Ja mijn renmaatje gaat niet meer, dus ik ben echt helemaal alleen
ik vond het juist heel erg fijn om lang achter elkaar te lopen want dan kun je lekker in dat ritme blijven hangen
Mirkim
Geplaatst: 02-06-10 10:58
Ik heb vrijdag dan de les van 2 x 15 minuten (3 minuten wandelen) en zondag hoor ik dan 2 x 15 minuten (1 minuut wandelen). Maar op advies van Sakkia kan ik beter mijn lessen even stilleggen en wat onderhoudsrondjes lopen... Dus ik moet even kijken of ik dat ga doen...
Jammer Sakkia dat je renmaatje niet meer gaat! Ben je helemaal in je remie....
Ik denk dat ik het ook prettiger vind om achter elkaar door te lopen. Hoewel twintig minuten echt wel een heel eind lijkt!
KDS
Geplaatst: 02-06-10 10:59
ik geloof dat evy toch wel erh snel gaat voor mijn knieen en enkels (oude blessures); heb nu vrij veel last van mijn knie en stopte gisteren ook net voor het eind van les 2, dus ik neem nu even een dag goed rust (qua lopen sowieso) en dan probeer ik donderdag weer even mijn allereerste begin schema (of 5 keer 1 minuut rennen met 2 minuten wandelpauzes... of 8 keer 1 minuut rennen met 1 minuut wandelpauzes; beetje afhankelijk van hoe het gaat dan) en dan als dat goed gaat een paar keer langzaam les 1 proberen (die ik inmiddels mee kan zeggen haha ) en die dan toch echt iets vaker rustig aan proberen. Zodat ik me kan blijven concentreren op HOE ik loop in plaats van die minuten vollopen :S
En... wat meer zachte ondergrond, ga het sowieso nog even overleggen met de fysio. Meer mensen hier met oude kwetsuren die aan het begin heel erg opspelen (alles moet natuurlijk ook weer sterker worden.. maar wel sterker niet kapot )
oe bah jeannine, stomen stomen en nog 'ns stomen! en extra pietamientjes! ik was voorheen ook heel vaak verkouden tot ik vitamine C 1000 mg Time Released pillen ging slikken. Goed voor je weerstand, bijna nooit verkouden, veel energie, weinig last van eczeem (zat er voorheen helemaal onder). Echt een aanrader Gewoon te koop bij Appie, De Tuinen of drogist. Let wel op dat Time Released!
Wilde net mijn 6km-intervalrondje doen. Maar helaas was het toch echt te warm. Na 5km was ik helemaal op, en heb de laatste km gewandeld... Pfoe, wat een hitte.
Vandaag was wel mijn buikspierbankje binnen, dus dat kan ik weer toe gaan voegen aan mijn training.
Ik ga waarschijnlijk 3 juli naar sensation, en heb een supercoole outfit gekocht, maar daarvoor moet ik er wel een beetje strak uitzien, haha, nog een kleine maand dus om te trainen
Oh ja, een vriendin van mij heeft gister voor het eerst gelopen ( zij sport nooit, maar heeft er wel veel aanleg voor), loopt ze in 1 keer een rondje van 4km. Haha, en daar moest ik 3 maanden voor trainen, zucht...
Roane
Geplaatst: 02-06-10 18:33
Ja, maar doet ze dat morgen ook? En de dag daarna?
Jij wel, zij denk ik niet...
Ik kom net terug van mijn rondje. 20 minuten duurloop dit keer, 3 minuten wandelen, en 10 minuten het gas erop was wel hondjes ontwijken vandaag
_Rosa
Geplaatst: 02-06-10 19:12
hoi hoi
ik heb gisteravond mijn les (11) gelopen gaat lekker
Iedereen heel veel succes met alle wedstrijden
blondies
Geplaatst: 02-06-10 19:28
Hihi ik ben al een tijdje klaar met de lessen van evy en ging vandaag met een vriendin rennen. Voor haar de eerste keer in een jaar dus we deden 4x 3a4min. Leuk om te zien dat zij hijgend en steunend loopt en ik nog geen druppeltje zweet en dartel als een hertje Eerder was dat wel anders en liep ik nog veeeeel slechter dan haar (respect voor haar) Dus stiekem toch wel conditie opgebouwd. Voelt nu wel niet echt als een training dus morgen toch nog maar een ronde van 5km doen.
