Hoe zien jouw nagels eruit. II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

laura1987

Re: Hoe zien jouw nagels eruit. II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 11:49

Mijne sneuvelen ook weleens hoor.
Heb nu 9 lange en 1 korte :D
Het is niet alleen mijn (verzorg paard) waarbij ze sneuvelen maar ook mijn werk (supermarkt en hondenkennel).

Wat bij mij helpt is nail rescue erop smeren. Hierdoor zijn ze al een stuk sterker geworden

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 12:58

Ik vijl mijn nagels net kort genoeg om bijna niet af te breken :P Ik heb wel altijd zwarte ellende onder de nagels hangen, maar dat is met een keer handen wassen, met de bokkenpoot aan de gang en nog een keer handen wassen altijd zo opgelost :D

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 13:43

jippie, net weer naar de winkel geweest, ik had van te voren gekozen wat ik wilde hebben zodat ik niet met veel meer thuis (en een te lege protomonnee) kwam dan de bedoeling was :o

dit heb ik gekocht, 2 rimmels als basis lak, mn zwart was bijna op (gebruik ik vaak) en de andere is heeeel donkerblauw, bijna zwart maar met een blauwe gloed, nog 3 image plates erbij gehaald, nr 21, 27 en 28, en 2 stempellakjes in goud en pastel-paars en een nail art pen gold.
ga zometeen maar weer aan de knutsel frutsel. hihi.

Afbeelding

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 13:49

Oeh wat een leuke spulletjes weer!! :D

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 14:37

hafjegek schreef:
jippie, net weer naar de winkel geweest, ik had van te voren gekozen wat ik wilde hebben zodat ik niet met veel meer thuis (en een te lege protomonnee) kwam dan de bedoeling was :o

dit heb ik gekocht, 2 rimmels als basis lak, mn zwart was bijna op (gebruik ik vaak) en de andere is heeeel donkerblauw, bijna zwart maar met een blauwe gloed, nog 3 image plates erbij gehaald, nr 21, 27 en 28, en 2 stempellakjes in goud en pastel-paars en een nail art pen gold.
ga zometeen maar weer aan de knutsel frutsel. hihi.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AAAALVAZ-D.jpg

Kun jij die spullen gewoon in een winkel kopen :oo
Dacht dat dit alleen online te verkrijgen was!

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 15:32

Waar is zo'n winkel dan (A)
Haha sorry ff kort door de bocht XD

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 15:43

Nog steeds geen mail van Enchantra dat het geld binnen is of dat het naar de post is o.i.d :(
Heb zaterdag het geld al overgemaakt, maarja, niks aan te doen |(

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 16:48

Cyntje schreef:
Kun jij die spullen gewoon in een winkel kopen :oo
Dacht dat dit alleen online te verkrijgen was!

er zit toevallig een wederverkoop adres in Emmen(woon ik 20 min vandaan). en daar verkopen ze het ook, is een nagelstyliste die een daar een zaak heeft ik weet niet of er meer van dit soort wederverkoopadressen zijn, misschien eens langs de grotere nagelstudio's in de buurt gaan? er staan op de site onder waarschuwing nog een paar sites van salons waar ze het ook verkopen.
is exact hetzelfde spul, geen kopie rotzooi en prijzen zijn hetzelfde als op de site.

hierbij mijn frutselfreubels van vanmiddag.
ik vond de goudstempellak wat tegenvallen, hij is niet echt duidelijk te zien, op de foto is het duidelijker dan in het echt(meestal is het andersom := ) en ik ben er nog met de nailart pen overheen gegaan waardoor hij wel nog iets duidelijker geworden is. dat is mijn linkerhand, met doodshoofdjes.
Afbeelding

ik kon niet kiezen dus heb maar van alles wat op mn nagels gestampt :D dit is mn rechterhand. Het zeepaardje is wat onduidelijk en ook bewerkt met de nail art pen, maar in het echt issie best mooi, maar kreeg geen goede foto ervan, na 7 mislukte foto's maar opgegeven.
Afbeelding

op mn duim een Eenhoorn!! mn man kon er geen eenhoorn in herkennen := de hoorn ook bewerkt met de nail art pen. (ik zet de rest maar in een link, ik weet niet hoeveel foto's je mag plaatsen?)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NEJJENX7-D.jpg
en nog een close up van de pink, een valse haai!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-CHLC3VFE-D.jpg

persoonlijk vind ik die inktvlek het gaafst :D als je die op alle nagels doet en dan in verschillende kleuren! moet wel gaaf zijn denk ik...
Laatst bijgewerkt door hafjegek op 28-07-09 16:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 16:50

:oo die eenhoorn is gaaf!!

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 16:57

dankje :D is ook de reden dat ik die image plate genomen heb, de rest vond ik niet zo boeiend behalve de slang, omdat ik ook een paar slangen heb dan, de schorpioen kan eigenlijk ook nog wel, want mn man heeft een schorpioen. maar zelf heb ik daar niks mee.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 17:01

Dat doodshoofd vind ik vet :D Die wil ik ook, maar vind de rest van die plate niet zo leuk voor mij, dus das dan ook weer zo zonde :=

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 17:14

Die inktvlek is gaaf :j

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 18:41

die eenhoorn is supervet! dat ik die niet eerder heb zien staan. anders had ik die vandaag bestelt!

