MamboBeach schreef:savasan, misschien een goede sexuele voorlichting?
mag ik vragen wat je bedoelt met deze opmerking?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yeyo schreef:16 weken vind ik niet laag!
18 in de top!

) iets mankeert dat niet verenigbaar is met het leven, dan zal het ook beëindigd worden. Maar dan heeft het niets te maken met 'niet welkom' zijn.
toen was ik 20w3d zwanger.
M3lisss schreef:waarschijnlijk wel, dan wordt het voor de meesten toch gewoon beter opletten
Zou niet eens zo'n verkeerd gevolg zijn denk ik dan.
M3lisss schreef:Wat ik niet snap, is waarom mensen zo laks worden als ze weten dat er altijd nog de abortus is. Ik heb begrepen dat het zowel lichamelijk als geestelijk helemaal geen prettige ingreep is..
M3lisss schreef:waarschijnlijk wel, dan wordt het voor de meesten toch gewoon beter opletten
Wat ik niet snap, is waarom mensen zo laks worden als ze weten dat er altijd nog de abortus is. Ik heb begrepen dat het zowel lichamelijk als geestelijk helemaal geen prettige ingreep is..
. Ik blijf toch ook netjes tegen jou? Ik zeg zelfs nog dat het me spijt als jij je aangevallen voelt en dan nóg krijg ik zo een reactie? Erg onvolwassen hoor…Citaat:Ik heb ooit een huisgenootje gehad die 3 abortussen heeft ondergaan voor haar 18e, een abortus zelfs met 6 maanden, lekker bij iemand thuis die het illegaal deed. Op haar 19e heeft ze alsnog een kind gekregen. Die interesseerde het niets hoor... ze had Herpes, had onveilige seks met de hele flat en had geen zin/tijd om naar de huisarts te gaan voor de pil.
MamboBeach schreef:Dan krijg je te horen dat ze gewoon nog ongesteld waren...
dat kan ik ook echt niet begrijpen hoor. Zo'n meisje zou geen sex meer mogen hebben
. In dat soort gevallen ben ik overigens nog niet tegen abortus want ik vraag me af of die kindjes goed af zouden zijn geweest bij haar. Ik vraag me af of het slim zou zijn om zo iemand te 'straffen' door het kind te laten houden want het kindje wordt daar dan de dupe van. Maar het is wel vreselijk triest. Gelukkig zijn dat uitzonderingen.Sees schreef:In dat soort gevallen ben ik overigens nog niet tegen abortus want ik vraag me af of die kindjes goed af zouden zijn geweest bij haar. Ik vraag me af of het slim zou zijn om zo iemand te 'straffen' door het kind te laten houden want het kindje wordt daar dan de dupe van.
Quellian, spannend die echo. Veel plezier/succes!

Wat ik niet snap, is waarom mensen zo laks worden als ze weten dat er altijd nog de abortus is. Ik heb begrepen dat het zowel lichamelijk als geestelijk helemaal geen prettige ingreep is..
. Jasmijn76 schreef:Smurfjee schreef:condoom en pil zijn dus echt niet betrouwbaar! Bij mij is het dus fout gegaan met condoom en veel meiden hier gewoon door de pil heen.. ik laat deze week een spiraaltje zetten.
eerste keer dwars door de pil heen(een tweeling)..en daarna was heel mn spiraal gewoon pleite!..en hoe dat kan??...dat weten we nog steeds niet
Quellian schreef:Sees schreef:Wat iemand nog acceptabel vindt is persoonlijk Quellian. De een vind 't alleen acceptabel in de 1e paar weken, de ander zolang de vrucht niet levensvastbaar is en weer een ander gaat nog verder...
Ik vraag niet wat voor een ieder acceptabel is, ik vraag in welke week we spreken over een bevruchte eicel. Ik denk dat er vooral ernstige onwetendheid in dit topic heerst, erg jammer. Met 9 weken kun je een hartje zien, met 10 weken kun je het hartje horen en met 12 weken is het kindje al helemaal compleet, hoeft het enkel nog te groeien. En dan hebben we het hier over een 'klompje cellen'??
Abortus kan -geloof ik- tot een week of 24, dát mogen ze wat mij betreft afschaffen, pure moord, want dan is een kindje wel levensvatbaar (met hulp). Ik ben 19 weken zwanger, weet dat het een jongen wordt en voel hem in mij hikken en wiebelen, dan is het toch geen 'klompje cellen' meer?
Citaat:Quellian, we zouden klomje cellen niet meer gebruiken. Als de pro-abortussers (om maar even in hokjes te gaan denken) dat respecteren en het niet meer zo aanduiden moeten de anti's dat zeker niet doen.
M3lisss schreef:maar wat heeft dat hier mee te maken dan?
M3lisss schreef:conclusie in mijn opzicht, na een verkrachting o.i.d. zijn de mensen wat makkelijker betreft abortus.
Ik heb het nu over de zwangerschappen waaarbij gewoon sprake is van 'ongelukjes' of gewoon mensen die niet genoeg doen aan bescherming.
(Heb namelijk werkelijk geen idee vandaar)