rustdag vandaag ook heerlijk ik blijf mijn knieeën voelen ik denk toch dat het veel psychisch is
blondies
Geplaatst: 02-06-10 21:01
_Rosa schreef:
heerlijk he blondies! ik kan het ook ontzettend merken, vooral met paardrijden, na een uur intensief trainen ben ik zo weer op adem Echt fijn
Ja ik merk het ook wel hoor! Moet met fietsen altijd een helse berg op en die is nu ook net iets minder hels. Ik denk dat ik het leukste nog wel vind dat ik me zo 'gezond bezig' voel. Mentaal vind ik het echt heerlijk (fysiek kan ik er soms nog op vloeken ). Het is inderdaad ook verslavend... als ik 2 dagen niet gelopen heb voel ik me alweer opgejaagd om weer te gaan.
Trouwens, ik merk nu dat mijn benen/kont gespierder,strakker en misschien ook wel een beetje dunner worden. MAAR mijn romp doet blijkbaar niet echt mee aan dat verhaal! Ik ben een peer maar als ik zo doorga word ik een appel en dat wil ik ECHT NIET! Het is niet dat ik nu te zwaar ben (72kg bij 1.80m) maar ik wil wel graag mijn verhoudingen houden Nog meer mensen die dit hebben en wat doen jullie eraan?
ik heb hele brede heupen, geen voorgevel maar wel een flinke kont daarom ben ik onder andere gaan hardlopen, om die kont wat in verhouding te brengen Vandaag geen puf gehad om te gaan hardlopen, morgen maar een rondje door het bos
Ik ben niet zo lekker, vandaag maar paardgereden en dan morgen maar hardlopen. Even twee dagen hardloop-rust. Wil wel heel graag, maar de tijd en de energie ontbreekt me even..
Durante
Geplaatst: 03-06-10 07:16
ik heb vanavond hardloopwedstrijd, 5 km doe ik,maar aan de andere kant twijfel ik of ik mee ga doen, ik heb maar 2 uurtjes geslapen vannacht,was zo onrustig,misschien wel de zenuwen voor vandaag... Vanmorgen eerst 3 uurtjes werken,vanmiddag ff rustig aandoen, en even kijken hoe ik me vanavond voel, het begint toch pas om half 7...
Zo volgens mij word het flink warm vandaag dus dat wordt afzien vanavond! Kan zelf gelukkig aardig omgaan met hitte maar heb het dan natuurlijk ook Een stukkie zwaarder. Had eigenlijk gehoopt mn grenzen een beetje te vergleggen vanavond, Wie weet lukt me dat ook wel weer ondanks het zonnetje!
Ik denk dat ik vanavond maar wat later op de avond ga
Enige nadeel is dan dat er zoveel beesten zijn en laat ik nou net lekker bloed hebben en altijd heel erg gestoken worden, met alle allergische reacties tot gevolg. Moet er nog even over nadenken. Is trouwens ook 1 van de redenen dat ik een slecht weer loper ben ik kan er dagen ziek van zijn, met koorts en de hele rattaplan als ik gewoon door een mug (zo noemen jullie dat toch? hier heeft het een neefje ) gestoken wordt.
Gisteren niet gelopen... Bij mijn tante geweest, was heel heftig dus had ook geen puf meer om te lopen. Nu ga ik vrijdag maar weer denk ik zo
Nikka
Geplaatst: 03-06-10 10:24
Ik heb gisteravond een les van STR gelopen die in principe een eitje had moeten in vergelijking met die ervoor, maar man wat had ik het zwaar. Echt de warmte. Nou ja ik zeg maar zo, dan gaat het weer veel beter als het eenmaal kouder wordt.