Puisten deel 2

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ayla

Re: Puisten deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 19:01

een flesje waar denk ik 100ml ofzo inzit, en ik gebruik het ook om mijn brushes en poederpad's enzo mee schoon te maken (dat doe ik om de 2 a 4 dagen) :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 19:28

Fotootje van dat flesje? Vind alsnog dat je er snel doorheen gaat hoor haha! :))

MaartPaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 12:11

Een merk is niet per definitie goed of slecht. Hiervoor moet je echt de ingredientenlijsten goed bekijken. Zoek de ingredienten op op google en dan zie je vanzelf wel wat goed of slecht is ;)

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 19:33

Op het flesje staat het ook maar er zit zo'n beveiligingsstickertje nog overheen haha, zal wel een keer lezen. :P

Rebeccaa: ik weet ook niet hoor maar ik krijg het altijd voor elkaar dat ding hardstikke snel op te hebben.. :')

Huidje doet opeens niet zo leuk -O- onderhuids iets op m'n hoofd, even stomen zo en dan maar gewoon stug doorgaan met sterilon deppen want wil er deze keer ábsoluut niet aanzitten, eens kijken of dat werkt.
Want verder zie je hem opzich niet eens zo heel erg, hij is niet rood ofzo.
En ook een mee-etertje verkeerd weggehaald, maar dat is m'n eigen schuld haha. :o valt gelukkig ook niet zo op. :)

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 00:33

Handig topic
Ik ga ook maar van de week eens terug lezen of iemand er wondermiddel heeft
Word er gek van pffff

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 01:08

oh nein, ik heb een puist op mn kin xD... waar is mijn tandpasta! :+

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 15:04

Oke, ik weet het zeker! Als ik naar school ga word het veeeel erger -O-

romeoluver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 15:14

Waarom wordt het dan erger emr???
Bij mij gaat t weer supergoed!! Nog ongeveer 3 pukkeltjes (is voor mij heel goed :) ) en gladde wangen en bijna glad voorhoofd. Mocht ook wel, vandaag ben ik jarig. :#

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 16:02

Bij mij is het nog altijd erg, maar de roodheid is wel minder (denk ik).
Gebruik nu twee maal daags chloorhexidine om mijn hals te reinigen en ontsmetten. Misschien daardoor dat het minder rood is.

En gelukkige verjaardag romeoluver!
Fijn dat je een mooie/goede huid hebt op je verjaardag! :D

romeoluver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 16:24

Dankje katyatje!!! Jammer dat het bij jou niet zo goed gaat..wat is dat,chloorhexidine??? Klinkt eng :=

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 22:02

Gefeliciteerd!

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 22:22

romeoluver schreef:
Waarom wordt het dan erger emr???
Bij mij gaat t weer supergoed!! Nog ongeveer 3 pukkeltjes (is voor mij heel goed :) ) en gladde wangen en bijna glad voorhoofd. Mocht ook wel, vandaag ben ik jarig. :#

geen idee, maar het is echt zo.. Misschien omdat ik heel de dag binnen zit? In de vakantie ben ik vaker buiten dan binnen.

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 23:00

romeoluver schreef:
Dankje katyatje!!! Jammer dat het bij jou niet zo goed gaat..wat is dat,chloorhexidine??? Klinkt eng :=

Het is eigenlijk gewoon een soort ontsmettingsmiddel.
Ik ben het toevallig beginnen gebruiken. Leek me wel goed om het wat te ontsmetten aangezien er echt wel joekels bijzaten. En toen ik wat opzocht op het internet ivm acne kwam ik tegen dat chloorhexidine ook werkt tegen acnebacteriën. Kwam goed uit dus. ;)
Stond wel bij dat het effect pas na enkele weken zichtbaar is, maar bij mij is het toch echt op een kleine week al een stuk minder rood.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 23:05

gefeliciteerd romeoluver! inderdaad fijn dat je huidje op je verjaardag mooi is. :)

Katyatje: mooi dat het iig wel minder rood is, maar pas wel op dat het niet te droog word.
Is het net zoiets als sterilon?

