Ik vind het kwa geld wel meevallen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Hoe lang zijn ze bezig geweest aan die sterretjes Lieveli?
Mijn tattoo was een dikke 40 minuten werk, in grijswaarden, zwart en een heel klein stipje wit.
moeshie schreef:Ik kom ook even aanwaaien, ben namelijk van plan om een tattoo te laten zetten maar heb jullie hulp even nodig!
Het zit zo, sinds een klein jaartje denk ik er serieus over om een lieveheersbeestje te laten tatoeëren op de bovenkant van mijn voet.
Nu heb ik al verschillende keren een beetje opzoekingswerk gedaan, maar eigenlijk nooit echt een voorbeeld gevonden van wat ik zou willen.
Er zijn geloof ik behoorlijk wat mensen hier die een tattoo hebben of er wel wat vanaf weten dus,
Help help, kan iemand mij helpen in de zoektocht naar de perfecte lieveheersbeestjes tattoeage?
Jeddah schreef:Precies, dat heb ik ook wel gelezen op internet hier en daar, maar dat heb je gewoon overal, goede en slechte ervaringen. Toen ik er de laatste keer zat was er iemand die een Tattoo ergens anders had laten zetten die echt vreselijk was, die werd bij Fine Line weer super netjes gecorrigeerd en opgeknapt
Het is en blijft moeilijk, het beste is je eigen mening gaan vormen, je kan daar gewoon heen en kijken terwijl ze bezig zijn en op die manier een indruk proberen te krijgen.
manie schreef:Mij wordt vaak gevraagd wat voor een betekenis mijn tattoo's hebben.
Nou eigenlijk helemaal geen, ik vind het gewoon mooi....
Het lijkt wel of iedereen door de LA/Miami Ink programma's ineens een diepere betekenis voor het zetten van een tattoo moet hebben.
Terwijl dat zo ontzettend gecast is, nee niet mijn ding
Persoonlijk heb ik daar dus helemaal niks mee
Maar wat een ander wil, dat moet ie natuurlijk lekker zelf weten
MarcoBorsato schreef:Ik denk dat dat echt niet door tvprogramma's is hoor, in mijn omgeving werd het 'vroegah' ook al gedaan voor overledenen afsluiten van fases etc
Ikzelf zou geen tatoeages willen zonder betekenis, dan zou het voor mij de waarde van een plakplaatje hebben, en dat wil ik niet.