Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 2

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 08:44

RGBrink schreef:
ja dude... hehe :D Dank je wel :D

p.s. ik ben trouwens nog op zoek naar een doorzichtige wenkbrauw- gel om de haartjes op zijn plek te houden.. ik had hem altijd van de hema, maar die heeft em niet meer, evenals de etos.. iemand enig idee?

merci :D

Essence heeft wenkrauwgel.. 1.80 volgens mij! Werkt perfect, gebruik hem al best een tijd en me wenkbrauwpotlood blijft perfect zitten!

Iemand al de nieuwe Catrice collectie gezien? :)

Ariebombarie

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 09:54

ik doe voor mn wenkbrauwen altijd wat haarlak op een oude tandenborstel en zo breng ik ze in model. werkt ook prima heheeh..

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 09:58

Heb ik ook een tijd gedaan, maar dan rechtstreeks op me wenkbrauwen (syoss volume) mijn god, elke keer als ik praatte trokken me wenkbrauwen aan me hoofd alsof ik werd gepijnigd :+

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 10:02

hahahahahhaahhha je meot dat ook niet rechtstreeks doen hahahahaha :')

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 10:02

Ik heb al wat dingen gekocht van de nieuwe Catrice collectie :j. Staat op m'n blog!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 10:03

Hahaha ik zie het al voor me :P ik gebruik niks om mijn wenkbrauwen in model te houden, ze blijven zelf wel zitten :+

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 12:16

Liins schreef:
RGBrink schreef:
ja dude... hehe :D Dank je wel :D

p.s. ik ben trouwens nog op zoek naar een doorzichtige wenkbrauw- gel om de haartjes op zijn plek te houden.. ik had hem altijd van de hema, maar die heeft em niet meer, evenals de etos.. iemand enig idee?

merci :D

Essence heeft wenkrauwgel.. 1.80 volgens mij! Werkt perfect, gebruik hem al best een tijd en me wenkbrauwpotlood blijft perfect zitten!

Iemand al de nieuwe Catrice collectie gezien? :)

hier nog nergens ;(

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 15:08

Dank jullie wel .. Leuk die 1 april smileys hahaha.. :o

Ik ben vanmorgen bij de etos geweest.. wenkbrauwgel + eyeliner stift + oogschaduw basis spul.. allemaal uitverkocht.. _-:( wel nieuwe mascara + eindelijk écht donkerbruine oogschaduw gescoord dus das dan wel weer fijn.. ga morgen als ik tijd heb naast mijn werk maar even bij de kruidvat naar binnen huppelen!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 10:07

Menino schreef:
Gel-eyeliner vind ik serieus g fwaar het aller makkelijkste om op te brengen ondanks 'kwastje en potje 'etc. :D

Beste mascara die ik ooit gehad heb, en ik heb écht korte wimpers van mezelf :D is diorshow blackout ..... :)

ja die dior heb ik ook :D

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 21:36

Ariebombarie schreef:
hahahahahhaahhha je meot dat ook niet rechtstreeks doen hahahahaha :')

Wist ik veel :') , Had het ergens gelezen.. en dacht, Agh.. Proberen we eens :D !

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 21:38

Ik moet morgen eventjes naar de Kruidvat.. :D stapelkorting!

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 21:40

Hier ligt het nieuwe Catrice assortiment al!

Vrijdag eind van de dag in de schappen, Zaterdag rond 14u was praktisch alles weg,
aldus de Kruidvat verkoopster..... :+

Primer weg, nude lakjes weg.. Alles! :+

Heb van Essence nog wel een nude lakje gescoord met 25% korting! (1,25 :)) )
Morgen weer eventjes erlangs, en kijken of ze nog wat hebben, of toenvallig wat bij hebben gevult.

Én heb een bestelling bij Hetcosmeticahuis lopen, de concealer en translucentpowder.
Heb al een concealer van HCH, maar die is te donker (n. 3) en heb nu n. 2 bestelt.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 21:41

Marije: Klopt! Daarom was mijn Nudelakje ook goedkoper :+ . als het goed is loopt de korting
tot aankomende dinsdag!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 22:39

de catrice stelling stond inmiddels maar goed gevuld was ie nog niet :n wel al oogschaduw zag ik, wat een kleurtjes <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 15:05

De Kruitvat in Parkwijk :D ? (toch fijn, dat ik nu weet dat je zo dicht in de buurt woont :') ) Vorige keer dat ik er was nog niet namelijk....

