anders met je doen dan nu.

In ieder geval, je voelt het zo en je bent echt geen aansteller hoor. Lees je graag trouwens? Heb evt. wel een boektitel die wat meer opd e psychologie van de mens in gaat. Heeft mij goed geholpen met realiseren waarom ik sommige dingen voelde en ook inzien waarom dat niet altijd terecht was. :)

Rienn

Re: Burnout / Overspannen deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 19:05

Ik heb ook bij een psycholoog gelopen. Maar ik had niet het gevoel dat zij mij verder kon helpen. Ze zei dingen die ik al wist en waar ik al mee aan het werk ben. ( ik weet het allemaal precies, het is alleen zo verdomd moeilijk)
Mijn zelfbeeld is redelijk. Het ene moment kijk ik naar mezelf en ben ik trots, maar het andere moment als ik naar mezelf kijk voelt het alsof ik zwaar gefaald heb en dat ik weinig voorstel.

Dus het gevoel dat de grond onder je weg valt en daarna terug kijkt en denkt: waarom kun je je zo voelen... Is heel normaal?

Je hebt gelijk, ik moet mijn gedachten leren kunnen sturen, alleen dat is zo moeilijk. Heb heel vaak het gevoel alsof ik met mijn hoofd in een achtbaan zit. (grappig, ik heb juist mijn huisarts om een psycholoog gevraagd)

Ik vraag me ook vaak af wat ik nu precies heb. Ben ik depressief of overspannen en loop ik tegen een burn-out of ben ik gewoon geestelijk niet helemaal 100. (dat laatste wordt de laatste tijd door een aantal mensen gezegd, en dat trek ik natuurlijk heel erg aan. ) Ik weet dat dat niet zo is, maar loslaten lukt niet zo erg.

Ik zou -wat ik ook mag mankeren- graag hier verder mee willen praten, ik merk namelijk dat wanneer ik het van me af kan schrijven ik me al een stuk beter voel.

Ik ga rustig het topic door lezen, wil ook het een en ander van jullie weten.

Ik lees trouwens heel graag :)

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 09:26

Heb je lang hulp van een psycholoog gehad?
Ik weet nl veel in theorie ook wel, maar goed, nu nog in de praktijk, en daar heb je gewoon ook hulp bij nodig, het is fijn om het dan even te evalueren bij een psych oid, die geven je ook opdrachten mee om dit zus of zo te proberen!

Wat voor medicatie krijg jij?

dat je gedachtes nooit stil zijn komt me erg bekend voor! Daar ben ik nu ook mee bezig, ik moet dus nu pieker momenten gaan creeren. Iemand hier vroeg wat dat inhield, nou normaal dan doe ik tig dingen tegelijk en ondertussen ben ik in mijn hoofd druk bezig met gesprekken te voeren (vooral over negatieve dingen en mensen die mij "pijn"doen! echt zulke gesprekken gaan dan dagenlang door mijn hoofd, en dat kost veel te veel energie! gewoon erg hoeveel energie ik in die personen stop, dus nu leren dat ik dat ga minderen! en mbv bepaalde inzichten van de psych lukt dat al aardig! ben d'r nog lang niet, maar het begin is! Ik zoek nl altijd bevestiging en goedkeuring van anderen....terwijl ik moet leren om dat niet te doen. als ik 1 keer een bevestiging heb gehad, dan moet dat voldoende zijn...

vb die ik van de week kreeg.
psych vroeg: wat voor kleur is die prullenbak...
ik: zwart
psych: oke dank je, dan weet ik dat!
en dat hoef ik dan niet tig keer te vragen....als ik het me weer afvraag dan: ohja, die prullenbak is zwart...

dus mijn obsessie/verslaving(zo noemde ze dat, dat gepieker over bepaalde personen, zo zonder van mijn tijd) is nog een hele klus, maar heb het deze week al wel paar keer toegepast. als diegene weer naar doet, dan NIET weer over haar beginnen van dat je het idioot/banketstaaf stom en gemeen vind wat ze doet, want zo denkt diegene er ook over waar ik dan mijn bevestiging weer van wil hebben.
Dus die persoon heb ik maar als bijnaam: de zwarte prullenbak gegeven hihi)
maar het helpt wel: erger ik me weer wat, ohja, hoef er niet over te beginnen, want ik weet hoe ze is, geen energie in steken, niet niet niet doen!

zijn vaak kleine dingen die zo'n psychologe zegt, maar wel dingen waar ik echt iets meekan!want ik theorie weet ik ook wel dat ik me daar en daar en daar niks van moet aantrekken, maar toch! alleen red ik het niet want alleen krijg ik geen rust in mijn hoofd, maar met zulke inzichten,tips etc lukt het al stukkie beter!

