Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barmat schreef:Waar maak je je druk om? Als dit voor haar goed werkt, is het toch prima? Ik smeerde vroeger ook BL op mn gezicht, totdat mn moeder zei dat ik dat niet meer moest doen maar echt creme moest kopen. Als dit bij haar wel werkt is het toch goed? IK snap het het probleem niet zo eigenlijk.Dan toch niet.... ik ga geen moeite doen het verder uit te leggen hoe goede gezichtsverzorging in elkaar steekt als je toch niet wilt luisteren. Je komt er vanzelf wel een keer achter.
Barmat schreef:Anseltje: bodylotion op je gezicht? Geen wonder dat je acné krijgt..... bodylotion is, de naam zegt het al, gemaakt voor je LICHAAM, niet voor je gezichtJe gezichtshuid heeft een heel andere zuurgraad dan je lichaam en dus moet je een ander product gebruiken voor je gezicht dan voor de rest van je lijf.
amigootje schreef:Barmat schreef:Anseltje: bodylotion op je gezicht? Geen wonder dat je acné krijgt..... bodylotion is, de naam zegt het al, gemaakt voor je LICHAAM, niet voor je gezichtJe gezichtshuid heeft een heel andere zuurgraad dan je lichaam en dus moet je een ander product gebruiken voor je gezicht dan voor de rest van je lijf.
Ik moet daar altijd om lachen, en zeg dan altijd als ik handcreme op me voeten smeer, dat weet die tube toch niet waar ik het opsmeer
abeltje_xx schreef:Ik heb type 2, heb een vet voorhoofd en een vette kin (en een beetje een glimneus), de rest is 'normaal'. In de winke zeiden ze dat ik nr. 2 nodig had. Geen idee in hoeverre ze er daar ook verstand van hebben hoor...@ majo: echt? wat rot joh. heb je wel het goede type dan? ik heb die type 4 maar een week gebruikt( omdat ie dus te agressief was) en ik kreeg ook allemaal rare kleine puistjes om plekken waar ik ze nooit eerder had.