Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wij zitten de komende jaren vast aan Sint met die 2 koters van ons. Heeft ook wel weer iets: schoen zetten, keihard liedjes zingen bij de open haard, bak water en wortel voor paard, mooie tekeningen voor Sint & Piet
en 2 stuiterballen in huis 
Dagje Emmen en dagje Speelstad Oranje, ballenbak, zwembad, wandelen door het bos, honden gaan ook mee. Nemen een klein nep boompje mee, super kitsch met gekleurde lampjes. En ook een paar kadootjes. Kids krijgen een DS, ook leuk voor mama
) En dan komen er koters tussen de 2 en de 11 jaar oud. Die vieren allemaal Sinterklaas mee, bij opa en oma voor de haard, zo geweldig

(met een beetje overgewicht
)

), maar Kerst heeft toch altijd iets feestelijks vind ik.
Maar we vieren thuis geen Kerst, we eten alleen gezellig met de grootouders.
Tenminste, bij mij...

Maar dat wordt een feestje met me, m'n bed, een fles wijn en een bak chocola... 

Oeps, had een van de trainers vanmorgen om 8:00 uur doorgemailt dat een afspraak afgezegd werd (die persoon had gemailt). Zowel hij als zijn vrouw houden die mail bij, dus dacht dat dat wel doorkwam. Niet dus. Nu is ie voor niets van Zwolle naar Tilburg gereden...
Hij was 'iets' geïrriteerd...

Heb echt energie te veel, gelukkig kan ik dit op mijn werk storten en ben ik lekker productief geweest.
Masker (en haarmasker) is ook lekker, en geen overbodige luxe...
hetbommeke schreef:Juud, even kleine waarschuwing, 10 km lopen op de band is een stuk makkelijker dan op steen/asfalt/beton/gras/zand etc.
En daardoor heb ik moeite om het vol te houden en geneigd om te stoppen...