Dus vandaag dat ik nieuwschierig ben naar hoe lang je hulp hebt gehad!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 16:51

Rienn, bij deze een leestip dan: Denk je sterk (& andere deel Denk je zeker) zijn dan aanraders. Ik vond het heel verhelderend om op papier zelf rustig te kunnen realiseren hoe en waarom ik op sommige dingen reageer zoals ik kan doen.

Negatief zelfbeeld van Manja de neef zou je ook evt. eens kunnen proberen :)

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 17:00

Mag ik jullie trouwens even blij informeren dat ik iets heb gedaan waar ik trots op mag zijn :D Uit mijn veilige schulpje gekropen, en (ontzettend eng) heft eens in eigen hand genomen. Klein beginnetje, maar ik heb een eigen paard gekocht! Zelf uitgezocht, onderhandelt, omgegaan met de twijfel of het wel goed zou komen, keuring en stalling afgesproken etc. Doodeng, maar wel mooi gefixed *\o/*

Vond het een lastig pad, niet te vaak bewandelen want vreet energie enzo. Maar ik heb er onwijs zin in om met mijn eigen vent aan de slag te gaan :j

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 17:29

Gefeliciteerd Bienotje! Ik kan helemaal begrijpen dat je trots bent op jezelf! Heb je een foto van je paard?

Ik ben vandaag met mn vriend naar Bataviastad geweest, even kort wezen shoppen, maar dat merk ik wel gelijk. Na een uurtje struinen had ik alweer pap in mn benen en voelde ik me af en toe paniekerig, toen we na 2 uur shoppen in de auto zaten was ik blij dat ik uit kon rusten. Aan de ene kant was ik happy dat ik spontaan even er tussenuit was gegaan en de drukte in ben gegaan (dat probeer ik meestal te vermijden), aan de andere kant baalde ik dat ik zo snel alweer moe was. Maarja, het moet gewoon stukje bij beetje, ik kan niet verwachten dat ik in zo'n korte tijd opeens weer 100% de oude ben. Nu dus weer lekker op de bank geploft om bij te komen en ik moet van mezelf gewoon genieten van mijn aankopen en van het spontane uitstapje!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 20:09

Bij deze fotootje :D

Afbeelding

Joyce, heb je het leuk gehad vandaag? Volgens mij wel en daar gaat het om, laat je plezier niet opzij gezet worden door een gevoel dat je tekort schiet hoor :(:) Leuek aankopen gedaan? :)

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 20:24

Wauw, wat een mooi paard! En volgens mij -wat ik zo snel lees- mag je heel trots op je zelf zijn. :)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 20:39

Oeehw, wat een leuk koppie zeg!!

Ik heb 2 leuke aankopen gedaan, gelijk al aan het begin, dus ik kwam net lekker in the shopping mood en toen vond ik niets leuks meer. Althans, ik zag genoeg leuke dingen, maar nog steeds met een flink prijskaartje eraan en ik wou echt low budget shoppen :D

Ik heb bij Kuyichi een hele mooie jeans gekocht (met een wat hogere taille en wijd uitlopende pijpen) en een kleurrijk stoer jurkje/tuniek achtig ding. Kostte me in totaal: €19,95 Ik had net mazzel dat mijn maten er nog tussen hingen! Ik ben dol op €10,- rekken ;)

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 20:40

bobomelo schreef:
dat je gedachtes nooit stil zijn komt me erg bekend voor! Daar ben ik nu ook mee bezig, ik moet dus nu pieker momenten gaan creeren. Iemand hier vroeg wat dat inhield, nou normaal dan doe ik tig dingen tegelijk en ondertussen ben ik in mijn hoofd druk bezig met gesprekken te voeren (vooral over negatieve dingen en mensen die mij "pijn"doen! echt zulke gesprekken gaan dan dagenlang door mijn hoofd, en dat kost veel te veel energie! gewoon erg hoeveel energie ik in die personen stop, dus nu leren dat ik dat ga minderen! en mbv bepaalde inzichten van de psych lukt dat al aardig! ben d'r nog lang niet, maar het begin is! Ik zoek nl altijd bevestiging en goedkeuring van anderen....terwijl ik moet leren om dat niet te doen. als ik 1 keer een bevestiging heb gehad, dan moet dat voldoende zijn...

