[centraal] Tattoo topic: deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jeddah

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 21:14

Maar je doet het toch? ;)

Ik vind het kwa geld wel meevallen :? Het is wel iets waar je de rest van je leven plezier van hebt :j

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 21:18

Ik vind 120 euro voor een kleine tattoo van 2 letters wel erg veel geld, maar misschien ben ik wel gierig. :') En de rest van je leven plezier van hebben, dat klopt helemaal! Ben er nog elke dag blij mee.

Haha, ja ik spreek mezelf een beetje tegen zie ik. Maar doelde meer op een stuk of 6 losse tattoo's. Dat vind ik bij mezelf niet mooi, maar bij andere weer wel.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 22:25

Ayasha schreef:
Hoe lang zijn ze bezig geweest aan die sterretjes Lieveli?

Mijn tattoo was een dikke 40 minuten werk, in grijswaarden, zwart en een heel klein stipje wit. :)

Ze staan nog niet, ik moet eerst sparen. Maar het moeten simpele le petit prince sterretjes worden, ik zoek even een voorbeeld

http://www.unige.ch/lettres/linguistiqu ... e/lpp2.jpg

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 22:28

Zo ziet mijn tattoo er nu uit :D

Afbeelding

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 22:28

Mooi :j Wat staat er? :)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 22:31

Mama.papa

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 22:32

Lief :j

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 22:33

Ben er ook super blij mee :D

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 22:36

Mooi en erg lief.

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 00:02

SteffiiY schreef:
Zo ziet mijn tattoo er nu uit :D

Afbeelding

Mooi zeg! En welke taal is het?

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 09:27

Tibetaans :j

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 10:06

Mooi hoor, en apart!

Weet iemand wat een goede tattoo shop in het noorden (Groningen. Friesland, Drenthe) is? :)

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 10:55

@Lien, ik ben erg tevreden met Fine Line in Emmen :j

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 12:45

moeshie schreef:
Ik kom ook even aanwaaien, ben namelijk van plan om een tattoo te laten zetten maar heb jullie hulp even nodig!

Het zit zo, sinds een klein jaartje denk ik er serieus over om een lieveheersbeestje te laten tatoeëren op de bovenkant van mijn voet.

Nu heb ik al verschillende keren een beetje opzoekingswerk gedaan, maar eigenlijk nooit echt een voorbeeld gevonden van wat ik zou willen.

Er zijn geloof ik behoorlijk wat mensen hier die een tattoo hebben of er wel wat vanaf weten dus,

Help help, kan iemand mij helpen in de zoektocht naar de perfecte lieveheersbeestjes tattoeage?

Jankowzki bij http://www.kynst.nl kan heel goed lieverheersbeestjes maken!
Kijk even bij zijn foto's op zijn myspace. Als je "jankowzki" googled staat ie meteen bovenaan.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door wwillemijn op 30-08-10 12:47, in het totaal 1 keer bewerkt

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 12:45

Jeddah schreef:

hier heb ik ook positieve reacties over gehoord :j

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 13:09

SteffiiY schreef:
Jeddah schreef:

hier heb ik ook positieve reacties over gehoord :j

Ik niet :n
Ken zelfs iemand die het zo zat was dat hij met z'n niet afgemaakte tattoo is weg gegaan.....

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 13:21

Precies, dat heb ik ook wel gelezen op internet hier en daar, maar dat heb je gewoon overal, goede en slechte ervaringen. Toen ik er de laatste keer zat was er iemand die een Tattoo ergens anders had laten zetten die echt vreselijk was, die werd bij Fine Line weer super netjes gecorrigeerd en opgeknapt :j

Het is en blijft moeilijk, het beste is je eigen mening gaan vormen, je kan daar gewoon heen en kijken terwijl ze bezig zijn en op die manier een indruk proberen te krijgen.

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 13:39

Jeddah schreef:
Precies, dat heb ik ook wel gelezen op internet hier en daar, maar dat heb je gewoon overal, goede en slechte ervaringen. Toen ik er de laatste keer zat was er iemand die een Tattoo ergens anders had laten zetten die echt vreselijk was, die werd bij Fine Line weer super netjes gecorrigeerd en opgeknapt :j

Het is en blijft moeilijk, het beste is je eigen mening gaan vormen, je kan daar gewoon heen en kijken terwijl ze bezig zijn en op die manier een indruk proberen te krijgen.

Helemaal mee eens.
Ik vind ook dat het stellen van dit soort vragen in een dergelijk topic niet echt zinvol is.
Ga heen, maak kennis, bespreek je idee, bekijk werk van de artiest en dat is de enige juiste manier om info te vragen en je beeld te vormen :)

jessica4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 13:52

Ik heb voor mezelf een heel bijzondere tattoo. Lees het verhaal maar!:

Hoe trots ben je als ouders zijnde op je kinderen!? Heel trots natuurlijk. Zo ook ik… Ik heb 2 wondertjes van meiden. Met een best wel wonderbaarlijk verhaal. Voor mensen misschien als ze het lezen iets heel gewoons, maar voor ons toch wel heel bijzonder.

Wij als ouders zijnde konden geen kindjes krijgen. Wij waren 1 van de zovele…
Toch grijp je alles aan wat je pakken kan. En zo ook voor ons een ICSI behandeling. En wat heeft het ons een geluk gebracht. Op 19 maart werd ons dochtertje geboren. Ons Wondertje, want voor hetzelfde geld was zo’n behandeling niet voor ons bedoeld.
Na een aantal jaren besloten wij niet meer opnieuw voor zo’n behandeling te gaan. Het is heftig en vergt veel van je. Ondanks onze droom voor een 2e kindje waren wij heel erg gelukkig en trots op onze Selina.

