Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fanneke

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 22:32

Klinkt gezellig Sak. Ik ben zelf niet zo'n kerstpersoon, heb vroeger altijd gewerkt in de horeca. Vond dat altijd gezelliger. :j

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 07:56

Da's een leuk idee sas :j Wij zitten de komende jaren vast aan Sint met die 2 koters van ons. Heeft ook wel weer iets: schoen zetten, keihard liedjes zingen bij de open haard, bak water en wortel voor paard, mooie tekeningen voor Sint & Piet :j en 2 stuiterballen in huis :):)

Kerst hoeft niet van mij, 3 jaar geleden mijn vader plotseling overleden op 23 dec, 61 geworden. Wij gaan lekker 2 weken in een huisje in Drenthe :D Dagje Emmen en dagje Speelstad Oranje, ballenbak, zwembad, wandelen door het bos, honden gaan ook mee. Nemen een klein nep boompje mee, super kitsch met gekleurde lampjes. En ook een paar kadootjes. Kids krijgen een DS, ook leuk voor mama ;)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 08:24

Sint en kerst vieren wij allebei niet echt...

Bom, wat hoor ik op het nieuws, ben je ongezond? _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 09:21

Hihi, hoorde het ook! 17%! :D

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 10:02

Jaaaaa Sinterklaas vind ik altijd veel leuker dan Kerstmis. Ik ben de oudste van alle kleinkinderen, nichtje na mij is 16. (ik morgen 25 ;) ) En dan komen er koters tussen de 2 en de 11 jaar oud. Die vieren allemaal Sinterklaas mee, bij opa en oma voor de haard, zo geweldig :D

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 10:17

Wat leuk Fanneke, die loop! Wel jammer dat de training zo slecht ging... :(:)
Hé Sak, de Action in Groningen zit helemaal niet op een onmogelijke plek, zit hier gewoon tegenover hoor. :D

Wij doen lerst en sinterklaas allebei volgens mij dit jaar. Wel gezellig!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 11:14

WenK schreef:
Sint en kerst vieren wij allebei niet echt...

Bom, wat hoor ik op het nieuws, ben je ongezond? _O-

Huh.... heb geen radio aan, vertel vertel! :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 11:16

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 11:19

Thank!

Hoor niet bij de risicogroepen, ben niet allochtoon, niet tussen de 18 en 25 en ook niet tussen de 45 en 55.

Conclusie: Bom is gezond! _O- (met een beetje overgewicht := )

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 11:20

:D :D

Moest wel meteen aan je denken toen ik het vanmorgen vroeg op het nieuws hoorde... :D

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 11:23

Haha Wen, voel me vereerd O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 11:27

Wat leuk dat sommigen van jullie Kerst vieren, lijkt me heel gezellig! Ik vind Sinterklaas ook wel wat hebben (voel me dan altijd net een klein kind, toch altijd weer spannend, hihi :o ), maar Kerst heeft toch altijd iets feestelijks vind ik. :j Maar we vieren thuis geen Kerst, we eten alleen gezellig met de grootouders.

Gisteren weer een rondje hardgelopen, les 5 van Evy. Gelukkig was het droog en op zich ging het wel lekker, maar ik had wel een paar keer last van een steek in m'n zij. Hebben jullie dat ook wel eens? Waar ligt dat nou aan? Ademhaling? Gebrek aan conditie?

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 11:37

Ademhaling, te snel na het eten lopen en soms ook spanning loveshadow... :j Tenminste, bij mij...

Nah, of je je daar vereert over moet voelen Bom... :)

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 12:12

Hello Ladies,

Kom ook weer even binnen gerold... Pfff, een beetje druk.
Heb niet zo goed bijgelezen, sorry!

Heb wel lekker gelopen van de week. Ben even op de loopband gaan staan om even te kijken hoe en wat.
Het is me gelukt om 5 km in 27 minuten te doen en mijn hartslag onder de 158 te houden! (best een klein beetje trots op mezelf)
Vanaf nu ga ik weer trainen op langere afstand. Wil in december met gemak 10 km kunnen uitlopen. Verwacht dat dat ook wel lukt. Heb al een paar keer 8/8,5 km gelopen.

