Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

onderhuids iets op m'n hoofd, even stomen zo en dan maar gewoon stug doorgaan met sterilon deppen want wil er deze keer ábsoluut niet aanzitten, eens kijken of dat werkt.
valt gelukkig ook niet zo op.
) en gladde wangen en bijna glad voorhoofd. Mocht ook wel, vandaag ben ik jarig.
romeoluver schreef:Waarom wordt het dan erger emr???
Bij mij gaat t weer supergoed!! Nog ongeveer 3 pukkeltjes (is voor mij heel goed) en gladde wangen en bijna glad voorhoofd. Mocht ook wel, vandaag ben ik jarig.
romeoluver schreef:Dankje katyatje!!! Jammer dat het bij jou niet zo goed gaat..wat is dat,chloorhexidine??? Klinkt eng

weer zo'n #@(*&#^!& onderhuids iets, word er gek van.
van de druk die erop staat haha, en ben dus niet zo vrolijk. 
Maar het is denk ik hetzelfde aangezien de werkzame stof ook chloorhexidine is.
sterilon ontsmet ook, word vaak gebruikt voor als je net oorbellen hebt geschoten ofzo om het dan te ontsmetten.
mocht je het gevoel hebben dat het dan niet meer gaat helpen of zelfs weer erger word kun je altijd weer 2x gaan smeren, toch?

) vind mijn huid het altijd geweldig om belachelijk te doen.. Fingers crossed
waar stoom jij mee?? Ik krijg de indruk dat het goed werkt. Als ik heb gedoucht savonds, maak ik mn gezicht alvast schoon voor t slapen gaan, omdat ik heb gehoord dat dat goed is omdat dan je porien openstaan. Klopt dat?? En is dat goed??