_Lindsey schreef:ik vind uit de oven altijd zo slap.. bah
Oh bij ons niet. Je hebt ook speciaal patat voor de oven, die hebben namen wij altijd. Niet te hard, maar ook zeker niet slap.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:1 keer in de week een klein bordje heb ik wel verdiend hoor,was vanmorgen sinds maandag geen gram meer kwijt helaas.Misschien morgen opeens een kilo?
Wuis schreef:Ik ga straks stamppot zuurkool eten.
@ _Lindsey
En als je nu een mandarijn neemt ben je iets voller en eet je straks minder patat.
Romantico schreef:Aaaah help, wilde lang met de hond gaan wandelen, maar die was na een half uur verkleumd. Nu (na 40min) zijn we thuis, helemaal verregend. Ik heb al 4 wortels op als tussendoortje, maar dat vult gewoon niet. En ik weet dat ik allemaal chips nog in huis heb......
Romantico schreef:Even een vraag aan Hilde_q , waarom tel je thee als tussendoortje? Zitten daar ook calorieen o.i.d. in wat het afvallen niet helpt? Ik ben namelijk een enorme thee-leut en drink gerust 8 koppen op een dag. (Drink eigenlijk niets anders)
Sabin_e schreef:@ Mandarijn: Dat is heel erg weinigWat heb je vandaag allemaal gegeten dan? En meet je je calorieën ook op caloriechecker?
frgheaven schreef:Nou ik heb me vandaag wel redelijk gered
O - 1 geroosterde meergranenboterham met jam
T - niets
L - 1 geroosterde volkorenboterham met jam 2 crackers met (ja ja slecht) cervelaat
T - Niets
A - Bord groentensoep met stokbrood
Dus denk voor het weekend dat ik het niet slecht gedaan heb.