Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lielle schreef:Ik vind het trouwens net zo irritant als ik bv in trein of vliegtuig word aangesproken terwijl ik lekker zit te lezen/muziek te luisteren. Dat breng je IMO weinig respect op voor het feit dat ik met iets bezig ben.
Mindim schreef:Dus in principe stoort men zich meer aan de ouder die niet ingrijpt, dan aan het kind zelf.
Lielle schreef:dat zou kunnen. Ik zal het wat toelichten, want om eerlijk te zijn voelt het wel zo voor mij. Ik kan heel geconcentreerd verdiept zijn in mijn boek, en om dan gewoon te worden aangesproken voor een praatje, vind ik net zoiets als iemand wakker maken omdat je graag wat zit te kletsen.
Mindim schreef:Mijn kind mag bij een ander nergens aankomen, nee is nee, je hebt een eigen bakje chips en er wordt niet in 'de grote mensen bak' gegraaid.
Mindim schreef:Zijn er echt ouders die hun kinderen een halve middag tegen je aan laten praten dan?
Chiqa schreef:ben het niet snel met mambobeach eens maar in dit geval wil ik haar toch wel een beetje bijstaan;Lielle schreef:Ik vind het trouwens net zo irritant als ik bv in trein of vliegtuig word aangesproken terwijl ik lekker zit te lezen/muziek te luisteren. Dat breng je IMO weinig respect op voor het feit dat ik met iets bezig ben.
Dat laatste zinnetje.....Hoe schop je mensen tegen je in het harnas, dit had je ook wel even anders kunnen formuleren hoor
Wss had ze dan gewoon antwoord gegeven op jou vragen