Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kwpn123 schreef:ik ben laatst van de ene pilstrip zo doorgegaan op de andere zonder stopweek omdat ik er 1 te laat had ingenomen in de 1e pilstrip. Op de bijsluiter staat dat als je dan zonder stopweek door gaat de pil na de 1e week weer veilig is. donderdag heb ik weer een stopweek ingelast en ben nog niet ongesteld geworden. (normaal ben ik dit dan al wel) Is het normaal dat je ongesteldheid dan meer uit blijft of kan er wat anders aan de hand zijn.. (maak me een beetje zorgen)
Kippesoep schreef:Na ruim 6 jaar de pil te hebben geslikt rolde ik van het ene in het andere dipje en zat ruim 10kg boven mijn ideaalgewicht.
Ik ben een half jaar niets gebruikt/geslikt en ik ben enorm veel afgevallen, was veel fitter en vooral veel vrolijker.
Nu gebruik ik sinds 3 maanden de nuvaring, ik ben in ieder geval niet weer aangekomen maar merk wel dat ik wat stemmingswisselingen heb.
Maar t probleem met de nuvaring is dat ie over het algemeen redelijk blijft zitten behalve tijdens het paardrijden en fietsen, dan zakt de ring echt helemaal naar onder, hij zakt er bijna uit :S Erg vervelend dus als je op t paard zit.
Zijn er hier mensen die dit herkennen of er meer over weten? Voor mijn gevoel plaats ik de ring hoog genoeg...
Loesje88 schreef:Volgens mij moet je gewoon je pilstrip afmaken (dus gewoon nu de pil nemen van vandaag), maar is de pil wel onbetrouwbaar de rest van de maand