RGBrink schreef:ja dude... heheDank je wel
p.s. ik ben trouwens nog op zoek naar een doorzichtige wenkbrauw- gel om de haartjes op zijn plek te houden.. ik had hem altijd van de hema, maar die heeft em niet meer, evenals de etos.. iemand enig idee?
merci
Essence heeft wenkrauwgel.. 1.80 volgens mij! Werkt perfect, gebruik hem al best een tijd en me wenkbrauwpotlood blijft perfect zitten!
Iemand al de nieuwe Catrice collectie gezien?
Dank je wel 
. Staat op m'n blog!
ik gebruik niks om mijn wenkbrauwen in model te houden, ze blijven zelf wel zitten
wel nieuwe mascara + eindelijk écht donkerbruine oogschaduw gescoord dus das dan wel weer fijn.. ga morgen als ik tijd heb naast mijn werk maar even bij de kruidvat naar binnen huppelen!
)
wel al oogschaduw zag ik, wat een kleurtjes
Ik heb enorm veel OPI staan en verder veel Catrice. De nieuwe kleurtjes hebben we hier helaas nog niet staan in de Kruidvat door een hele stomme inschattingsfout van het hoofdkantoor. Eigenlijk hadden ALLE filialen het 1 a 2 weken geleden al moeten hebben. Maar het heeft een dikke vertraging opgelopen omdat ze de tijd verkeerd hadden ingeschat. Dankje. Ik kan in ieder geval niet wachten op alle mooie nagellakjes van Catrice, heb al een hele lange wishlist liggen.
misschien dat ik er binnekort nog wat bestel!