Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

owens-mama schreef:toen ik een paar jaar geleden , naar een cursus reiki 1 ben geweest. Werd ik door de master open gesteld voor de reiki. Zij vertelde mij dat ik dingen van andere mensen kon aanvoelen. en dat ik meer moest gaan doen met deze gave!!
Nadat ik deze dag daar had ervaren, ging ik gedichten maken. Deze konden altijd terug gevoerd worden op mijn overleden opa.
Ook kon ik mensen vertellen war hun pijn zat, omdat ik daar dan ook pijn aan had. Ook krijg ik dat zulke warme handen, dat het net strijkbouten zijn. Dat gebeurt nu nog steeds, alleen heb ik me er niet meer mee bezig gehouden. Ik werd er knettergek van. ALs mijn beste dinnetje belde, dat voelde ik altijd haar pijn in der nek. Als ze dan opgehangen had, was zij er van af. Maar had ik er last van. Door de master van reiki werd mij dan verteld dat ik een moest worden met de grond. Wees een boom.
Toch ben ik nog steed nieuwsgierig naar meer en wat ik dan nog meer voor gave zou hebben.

Quebelle schreef:Ik..ik droom iets en dan komt het een tijdje later uit.
Vorige week droomde ik dat er 'n krak in de vitrine van onze winkel zat.Eergisteren hebben ze er ingebroken en geprobeerd de ruit in te slaan=krak in de ruit
Een half jaar geleden zag ik mijn tante in m'n dromen met gips aan haar been.2 maanden later brak ze haar been toen ze van de trap viel
. Denk dat het er iets mee te maken heeft dat m'n ma & ik m'n zusje proberen te helpen met haar problemen. 2 weken later kregen we echt een auto ongeluk (m'n ma woont in Spanje, en toen ze een weekje in Nederland was kregen we een aanrijding). Ik ben blij dat ik niet achter het stuur zat anders was het misschien heel slecht afgelopen.
. Ze wilde het niet via de telefoon vertellen maar als ze weer in Nederland was. Ik was er wel even kapot van. Ook wel geschrokken omdat ik dus al het gevoel had dat hij weg was. 
Komt ze nog langs met de brommer ook
(ik stond 3 minuten op de bus te wachten) alleen reed ze voorbij gezien ze haar muziek ophad
dus ik haar een sms gestuurd. Wel heel toevallig, ik bel haar, denk dat ik haar ga zien, wist niet dat ze langs die plek komt en juist die 3 minuten komt ze langs
) lifaya schreef:kan ook iemand zijn die een grapje met je uithaalde
Gister was er wel heeeeel veel toeval. Ik ben 1 x in de week in leiderdorp, en ik weet dat vriendin om 3 uur klaar is met werken die daar werkt, en belde haar, nam niet op. Dus ik denken, zou leuk zijn als ik haar zo zou zienKomt ze nog langs met de brommer ook
(ik stond 3 minuten op de bus te wachten) alleen reed ze voorbij gezien ze haar muziek ophad
dus ik haar een sms gestuurd. Wel heel toevallig, ik bel haar, denk dat ik haar ga zien, wist niet dat ze langs die plek komt en juist die 3 minuten komt ze langs
![]()
(kan allemaal gewoon toeval zijn hoor, maar dit heb ik echt vaak met die vriendin)

ze is zo´n beetje me enige vriendin, ik ben de rest allemaal kwijtgeraak (of naja, gedumpt door hun
). 
Geniaal.

ik heb een band met dat beest dat wil je niet weten haha, kan alles met haar doen en weet haar knopjes te vinden
lifaya schreef:zijn geen vriendinnen meer en betwijfel of ze het ooit waren geweest, al noemde ik ze toendertijd wel beste vriendinnen, maar mensen die je zo snel en hard laten vallen, zijn dat in mijn ogen nooit geweest. Ben blij met de gene die ik nog heb, en nog 1 vriendin , en daar moet ik het maar mee doen
hafjesliefde schreef:marleen_usar schreef:okee weer wat spanning,ik ben in huis vaak achter na gezeten.Ik was het een keer echt zat en heb hem toen uit gescholden, heel raar want je ziet niemand staan maar je weet dat er wel iemand is.Hij is weg gaan en weg gebleven.
hoe dan? was het een geest?
Xfeno01X schreef:marleen_usar schreef:Ik liep laatst op de antiek markt in Delft,daar zag ik iets wat vroeger ook wel eens heb gezien,en opeens voelde ik 2 warme handen op mijn schouders.Ik keek om maar ik zag niemand.
dat is soms ook best eng!