Dit is precies wat ik ook heb. Hele gespreken met mensen die mij op wat voor manier dan ook pijn hebben gedaan. Maar niet alleen hele gesprekken, er zit geen 'uitknop' in mijn hoofd.

Ik heb nu 5 keer een gesprek gehad bij de psych en ik had laatst nog een afspraak, ben niet geweest omdat het slecht ging met mijn oma. Alleen nu durf ik geen nieuwe afspraak te maken omdat ik het min of meer vergeten was... Mijn gedachtes waren ergens anders. Slecht excuus!

En ik heb eerst een hele tijd (ben de naam kwijt....) met daarbij Oxazepam. Dat ging dus prima, eigenlijk heel goed zelf, alleen ging ik daar nog slechter van slapen. Daarna ben ik Comipramine gaan slikken (75mg) en daar werd mijn lichaam niet gelukkig van. Slapen deed ik niet meer 's nachts, maar op mijn werk. Ik moest altijd tussen 9 uur en 10 uur 's ochtends een powernap nemen, anders viel ik gewoon zo in slaap. Begon te trillen en mijn lichaam maakte hele rare bewegingen die ik niet meer kon controleren. Ben daar ook gelijk mee gaan afbouwen en op dit moment slik ik niets meer. Moet zeggen dat ik nu 2 hele goede dagen heb. Ben wel wat stiller dan ik normaal ben, maar voel me goed. En ik weet dat dat komt omdat ik 'mijn probleem' nu kan delen met een aantal mensen.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 20:41

joyce2 schreef:
Oeehw, wat een leuk koppie zeg!!

Ik heb 2 leuke aankopen gedaan, gelijk al aan het begin, dus ik kwam net lekker in the shopping mood en toen vond ik niets leuks meer. Althans, ik zag genoeg leuke dingen, maar nog steeds met een flink prijskaartje eraan en ik wou echt low budget shoppen :D

Ik heb bij Kuyichi een hele mooie jeans gekocht (met een wat hogere taille en wijd uitlopende pijpen) en een kleurrijk stoer jurkje/tuniek achtig ding. Kostte me in totaal: €19,95 Ik had net mazzel dat mijn maten er nog tussen hingen! Ik ben dol op €10,- rekken ;)

Hoe doe je dat low budget shoppen? Mij lukt dat echt nooit en zo'n bijzonder dure smaak heb ik niet eens. :o

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 20:42

Bienotje schreef:
Rienn, bij deze een leestip dan: Denk je sterk (& andere deel Denk je zeker) zijn dan aanraders. Ik vond het heel verhelderend om op papier zelf rustig te kunnen realiseren hoe en waarom ik op sommige dingen reageer zoals ik kan doen.

Negatief zelfbeeld van Manja de neef zou je ook evt. eens kunnen proberen :)

Dank je wel, ga ik naar opzoek. :)
Denk wel dat ik er iets aan kan hebben.

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 21:35

wow goeie berichten dus!!!!

nice nice peerd!!!! heel dapper , en al zat je 100% goed in je vel, dan vreet het nog energie om een paard uit te zoeken met alles eromheen!!!! echt toftof van je!!!!!!!

en die medicijnen ken ik niet, ik gebruik amitriptyline, mede voor het doorslapen, bevalt mij echt super!!!! mss dat dat iets voor je is?
en je hebt nog maar 5 gesprekken gehad dus, nou, na 5 keer ben je er nog lang niet hoor!!! zou gewoon weer bellen! Initiatief moet wel bij jou vandaan komen, die psychs bellen niet achter hun clienten aan hoor hihi...
gewoon doen, en dan kunnen zij je helpen om die 'uitknop' van het denken te activeren! ik ben er nu weer 4 week actief mee bezig, en merk dat het wat meer onder controle komt! al weet ik in theorie al wel jaaaaaren hoe het moet, helaas lukt dat vaak gewoon niet alleen!

dus, wees verstandig en maak weer een afspraak!

en joyce die inkopen heeft gedaan, top van je! knap gedaan, 2 uur is best lang hoor!! enne, kan ik je boeken voor als ik es low budget wil shoppen? ben d'r ook niet handig in

en die boeken, hmmmm volgens mij is dat ook wel wat voor mij! is dat boek ook wat op toepassing als je zo onzeker bent over je eigen mening en dus beslissingen mede door een pestverleden??