Nu maar weer even aan het werk, hoop een beetje optijd in de auto te kunnen, want dan kan ik mijn knollie even een rondje door de bak sturen en nog een rondje hollen!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 12:25

Juud, even kleine waarschuwing, 10 km lopen op de band is een stuk makkelijker dan op steen/asfalt/beton/gras/zand etc.

En ik heb vandaag mijn dag niet, iedereen waar ik een afspraak mee wil maken heeft zijn mobiel uit of moet ik de voice mail inspreken. Computer doet niet wat ik wil. Systeem ligt eruit. Te reserveren vergaderkamers zitten vol. Afspraken worden geannuleerd.... Denk dat ik maar vroeg naar huis ga :j

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 12:26

Groot gelijk Bom, lekker vroeg naar huis... :D

Krijg net een mail of ik zaterdag kom werken, moeilijk om nee te zeggen, maar het moet toch...

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 12:32

+:)+ Wen! Even "me-time" :j

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 12:32

Oei Bom, wat irritant!

WenK moet toch 'nee' verkopen. Lastig, maar vrije zaterdagen zijn belangrijk!!!!

Ik zit te knoeien met een sollicitatiebrief. Het is een baan die ik heel graag wil hebben, dus ga dan echt de perfectionist uit lopen hangen en niets is goed. Ik wil mezelf echt perfect op papier hebben....

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 12:34

:j

Heb wel gezegd dat ik een feestje heb hoor... :o Maar dat wordt een feestje met me, m'n bed, een fles wijn en een bak chocola... ;)

Heb wel aangegeven volgende week eventueel weer beschikbaar te zijn. Dan ben ik vast wek weer opgeladen... ;)

Als je een extra oog er overheen wil hebben Puchje stuur dan maar door, vind ik leuk om te doen en deed hiervoor ook altijd de W&S voor het bedrijf waar ik toen werkte...

Loeser

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 12:34

He, er bestaat zelfs een topic over :)

Ben sinds 3 weken aan het hardlopen met Evy, morgen les 9!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 12:41

:= Oeps, had een van de trainers vanmorgen om 8:00 uur doorgemailt dat een afspraak afgezegd werd (die persoon had gemailt). Zowel hij als zijn vrouw houden die mail bij, dus dacht dat dat wel doorkwam. Niet dus. Nu is ie voor niets van Zwolle naar Tilburg gereden... := Hij was 'iets' geïrriteerd... :o

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 12:48

Oops WenK, ik heb ook zo vaak van die "Oh nee" momenten! ;)
Wel een lekker ego-weekend voor de boeg, een maskertje is ook wel lekker om te doen :D

Ik zit hier te stuiteren achter mijn laptop. Vanmorgen weer 0.5 kg eraf! Ik ben nu al 2,5 kilo kwijt! Ik word er zo blij van, dat mijn lichaam op tilt is geslagen :):) Heb echt energie te veel, gelukkig kan ik dit op mijn werk storten en ben ik lekker productief geweest.

Ik ga vanavond kijken voor een runningbelt bij DAKA sport. Zij hebben best veel op running. Hoop dat ik mij kan inhouden :=

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 12:50

Super hoor Fanneke!!

Ja, lekker paardjes en ikke en verder niet... :D Masker (en haarmasker) is ook lekker, en geen overbodige luxe... :o

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 12:52

precies WenK :D

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 13:07

hetbommeke schreef:
Juud, even kleine waarschuwing, 10 km lopen op de band is een stuk makkelijker dan op steen/asfalt/beton/gras/zand etc.

Vind je dat echt?
Ik vind het lopen op de band zoooooo saai... :O En daardoor heb ik moeite om het vol te houden en geneigd om te stoppen... :o
Als ik een blok omga dan moet ik doorlopen, anders kom ik niet thuis... :D
Maar door de weeks probeer ik 2x op de band te lopen, want in het donker is verre van ideaal!
Maar in het weekend loop ik lekker buiten, dus zo kan ik het goed combineren en 3x per week blijven lopen.