. Dat is gewoon niet reëel. Hoewel het natuurlijk wel een optie voor de toekomst zou kunnen zijn, gewoon alle mannen standaard laten steriliseren vanaf de leeftijd dat ze geslachtsrijp zijn, net zoiets als de amandelen eruit vissen zeg maar. Dan heb je geen probleem meer met ongewenste zwangerschappen en tegen de tijd dat mensen er bewust voor willen gaan, dan gaat het knoopje er gewoon weer uit...
*ziet een idee voor de toekomst*
Maakt wel meteen een einde aan deze discussie

Sterillisatie gaat mij ook te ver, ik had altijd een hekel aan kinderen, maar het hekel hebben aan kinderen is nu al veranderd is ze soms wel leuk vinden. Wie weet ga ik ze nog echt leuk vinden. 
), omdat dat bij mij nu eenmaal flink schommelt. Daarnaast heb ik een partij medicijnen die ook misselijkheid met zich meebrengen, dus zelfs alles bij elkaar zou nog geen reden zijn tot alarm. Alleen als ik echt over m'n nek zou gaan, dan zou ik naar een HA stappen, anders niet.
. Natuurlijk gebruik je een condoom bij een scharreltje (hoewel...zo natuurlijk is dat voor veel mensen nog niet eens), maar bij een relatie ga je toch op een gegeven moment wel over naar het seks zonder condoom.
. Verminderd libido heb ik (helaas) ook geen last van