En NatasjavE: dacht dat ik ergens gelezen had dat Stratera soms wel helpt als Ritalin niet werkt maar dacht ook dat het niet vergoed wordt door ziektekostenverzekeraars... Maar als het helpt en je kan het betalen zou ik het toch proberen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bandida schreef:Ik ook maar ik heb geen adhd
Joolien schreef:Argggh, kennen jullie dat? Dat je je echt 'verstopt' in bokt? Ik zit nu een beetje doelloos naar zinvolle topics te speuren maar er is niks te vinden. Toch gebruik ik het als hyperfocus om onder andere dingen uit te komen, tenminste, zo lijkt het.
Een normaal mens zou nu de pc wegleggen en denken dat er niks boeiends is, ik blijf net zolang zoeken totdat ik ergens op kan reageren...
Joolien schreef:Haha Bertje was hilarisch!Kwam ie op in een glitter/panterprintpakje als schaatser, omg echt lachen
![]()
'Er staat hier in het kookboek dat biologisch eten voornamelijk met trage groente wordt bereid, trage groente? Artisjoksjoksjok?'
'Je moet ff wat meer frikadellen eten, dan krijg je misschien nog wat meer hersenen'
Heel flauw, maar zo leuk
Puchje schreef:Ik snap je niet goed Puissance, welke medicijnen gebruik je dan? want Ritalin heeft juist het tegenovergestelde effect bij mensen die geen adhd hebben.