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 22:26

Bedankt meiden! Zo fijn om net even ook begrepen te worden dat de weg van zulke ontzettend leuke dingen toch ook wel een andere kant heeft en dat dat best ook wel zwaar kan zijn. Had nog wat extra strubbelingen onderweg, maar ook dat goed doorstaan :)

Joyce, mooie koopjes. Vaak nadeel bij die outlets, veel voordeliger maar kleding is vaak nieuw behoorlijk aan de prijs dat het met korting nog steeds flink geprijsd is.

Rien, probeer gewoon even moed bij elkaar te rapen en een nieuwe afspraak te maken. Niet leuk maar kun je niet weer eens een afspraak maken. Zou best kunnen dat het je weer een goed gevoel heeft dat je weer iets afmaakt en niet halverwege afhaakt en uitstelt :j Stiekem kan zoiets wel in je achterhoofd sluimeren als 'faalmoment', zou dat kunnen?

Bobo, dankjewel ook :) Het eerste boek geeft echt uitleg over cognitieve psychologie, ik ervaarde dat als begrepen worden. Voorgespiegeld krijgen hoe en waarom ik in bepaalde situaties anders (/extremer) reageerde, zonder mij daar gelijk slecht over te voelen.
negatief zelfbeeld is echt wat meer een zelfhulpboek met ook oefeningen zoals elke dag even stilstaan bij de positieve dingen die je gedaan hebt van die dag en meer :)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 10:43

hahaha dat low budget shoppen lukt me ook niet altijd hoor ;) Je moet net mazzel hebben dat er wat voor je bij zit! Alleen van te voren spreek ik vaak met mezelf af wat ik nodig heb en hoeveel ik er ongeveer voor uit mag geven. Deze keer zat ik krap bij kas, maar ik wou er wel even tussenuit, dus mocht ik van mezelf alleen voor de echte koopjes gaan :D

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 22:11

ik kom hier ook even buurten als ik welkom ben :=

ook ik zeg liever mijn naam niet zo open en bloot vanwege google gevaar (hou de info ook best kort vanwege de buitenwereld)
ik ben 22 jaar en op dit moment parttime in het onderwijs docent.
heb geen burn out, maar ben bang dat ik wel hard die kant opga.

edit; ik had een heel verhaal hieronder gezet, maar ben toch best bang dat bekende dit kunnen zien.
daarom doe ik liever het verhaal via pb als jullie het niet erg vinden :o (schaam me best wel voor deze situatie, terwijl dit ergens eigenlijk helemaal niet hoeft)

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 15:18

MieLo, natuurlijk ben je welkom :)

Sowieso is angst nergens voor nodig, misschien is het juist wel eens fijn om je verhaal te kunnen doen of hier de mening horen van anderen die wat verder van je afstaan die zelf één en ander hebben meegemaakt en kunne motiveren.

Mag ook per pb als je dat wel zou durven :)

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 18:21

welkom Mielo,

verhaal mag altijd per pb, maar makkelijk kletsen is het dan niet zo in het algemeen. Kun je je verhaal niet in grote lijnen neerzetten? Dan kunnen wij je het beste steunen!
En je moet je nergens voor schamen hoor! Geestelijk niet goed in je vel zitten doet gewoon rare dingen met je!

Hier alles wel goed! Jesse doet het ook hartstikke goed(gelukkig :P)
en voor de rest gaat alles zijn gangetje, paardrijden schiet er wat bij in....zal vanavond maar weer es even een half uurtje met mijn opdracht bezig van de psychologe. Piekermomentje creeeren en dagboek van positieve dingen bijhouden!

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 20:26

Ga het toch zo neerzetten in grote lijnen.

Ik ben nu 1,5 bekend met het feit dat ik adhd heb, hierdoor vielen heel veel puzzelstukjes op hun plaats.
Daarnaast ben ik onwijs perfectionistisch en onzeker.
Ik ben op dit moment dus werkzaam als docent en weet niet of dit het goede beroep voor mij is.
Vind het wel onwijs leuk, maar het is soms erg zwaar.
Zo heb ik nu wat problemen met 1 klas wat erg veel energie vergt, iets wat ik pp dit moment niet heb.

Ik heb erg veel stemmingswisselingen, waar ik voor behandeld wordt ( een ad, daarnaast ritalin voor adhd), maar ik merk gewoon dat deze me op dit moment beginnen te nekken. Ik ben vaak moe, kan steeds minder hebben en krijg vaker uitvallen in de klas ( ineens blaffen tegen de leerlingen bedoel ik ). Terwijl ik zo helemaal niet ben.

Echter is dit iets wat vorig jaar ook gebeurde en ik heb vandeweek een mail naar mijn psy coach gestuurd om te kijken of er niet meer aan de hand is.

