Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wel zin in. Hoop dat er deze keer plek is 

Ik eet een valess, minikrieltjes en spinazie ofzo. Weet nog niet wat voor groenten.
Zit toch fijner dan, flappert minder.

Wat goed zeg!
Was een aangename verrassing. 

Zin in! En als toetje een kiwi, bedacht me dat ik amper fruit op heb nog vandaag. Tja, lekker uit je ritme he, als je niet werkt...
Verbeteren je ogen al een beetje?

?_Tara_ schreef:Fijn dat ze zo goed lopen. Hoe lang heb je op je oude hardloopschoenen gelopen? Ik heb mijn schoenen nu bijna een jaar denk ik maar ik vraag me af wanneer ik ze moet vervangen. Ze lopen nog wel steeds goed maar misschien dat de demping wel minder wordt?Esther, ze lopen superlekker! Merkte ook meteen dat m'n oude hardloopschoenen dus echt wel op zijn.
Een huisgenootje van me is "aan de lijn". Hartstikke slank figuur heeft ze, maar goed. Daarnaast beweegt ze totaal niet, gaat altijd met de bus, sport niet. Lijkt mij dat dat stap 1 is als je wilt afvallen, sporten, in ieder geval bewegen.
Loop nu inmiddels ongeveer anderhalf jaar hard en het langste wat ik achter elkaar heb gelopen is 9 km. Maar kan denk ik wel langer maar daar heb ik nooit zin in 
Citaat:Total Distance: 3,66 km (2,3 mi)
Total Time: 31:48
Moving Time: 30:24
Average Speed: 6,90 km/h (4,3 mi/h)
Average Moving Speed: 7,21 km/h (4,5 mi/h)
Max Speed: 14,76 km/h (9,2 mi/h)
Recorded: di jan. 18 17:05:35 GMT+01:00 2011
Activity type: running
Wat ik wil? Het liefst 1 team ondersteunen zodat ik ook de diepte in kan gaan, inhoudelijk lekker overal bij betrokken ben en alle ins en outs weet.
Altijd verhelderend zo'n gesprek.
En probeer een beetje je dagritme te houden ipv om te draaien.
De Penny-meisjes

Dus we gaan geen bod uitbrengen, huis staat erg scherp in de markt en morgen en donderdag komen er weer mensen kijken, dus eigenlijk moesten we wel bieden als we iets zouden willen. Maar we doen het niet doen. Zaterdagmorgen komen er waarschijnlijk wel mensen naar ons huis kijken
Dat is ook spannend
?
Hij wil dan van mij weten wat mijn doel is voor dit jaar en wat ik in november 2011 bereikt wil hebben..........