Inmiddels 6 jaar later is er op wonderbaarlijke wijze een 2e wonder bij. Zonder behandelingen of poespas, zijn wij toch de trotse ouders mogen worden van een 2e meisje. Zij is inmiddels geboren op 7 oktober.

In de tijd van mijn zwangerschap zo vlak tegen het einde aan kwam mijn lieve Oma te overlijden. Ik had het er heel moeilijk mee dat zij haar 14e kleinkind en mijn 2e wonder niet zou kunnen knuffelen. Vlak voor haar crematie besloot ik samen met mijn dochter Selina een briefje te schrijven aan Oma, met de naam van haar zusje erin. En tijdens dit briefje schrijven draaide Gerard Jolings nieuwste nummer van dat moment op de Radio.
DE ENGEL VAN MIJN HART.

Iedere Gerard fan weet wat voor bijzonder mooi Logo te maken heeft met dit nummer.. Namelijk het hart met de 2 vleugels. En die hebben het bij mij gedaan. Ik vond dit Logo van het nummer zo onwijs mooi.. Dat ik er meer mee wilde.

Na een mailtje gestuurd naar Gerard, met de volgende dag een reactie terug, kwam ik bij Bianca terecht. De assistent van Gerard.
Wat een geweldige vrouw. Ze hielp me echt met mijn vragen en al snel had ik hetgeen wat ik zo graag wilde. Ook natuurlijk namens Raimond de ontwerper.

Ik had het Logo van de ENGEL VAN MIJN HART met de initialen van mijn meisjes erin. Dus dit keer niet de letters van Gerard maar de Letters van mijn meisjes. Selina en Steffie.

En op Zaterdag 17 Juli is na lang overwegen en zoeken naar de juiste Tattooshop mijn droom waar gemaakt. Het logo met de letters is op mijn voet geplaatst.!
Dankzij Tattooshop Millagans in den haag is deze mooie en voor mij bijzondere Tattoo geplaatst.

Mijn meiden zijn bijzonder, ze zijn er voor de rest van mijn leven.. En daar ben ik trots op, heel trots. Het Logo van de ENGEL VAN MIJN HART werd voor mij bijzonder, zo ook GERARD JOLING .. Dus het besluit was makkelijk.
DE REST VAN MIJN LEVEN MET IETS MOOIS OP ME VOET.. Mijn meiden voor altijd!

Met heel veel dank en liefs voor deze mensen:
GERARD JOLING
BIANCA
RAIMOND

En natuurlijk

JOLANDA EN ??? Voor het plaatsen van mijn Tattoo!

Hoe ik de foto moet plaatsen hier, moet ik nog ff kijke

jessica4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 13:58

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 13:59

Mij wordt vaak gevraagd wat voor een betekenis mijn tattoo's hebben.
Nou eigenlijk helemaal geen, ik vind het gewoon mooi....

Het lijkt wel of iedereen door de LA/Miami Ink programma's ineens een diepere betekenis voor het zetten van een tattoo moet hebben.
Terwijl dat zo ontzettend gecast is, nee niet mijn ding :n

Persoonlijk heb ik daar dus helemaal niks mee :)
Maar wat een ander wil, dat moet ie natuurlijk lekker zelf weten ;)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 14:02

Dat heb ik ook Manie :j Ik heb dan wel geen tattoo, maar ik wil er wel ooit graag eentje, maar vooral voor de mooi dan voor iets anders :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 14:04

SteffiiY schreef:
Tibetaans :j

heb je iets met die taal?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 14:10

manie schreef:
Mij wordt vaak gevraagd wat voor een betekenis mijn tattoo's hebben.
Nou eigenlijk helemaal geen, ik vind het gewoon mooi....

Het lijkt wel of iedereen door de LA/Miami Ink programma's ineens een diepere betekenis voor het zetten van een tattoo moet hebben.
Terwijl dat zo ontzettend gecast is, nee niet mijn ding :n

Persoonlijk heb ik daar dus helemaal niks mee :)
Maar wat een ander wil, dat moet ie natuurlijk lekker zelf weten ;)

Ik denk dat dat echt niet door tvprogramma's is hoor, in mijn omgeving werd het 'vroegah' ook al gedaan voor overledenen afsluiten van fases etc

Ikzelf zou geen tatoeages willen zonder betekenis, dan zou het voor mij de waarde van een plakplaatje hebben, en dat wil ik niet.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 14:12

MarcoBorsato schreef:
Ik denk dat dat echt niet door tvprogramma's is hoor, in mijn omgeving werd het 'vroegah' ook al gedaan voor overledenen afsluiten van fases etc

Ikzelf zou geen tatoeages willen zonder betekenis, dan zou het voor mij de waarde van een plakplaatje hebben, en dat wil ik niet.

Same here, alsnog vind ik het altijd gek dat mensen heel openbaar vragen "'wat betekent het" terwijl sommige dingen best persoonlijk zijn... :) Mijn sleuteltje bv vind ik altijd moeilijk om IRL uit te leggen :o Op papier krijg ik het heel kort en bondig maar IRL lukt me dat dus niet. :+ Want net de mensen die me IRL kennen weten heel veel dingen niet van me... :=

Ik begrijp de nieuwsgierigheid wel hoor, maar voel me dan altijd ongemakkelijk :')