Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

eerste keer deed bij mij helemaal geen pijn dus laten we hopen dat het dan ook het geval is.
De vorige keer kan ik me niet meer heel goed herinneren omdat ik op was van de zenuwen!
Ik blijf er lekker mee doen wat ik altijd al doe denk ik maar. Vorige keer heb ik ook gewoon normaal gegeten. Als je praten gaat vermijden en alleen nog maar vloeibaar voedsel gaat nemen krijg je alleen maar meer last denk ik.. Merk wel dat het - tot nu toe! - minder pijn doet en dik lijkt te zijn dan de eerste keer.. Maar dat zei de piercer ook dat dat kon
En ijs eten gaat in elk geval goed; hoef minder te wennen aan dat enorm lange gevaarte in mijn mond dan de vorige keer!
niemand had het door dat ik een tongpiercing had tot ik het zelf zei. Ik werd echt gek van dat veel te lange staafje, was wel fijn toen de kortere er in kon...Frozenstar schreef:urselin schreef:Tapers heb je verschillende maten en blijven vastzitten door van die o-ringen.
Ik gebruik een insertionpin om te stretchen, dan kan er gelijk een groter sieraardje.
Ah dan scheur je hem eigenlijk meer of niet?

Fiffill schreef:Klinkt goed dan, overigens heb ik nooit een zwelling gehad en zat ik nog geen 2 uur naar het zetten alweer frietjes te eten bij de macniemand had het door dat ik een tongpiercing had tot ik het zelf zei. Ik werd echt gek van dat veel te lange staafje, was wel fijn toen de kortere er in kon...
Frozenstar schreef:Ah dan scheur je hem eigenlijk meer of niet?
Scheuren? Dan doe je echt iets fout.
Naar mijn weten is een insertionpin gewoon een taper waar je een sieraadje in kunt doen. Die taper duw je dan door je oor heen en het sieraadje blijft zitten. Dan loop je dus niet even met die taper rond maar heb je meteen 'n sieraad in je oor.
Ik heb er geen verstand van!
Was even vergeten hoe naar het voelt na het piercen..
Mijn tong is nu aardig verdubbeld, haha. Aan de zijkant wat lichte tandafdrukken, had ik de vorige keer ook.. Er zit nog ruimte op mijn staafje maar hij is goed aan het zwellen! Ondanks mijn tot nu toe 3 waterijsjes
En ik heb er behoorlijke spierpijn in maar ik probeer 'm toch even in beweging te houden al is dat vrij lastig aangezien ik niemand heb om tegenaan te praten 
Ben het zelf even kwijt..
gewoon lekker koekjes en dingen waarmee je tong goed beweegt, voorkomt een hoop spierpijn!
En spoelen met water en zeezout.. Ik moet eerlijk bekennen dat ik weinig trek heb om nog iets te eten of te bewegen maar laten we het maar wel doen
Scheelde dat ik de vorige keer nog wat te kletsen had maar ik zit nu aardig Remi te zijn hier haha..