Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LifeSucks schreef:Wil nog wel even zeggen, dat ik het erg jammer vind dat mensen mij ook per pb proberen om te praten, voor moordenaar uitmaken, zelf dood wensen en seniel vinden.
Het zegt meer over jullie, dan over mij, dat kan ik wel zeggen.![]()
Met mij staan vele anderen achter mijn keuze.
Die pbtjes lees ik ook niet meer.
LifeSucks schreef:Hallo dames, ik ben er zelf weer.
Heb 4 pagina's bijgelezen vanaf p.29 maar de laatsten niet.
Kwam posts tegen over tangen en foetussen knippen etc.
Ik hoef het niet te weten.
Ga ook niet googlen op afbeeldingen etc. ik heb al eerder gezien hoe dat eruit ziet, en het veranderd mijn keuze niet.
Daarbij weet ik wat ik doe door dit te kiezen.
Van de Rutgersstichting heb ik een folder meegekregen van de kliniek waar ik heen ga, en die ga ik dezer dagen doorlezen.
Daarin staat ook hoe en wat.
Het gebeurd inderdaad onder algehele narcose.
En heb het er met mijn vriend al over gehad; het zat al in de planning, maar nu versneld; dat ik weer gesprekken ga voeren bij een psycholoog.
Dan kan ik ook dit een plaatsje geven, en de rest van mijn nog bestaande problemen onder woorden brengen en verwerken, zodat ik na de zomer een stuk "schoner" in de wereld sta, en met volle moed aan een nieuwe opleiding kan beginnen.
Zodat ik mezelf alle kansen van de wereld geef, en een betere versie van mezelf word.![]()
Nogmaals; ik zal geen spijt van mijn keuze krijgen.
De enige spijt die ik heb, en die zal blijven, is dat dit niet had hoeven gebeuren.
Edit:
Na de abortus ga ik niet weer aan de pil.
Ik ga kiezen voor een andere vorm van anticonceptie.
Zowieso voorlopig geen sex, en als het er weer van komt, gebruikt mijn vriend ook een regenjas
Citaat:Het is moeilijk om zoveel onmacht te voelen en er nergens mee heen te kunnen. Het kindje van TS wordt er immers niet mee gered.
Citaat:dat kan niet met zo,n topic nogmaals is het te zwaar voor
Citaat:waarom bevestiging en acceptatie willen van de buitenwereld? acceptatie ligt in jezelf niet bij een ander, voor een ander doe je het toch nooit goed. Je kan het alleen goed doen voor jezelf ..... en die bevestiging zie je in de spiegel (niemand kan dat gevoel voor je bepalen).
kiezen uit angst of kiezen uit liefde?
alles is betrekkelijk.
Sterkte.
LifeSucks schreef:wel typerend dat de meningen van veel mensen bijdraaien na mijn post van hoeveel weken het is.
Voor mij maakt dit het niet moeilijker.
Aan de buitenkant is nog evenveel te zien als voordat ik wist hoever het was.
Wat ik doe is toegestaan bij Nederlandse wet en ik laat me ook niet gek maken.
Het zal moeilijk zijn, maar zal blij zijn als het achter de rug is.
Waves; Dankjewel voor je tegengas![]()
Ik heb overigens de echo niet gezien.