Mijn huid doet echt even stom, had best veel mee-etertjes boven m'n wenkbrauwen die ik net maar voorzichtig na het stomen heb weggehaald, zodat het iig geen pukkeltjes oid kunnen worden.
En ik heb gewoon een bult op m'n hoofd. :( weer zo'n #@(*&#^!& onderhuids iets, word er gek van.
Normaal na een paar dagen en dan stomen kan ik hem wel uitdrukken en schoonmaken ofzo, maar dit is echt gewoon niets.. en sinds ik er toch op heb staan duwen enzo is mijn huid alleen maar beschadigd geraakt.
Ik krijg er hoofdpijn van :+ van de druk die erop staat haha, en ben dus niet zo vrolijk. :))
Alleen sinds vanavond voelt hij rustiger, had gestoomd en gedouchd en nu doet die minder pijn + hij voelt kleiner en rustiger aan, hopen dat die wegtrekt dus!

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 23:11

Hoofdpijn van die bult? Pfoe, leuk is anders...
Ik hoop voor je dat ie snel weg is! Van die onderhuidse joekels zijn echt vervelend.

Moest even opzoeken wat sterilon is. :P Maar het is denk ik hetzelfde aangezien de werkzame stof ook chloorhexidine is.
Ik merk niet echt iets van droogheid. Maar ik zal erop letten. Nu het toch beter is misschien beter maar 1 keer per dag ontsmetten?

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 23:18

Ja ik krijg daar heel snel hoofdpijn van haha, omdat er altijd heel veel druk op staat..
Maar volgens mij gaat die nu echt wegtrekken, hij is echt heel erg geslonken (of hoe je dat noemt) en doet ook echt ineens véél minder pijn..

Ik denk ook dat het ongeveer hetzelfde werkt :j sterilon ontsmet ook, word vaak gebruikt voor als je net oorbellen hebt geschoten ofzo om het dan te ontsmetten.
Ik gebruik het om pukkeltjes/puistjes aan te deppen enzo, omdat het schoonmaakt en uitdroogt.
Ik zou het 1x gaan doen nu :j mocht je het gevoel hebben dat het dan niet meer gaat helpen of zelfs weer erger word kun je altijd weer 2x gaan smeren, toch? :)

MaartPaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 10:46

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:04

Mijn huid gaat gelukkig echt heeeeel goed nu. Wel mee eters en littekens natuurlijk, maar voor de rest.. Geen rode plekken of bulten of puistjes ofzo :+

Alleen slaapt er hier al een week een jongen, en bij zo'n soort dingen (iets wat ik leuk vind, naar uit kijk, zoiets :+) vind mijn huid het altijd geweldig om belachelijk te doen.. Fingers crossed :')

romeoluver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 17:00

Fijn dat het zo goed gaat Anthea!!
XAylie Vervelend dat het slecht gaat en dankje voor t feliciteren!! :D waar stoom jij mee?? Ik krijg de indruk dat het goed werkt. Als ik heb gedoucht savonds, maak ik mn gezicht alvast schoon voor t slapen gaan, omdat ik heb gehoord dat dat goed is omdat dan je porien openstaan. Klopt dat?? En is dat goed?? :+

romeoluver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 17:02

Dankje Dressagelady!!! :D

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 17:55

Gewoon een bakje met warm water, meer niet. :D

Ik heb vanmiddag een dagcrème potje gehaald (eigen huismerk kruidvet), reinigingsgel (eigen huismerk kruidvat) en die 3 in 1 fles van Garnier, die werkt altijd wel redelijk bij mij..
Was in het totaal 9,- kwijt ofzo, terwijl ik normaal met m'n reinigingsgel (van Nivea dan) al 6,- kwijt ben, en met dagcrème erbij iets van 12,-/13,- :\
Garnier was in de aanbieding voor 5,- , anders had ik het niet gekocht.

Huidje doet mwah.. vanavond even kijken hoe het eruit ziet na het stomen + douchen haha.

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 17:59

Nouuuuuuuu miijn huid wil helemaal niet.
1ne puist is weg.. andere komt weer.. grrrr

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 18:01

Is iemand hier goed in engels? :P
Wou via de site van Maartpaard de ingrediënten bekijken van mijn oude reinigingsgel, maar alles in het engels.. :')
Er zitten iig parabenen in zie ik staan.. mooi dat ik hem niet meer gebruik nu.

Vervelend juudii5 :(:)

MaartPaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 18:16

Je kan dan gewoon dat ingredient intypen op google en dan pagina's in het nederlands kiezen ;)

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 20:13

Aha, oke. :D

Mijn huid pfff.. niet zo moooi...