Aaah ik heb er gister ook 2 besteld, ga er denk ik vandaag nog een paar bestellen..
X_Michelle_X
Geplaatst: 11-07-11 11:19
Me zus had voor mij de coca-cola bij de Primark vandaan mee genomen Door haar ben ik er sinds woensdag verslaafd aan, ik zag de site hier op bokt, van waar je ze kan kopen en heb al een lijstje gemaakt, met welke ik wil Wil de coca-cola ook als herhaal recept maaaaarrr kan de gewone niet vinden op de site van Taille... alleen coca-cola vanille.. en heb alles bekeken op die site het zijn er maar 4 hoor!
@Tallie, ik stel voor dat je naast een Lipsmacker handeltje ook een amerikaans snoep handeltje begint met scherpe prijzen. Melkchocolade Flipz zijn al jaren niet meer bij ons te krijgen, maar schijnen daar gewoon te koop te zijn, maar via ebay worden ze echt schreeuwend duur
Volgens mij hebben ze daar ook van die zakjes poeder, die moet je in een liter water oplossen en dan heb je echt superlekker drinken, in allerlei smaken, zelfs cola, maar dat lijkt me zonder prik niet zo lekker. Weet alleen ff niet meer hoe het heette, Foster Clarks ofzo? Kan dat?
Jaaaa ff gegoogled en zo heet het idd. Superlekker is dat.
Ik heb gekeken voor de speciale goodies, maar die pretzels verkochten ze niet in de plaats waar ik van het weekeind was, dus die heb ik niet mee kunnen nemen helaas.
Wat ik wel heb meegenomen is Paul Frank setjes! En ik heb leuke setjes van Burt's Bees gevonden. Nu foto's aan het maken, zet ze straks op de site. Morgen even wat bestellingen versturen
Door dit topic wou ik ze wel een keertje uitproberen Dus ik was dinsdag in de stad met me oma en zag ze liggen in de Douglass heb er 3 van paul frank Clany s Cotton Candy Julius Cocconut Cream en Bunny Girls Carrot Cake