Natuurlijk heb ik ook wel momenten waar ik van kan genieten ( onwijs lieve vriend en paard) maar soms is genieten wel erg lastig.

Edit: is nog best een lang verhaal geworden := kan morgen pas weer reageren, nu naar paardlief en dan snel bedje in :p

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 20:45

Wel fijn dat je je coach gemaild hebt, wie weet kun je daar weer wat verder mee komen, dat die jou kan helpen!
En voor deklas staan vergt indd veel van je! zeker het voortgezet onderwijs! Moet je toch echt zeker van jezelf zijn en sterk in je schoenen staan!
Zag in je profiel dat je 'nog maar'22 bent, en dan een stel koters in klas van 12 t/m 15 jaar ofzo? (tenminste dat is mijn voorstelling ervan?) knap vind ik het wel in elk geval!

Je schrijft dat je behandeld wordt voor stemmingswisselingen, bedoel je daar alleen mee dat je daar medicijnen voor hebt? of ook therapie?

In elk geval, als ik het zo lees, is het niet onverstandig om aan de bel te trekken!
(Wat is trouwens een psy coach? een psycholoog als coach?)

Wel fijn dat je nog wel kan genieten van je paard en je vriend, ook al is dat soms lastig omdat de negatieve kant dan overheerst!

Voor velen hier wel herkenbaar wat je schrijft!

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 23:12

Toch even een momentje gevonden om te antwoorden :D
Ben inderdaad 22 ( in aug jarig) en geef de 1e t/m 3e klassen les, dus van 12 TOT 16 ongeveer. Dit doe ik al 2 jaar, maar voor het eerst ook 2 mavo ernaast, wat gewoon flink wennen is.
Heb op dit moment alleen medicatie, maar krijg binnenkort een pit verpleegster, die me gaat helpen alles een beetje op orde te brengen. Psy coach is inderdaad mijn psycholoog, zit daarnaast ook in een groep, dus vandaar dat ik haar coach noem :p

Net springles gehad, maar ging verre van goed, dus de dip kwam weer even omhoog :(
Maar de wekker gaat vroeg morgen, dus ik duik me bed in. Truste iedereen :D

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 13:28

Pittig hoor Mielo, maar kan me voorstellen dat het wel lekker is als je hier even je ei kwijt kan! Niemand zal je hier raar aankijken!

Ik zit weer even lichtelijk in de stress, had maandag mn loon moeten krijgen, maar ik heb het nog steeds niet gehad. Dus gister had ik een collega gesmst om te vragen of de "werkende" collega's wel loon hadden gehad en die hadden het maandag al netjes gekregen! Dus ik heb gister met lood in mn schoenen mn werkgever gesmst, om te vragen of er misschien wat fout is gegaan en kreeg gelijk antwoord terug dat ze er gelijk achteraan gaan, maar ik heb mijn loon nog niet (al kan er natuurlijk wel een dag overheen gaan). Het is alleen zo flauw dat ze me "opeens vergeten" nu ik ziek thuis zit, maar ik probeer me er niet te druk om te maken, anders ben ik zo weer terug bij af...

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 16:34

balen joyce van je loon :( maar maak je er inderdaad niet al te druk over, onwijs goed dat je er achteraan bent geegan ;)
heb me vanmorgen maar ziek gemeld. weer slecht geslapen vannacht en onwijze koppijn toen ik opstond. met een flink schuldgevoel me afgebeld en nog blijft het me niet lekker zitten (voel me altijd zo'n aansteller qua ziekmelden, ga eignlijk altijd door tot ik letterlijk niet meer op mijn benen kan staan). ergens kan dit natuurlijk een keer gebeuren, maar ik voel me er niet goed bij, alsof andere mensen zullen denken dat ik me aanstel (dit is mijn 1e jaar op die school waar ik nu werk, heb al 2 dagen vrij moeten nemen vanwege een rijtest (autorijden) en een crematie. ziek zijn overkomt iedereen natuurlijk, maar of barstende hoofdpijn en oververmoeid daar ook bijhoren...)
ben daarna weer in slaap gevallen en werd pas rond 12 uur wakker, wel stuk minder moe maar de hoofdpijn blijft :( net 2 paracetamol genomen en rustig aandoen. vroeg erin vanavond en morgen weer aan de bak.

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 10:44

Hoe is het hier?
Hier drukdruk, werk,kindje,paarden,familie,vrienden....
Maar hetgaat op zich wel goed met mij!
En met jullie?