Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cupid schreef:\Ja, ik ben twee weken geleden voor het eerst dit jaar weer op de fiets gestapt. Kilometer 3 tot en met 10 viel tegen (had ook behoorlijke tegenwind), maar ik heb de smaak weer te pakken en fiets nu rondjes van 35-40 kilometer. Helaas heb ik dit jaar minder tijd dan vorig jaar, maar ik hoop toch drie keer per week te kunnen fietsen.
BartVB schreef:Wel plannen om dat te doen, telt dat ook?
Cupid schreef:Ja, ik ben twee weken geleden voor het eerst dit jaar weer op de fiets gestapt. Kilometer 3 tot en met 10 viel tegen (had ook behoorlijke tegenwind), maar ik heb de smaak weer te pakken en fiets nu rondjes van 35-40 kilometer. Helaas heb ik dit jaar minder tijd dan vorig jaar, maar ik hoop toch drie keer per week te kunnen fietsen.
Marrke schreef:Ik meld me ook! Hele winter gemountainbiked. Af en toe een tourtocht gefiest. Heerlijk! En van de zomer gaan we gewoon weer verder. Trainingen beginnen eind deze maand ook weer 's avonds!Wil alleen wel een nieuwe mountainbike aan gaan schaffen. Iemand tips/aanraders?
Homiafortuna schreef:Voor mij zit het mtb-seizoen er weer zo goed als op. Tijd om de racefiets weer uit de mottenballen te halen. Fiets in de winter namelijk altijd op de mtb en in de zomer op de racefiets, alhoewel we dit jaar met zomervakantie met de mtb naar Zwitserland gaan. Hebben daar een mtb-vakantie van een week geboekt.