Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sica schreef:Ten eerste, als je er voor de derde keer ontkleuring in gaat doen, gaat het geheid dood... Maar omdat je niet met een oranje kop rond wil lopen, zul je waarschijnlijk wel moeten.
Welk percentage waterstofperoxide heb je gebruikt? Hoe lang heb je het laten zitten?
Op de hoofdhuid word het warmer, vandaar dat het daar wel blonder word. Probeer de volgende keer eerst de lengte in te smeren, dan pas de hoofdhuid en eventueel verwarmen met een fohn op de laagste, lauwe stand.
thillie schreef:ik zeg gewoon naar de kapsalon toe gaan daar zijn mensen die er verstand van hebben en kunnen zien wat er in moet en hoelang het moet inwerken. Door zelf te prutsen ben je vaak meer geld kwijt dan bij de kapsalon als het mis gaat en vooral met ontkleuren ed.
thillie schreef:[quote="em_papillon
Hier ben ik het niet mee eens.. ik heb lastig haar waarbij zelfs permanente verf van de kapper binnen 3 weken weg is..
Maar goed, bij de kapper geprobeerd.. resultaat.. niet mooi gedekt, overal vlekken op mijn hoofd oren en nek en bijna honderd euro kwijt.. nee doe mij maar een pakje van de kruidvat
em_papillon schreef:Ik denk dat je ze wel wat minder zult zienMaar de rest van je haar wordt dan natuurlijk ook weer wat donkerder.. dus je blijft denk altijd wel een beetje verschil zien..
Persoonlijk vind ik dat juist wel mooi natuurlijk