[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joonsel

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 10:54

Daarom moet je er ook een papiertje oid omheen doen! :D

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 12:24

AGarcia schreef:
Die balletjes zijn irritant he..
Krijg je bijna niet los!
Je glijdt er gewoon omheen met je vingers.

thee doek pakken en boven en onder bolletje pakken en draaien ;) zo draai ik ze ook altijd goed vast :j

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 12:44

probeer de balletjes eens met je tshirt of een tissue los te draaien :)

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 13:35

Of van die gele keuken handschoenen :D

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 13:49

Ik had het idd met handschoentjes geprobeert maar dat lukte ook niet. Toen net bij de piercingshop geweest, het balletje zat toch wel goed vast, hij moest er ook wel wat moeite voor doen. Dus het lag niet aan mij haha. Zo'n tangetje zoals zij hebben zijn toch wel ideaal. Ik kreeg ook als tip mee om het de volgende keer is met een t-shirt te proberen.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 14:18

Als ik nou van oorbel gaatje naar tunnel wil, gewoon een kleintje. Dan heb ik dus zo'n staafje van dun naar dikker nodig.. maar dat blijft toch in het begin niet zitten? omdat het gaatje nog zo klein is?

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 14:20

Tapers heb je verschillende maten en blijven vastzitten door van die o-ringen.
Ik gebruik een insertionpin om te stretchen, dan kan er gelijk een groter sieraardje.

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 17:38

Ik heb zojuist mijn tongpiercing overnieuw laten piercen! 8-)

Afbeelding

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 18:43

Tapers blijven sowieso wel zitten omdat de boel in het begin nog erg strak is natuurlijk. O-ringen houden 'm op zijn plek.

Kim_89 hoe ging dat opnieuw piercen, was dat lastiger of hetzelfde?

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 18:49

Sorry voor de gare foto by the way :))

Overnieuw piercen was geen probleem. Ben bij dezelfde piercer geweest als vorige keer (Spike&Inky in Zwolle) en heb eerst gevraagd of hij 'm overnieuw wilde piercen. Dat was geen probleem dus ik ben gaan zitten, hij ging even kijken waar hij gezeten had en dat was nog heel zichtbaar. Hij heeft 'm op dezelfde plaats gezet omdat 'ie daar goed zat. Deed zo in mijn herinnering niet extra pijn maar het blijft natuurlijk een piercing dus fijn is anders.. Had niet het idee dat het lastiger ging of zo!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 18:51

Oké, ik wil 'm miss ook overnieuw laten zetten vandaar :) eerste keer deed bij mij helemaal geen pijn dus laten we hopen dat het dan ook het geval is. :Y)

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 19:00

Het is meer een venijnige prik en dat je voelt dat er wat doorheen gaat dan dat het echt pijn deed. Al had ik wel een beetje tranen in m'n ogen en ik proefde bloed brrrrr :') De vorige keer kan ik me niet meer heel goed herinneren omdat ik op was van de zenuwen!

Nu alleen even gaan bedenken wat ik ga eten.. Mag niet te gekruid maar ik denk dat ik daar niet heel erg aan ga ontkomen ;) Ik blijf er lekker mee doen wat ik altijd al doe denk ik maar. Vorige keer heb ik ook gewoon normaal gegeten. Als je praten gaat vermijden en alleen nog maar vloeibaar voedsel gaat nemen krijg je alleen maar meer last denk ik.. Merk wel dat het - tot nu toe! - minder pijn doet en dik lijkt te zijn dan de eerste keer.. Maar dat zei de piercer ook dat dat kon :) En ijs eten gaat in elk geval goed; hoef minder te wennen aan dat enorm lange gevaarte in mijn mond dan de vorige keer!

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 19:04

urselin schreef:
Ik gebruik een insertionpin om te stretchen, dan kan er gelijk een groter sieraardje.

Ah dan scheur je hem eigenlijk meer of niet?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 19:05

Klinkt goed dan, overigens heb ik nooit een zwelling gehad en zat ik nog geen 2 uur naar het zetten alweer frietjes te eten bij de mac :Y) niemand had het door dat ik een tongpiercing had tot ik het zelf zei. Ik werd echt gek van dat veel te lange staafje, was wel fijn toen de kortere er in kon...