De elfspulletjes bevallen écht goed trouwens <3 Sowieso die eyeliner, maar de blush is ook echt mooi :D De perfecte blush waar ik ook al zolang naar zocht :D Mooi subtiel kleurtje :D

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 15:35

Ik kom me hier ook melden, niet een enorme gezichtsmake-up fan(zo gebruik ik niet meer dan een beetje concealer voor de aangeboren donkere kringen, haha, en mascara, waar ik dan wel weer heule hoge eisen aan stel). Maar nagellak..... :~ Ik heb enorm veel OPI staan en verder veel Catrice. De nieuwe kleurtjes hebben we hier helaas nog niet staan in de Kruidvat door een hele stomme inschattingsfout van het hoofdkantoor. Eigenlijk hadden ALLE filialen het 1 a 2 weken geleden al moeten hebben. Maar het heeft een dikke vertraging opgelopen omdat ze de tijd verkeerd hadden ingeschat. Dankje. Ik kan in ieder geval niet wachten op alle mooie nagellakjes van Catrice, heb al een hele lange wishlist liggen.
Wel ideaal hoor, om in t Kruidvat te werken. Ik kan eigenlijk altijd twee folders vooruit kijken, weet precies wanneer er een leuke make-up aanbieding is, ongebruikte make-up testers worden uitgedeeld aan het team, zelfde met parfumtesters, hoor het van te voren als er een 50% kortingsweekend aan zit te komen zoals vorig jaar zomer het geval was etc. :D

Oh, waar ik trouwens wel heel erg benieuwd naar ben zijn de lipstains van NYC! Iemand daar al ervaring mee/swatches? :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 15:36

Ehhh je zit in het hoe laat ik m'n ogen mooier lijken topic hè ;)

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 15:37

owww menino welke blush heb je van elf dan? :)

Ik heb echt veel reacties gekregen over mijn matte nagellak.. *D misschien dat ik er binnekort nog wat bestel!

handig mango om bij de KV te werken :D

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 15:38

Suus___ schreef:

Haha, dan vraag ik je me af of je hier wat gelezen hebt want het gaat volgens mij nu gewoon over make-up in het algemeen. Dus ook over blush, nagellak etc. Niet meer zo zeer over mascara's, oogschaduw en eyeliner.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 15:40

Mango_ schreef:
Suus___ schreef:

Haha, dan vraag ik je me af of je hier wat gelezen hebt want het gaat volgens mij nu gewoon over make-up in het algemeen. Dus ook over blush, nagellak etc. Niet meer zo zeer over mascara's, oogschaduw en eyeliner.

Klopt, maar er is een mod-opmerking over geweest en het moet over oogmake-up blijven gaan :) Voor nagels en nagellak is er een ander topic

Lalidan schreef:
Inmiddels is het topic aardig verschoven van mooie ogen naar mooie nagels. Dit is toch niet helemaal de bedoeling in het topic "Hoe je ogen mooier te laten lijken". Bij deze het verzoek om dus toch ontopic op oogmake-up te blijven reageren.
Als jullie wel graag ook over andere make-up soorten willen praten, is het misschien een beter idee de titel aan te passen?

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 15:41

Dat snap ik, dat dat niet de bedoeling is, maar zelfs op deze pagina gaat het over blushes en nagellak. :+ Waarom word de titel dan niet gewoon aangepast? Het is inmiddels niet meer zo gericht op mooie ogen, dat lijkt me duidelijk.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 15:44

Blush kan je nog in verband brengen met je ogen mooier laten lijken, bij nagellak is dat lastig haha ;) Nee, ik snap je punt..Zou het ook prima vinden als de titel wordt aangespast hoor

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 15:50

Menino schreef:
De Kruitvat in Parkwijk :D ? (toch fijn, dat ik nu weet dat je zo dicht in de buurt woont :') ) Vorige keer dat ik er was nog niet namelijk....

De elfspulletjes bevallen écht goed trouwens <3 Sowieso die eyeliner, maar de blush is ook echt mooi :D De perfecte blush waar ik ook al zolang naar zocht :D Mooi subtiel kleurtje :D

:j zag alleen nog maar nieuwe oogschaduwtjes en moet nog véél gedaan worden, zal nog wel ff duren denk ik..

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 15:50

Ach mensen hoeven niet zelf voor mod te gaan spelen hoor. Het topic loopt toch goed en hartstikke leuk? Mensen die het daar niet mee eens zijn mogen temmen van mij :P

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 15:53

Kiwipitje schreef:
Ach mensen hoeven niet zelf voor mod te gaan spelen hoor. Het topic loopt toch goed en hartstikke leuk? Mensen die het daar niet mee eens zijn mogen temmen van mij :P

Bedoel je mij daarmee? :)