Frozenstar schreef:
urselin schreef:

Scheuren? Dan doe je echt iets fout. :=
Naar mijn weten is een insertionpin gewoon een taper waar je een sieraadje in kunt doen. Die taper duw je dan door je oor heen en het sieraadje blijft zitten. Dan loop je dus niet even met die taper rond maar heb je meteen 'n sieraad in je oor.

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 19:07

Haha ik slis wel half door mijn licht gezwollen tong en enorm staafje maar niet zodanig dat het opvalt geloof ik, want ik had zojuist mijn moeder aan de telefoon en ik heb niks gezegd en zij zei ook niks daarover O:)

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 19:17

Fiffill schreef:
Klinkt goed dan, overigens heb ik nooit een zwelling gehad en zat ik nog geen 2 uur naar het zetten alweer frietjes te eten bij de mac :Y) niemand had het door dat ik een tongpiercing had tot ik het zelf zei. Ik werd echt gek van dat veel te lange staafje, was wel fijn toen de kortere er in kon...

Frozenstar schreef:

Scheuren? Dan doe je echt iets fout. :=
Naar mijn weten is een insertionpin gewoon een taper waar je een sieraadje in kunt doen. Die taper duw je dan door je oor heen en het sieraadje blijft zitten. Dan loop je dus niet even met die taper rond maar heb je meteen 'n sieraad in je oor.

Ik had mijn tongpiercing en kon 's nachts amper ademen.. hij deed ook echt godsgruwelijk zeer. Heb hem na 4 dagen er maar uit gehaald..

Het was ook maar een vraag :') Ik heb er geen verstand van!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 19:22

Vorige pagina ging het nog over stretchen, lees dat anders even :j als het (veel) pijn doet of gaat bloeden zit je verkeerd. Dat is niet de bedoeling. Het is echt oprekken van je oorgaatjes dus zonder scheuren.

Oei dat van die tongpiercing klinkt niet fijn. :=

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 19:23

Ik wil zo graag een labret maar als ik die laat zetten vermoorden mijn ouders me en kan ik mijn opleiding niet meer doen, heel frustrerend haha.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 19:29

Je kunt ook gewoon laten punchen, hoef je ook niet op te rekken.
Nadeel is alleen wel dat je voor altijd met een gat loopt :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 21:14

Iemand hier ervaring met het herpiercen van een eskimo?

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 21:35

Okee ik neem een beetje terug wat ik gezegd heb :P Was even vergeten hoe naar het voelt na het piercen.. := Mijn tong is nu aardig verdubbeld, haha. Aan de zijkant wat lichte tandafdrukken, had ik de vorige keer ook.. Er zit nog ruimte op mijn staafje maar hij is goed aan het zwellen! Ondanks mijn tot nu toe 3 waterijsjes :') En ik heb er behoorlijke spierpijn in maar ik probeer 'm toch even in beweging te houden al is dat vrij lastig aangezien ik niemand heb om tegenaan te praten :')

Iemand trouwens een idee hoe vaak ik moet spoelen met zeezoutoplossing? En hoeveel ijs ik moet eten? :P Ben het zelf even kwijt..

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 21:37

Ik heb helemaal geen ijs gegeten eigenlijk... moest geloof ik 2 a 3x per dag spoelen.
En ga anders gewoon meezingen met je muziek als je toch alleen bent. :D

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 21:39

ijs is altijd goed, bij mij is toen gezegd dat ik maar genoeg ijs moest eten.

Haha fiffill wou ik ook net zeggen :')

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 21:49

je moet geen ijs eten :n gewoon lekker koekjes en dingen waarmee je tong goed beweegt, voorkomt een hoop spierpijn!

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 22:01

Mijn piercer zegt ijs ;) En spoelen met water en zeezout.. Ik moet eerlijk bekennen dat ik weinig trek heb om nog iets te eten of te bewegen maar laten we het maar wel doen :j Scheelde dat ik de vorige keer nog wat te kletsen had maar ik zit nu aardig Remi te zijn hier haha..