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 19:34

image plate nummer 28, en op S5 staat een galopperend paard, die vind ik ook leuk.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 20:10

Heb nu een donkerroze lak van dior op met witte vlinders en had net vergadering over de landbouwdag (ben lintendame :)) ) en kreeg allemaal complimentjes over m'n nagels :D Het valt mensen wel echt op :j Hebben jullie dat ook? :)

TijnieJjJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 20:22

Wendy15 schreef:
Heb nu een donkerroze lak van dior op met witte vlinders en had net vergadering over de landbouwdag (ben lintendame :)) ) en kreeg allemaal complimentjes over m'n nagels :D Het valt mensen wel echt op :j Hebben jullie dat ook? :)

Ja leuk die complimentjes he!
Ik had pas ook roze met witte bloemetjes op m'n tenen en liep op m'n Birkenstocks dus mensen zeiden ook van 'Wat een mooie nagels! Hoe heb je dat gedaan'? :+

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 20:27

het ziet er wel supermooi uit hoor!
ik kan sowiezo mijn nagels niet lakken omdat ik in een slagerij werk, mijn teennagels heb ik in de zomer wel altijd gelakt...
moet trouwens weer nieuwe halen want die lak is al zowat uitegdroogd.... :o

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 20:34

Ik als nagelstyliste zal maar geen foto maken van mijn wal halla aan nagel spullen :=

De week voor ik op vakantie ga gaan mijn extensions er in (kwam vandaag in me op dus had geluk dat het nog kon :D)
En dan de dinsdag voor vertrek worden mijn nagels opnieuw gevult en mijn teen nagels gedaan :D

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 20:35

TijnieJjJ schreef:
Wendy15 schreef:

Ja leuk die complimentjes he!
Ik had pas ook roze met witte bloemetjes op m'n tenen en liep op m'n Birkenstocks dus mensen zeiden ook van 'Wat een mooie nagels! Hoe heb je dat gedaan'? :+

ja dat heb ik ook vaak, leuk he. :D
ik wist niet dat er ook imageplates met paardjes waren?
en ik heb trouwens geen geld teveel, geld kun je toch nooit teveel hebben?! :+

wel heb ik geen pony meer, dus heb zo'n 300 euro in de maand over die normaal voor de pony waren. :(:)

Jaawel Nathalie...FOTO *\o/*

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 20:36

daar kan je heel wat nagelspulletjes voor kopen :D

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 20:49

Nou daar koop ik niet alleen nagelspulletjes van hoor. :oo Dat zou wel heel erg zijn! Ik heb nu blauwe glitterlak erop maar voor de verandering eens een keer geen konad stempels maar stickertjes. :)
Ik vond dat paarse mezelf leuker staan maar dit is niet heel onaardig. Blijft er wel een tijdje opzitten denk ik. :)

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 20:54

daar kan je wel wat spul voor kopen inderdaad, lees net in je profiel waarom je geen pony meer hebt, Y;( sterkte :(:)

ja nathalie:foto foto foto *\o/*

ik heb voorlopig meer als genoeg uitgegeven aan nagelspulletjes, werkloos, 3 pony's en een flinke hypotheek die betaald moet worden. dan blijft er niks over |( het is zo vreselijk balen dat ik geen werk vind, ben al 7 maanden op zoek. |(
Laatst bijgewerkt door hafjegek op 28-07-09 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 20:56

Haha ja iedereen vraagt mij ook hoe ik het heb gedaan en of het stickertjes zijn ofzo :))

300 euro in de maand overhouden is ook wel érg prettig zeg maar := Gelukkig is mijn poonie niet zo duur in onderhoudt, die staat 24/7 op het land :)

Bij mij blijft het nooit zolang zitten :n Ik maak schoon op een bungalowpark en ben elke dag met de paarden bezig enzo, dus het wordt gewoon erg snel slordig. Doe bijna elke dag nieuw, of om de dag :=

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 20:58

Al 7 maanden op zoek naar werk? :oo Mss iets minder kritisch zoeken? := Werk is werk en ondertussen kan je imo altijd verder kijken naar wat leukers..
Ik maak nu schoon, ook niet het leukste werk, maar ik werk wél en verdien gewoon m'n eigen geld, is imo ook wat waard :=

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 21:12

Wendy15 schreef:
Al 7 maanden op zoek naar werk? :oo Mss iets minder kritisch zoeken? := Werk is werk en ondertussen kan je imo altijd verder kijken naar wat leukers..
Ik maak nu schoon, ook niet het leukste werk, maar ik werk wél en verdien gewoon m'n eigen geld, is imo ook wat waard :=

heb je helemaal gelijk in,
ik zoek eigenlijk iets in de administratieve richting facturatie, heb me ook overal op gegeven (6 maanden geleden nadat ik na 3 maanden nog niks vond wat ik leuk vond) voor schoonmaken/productie werk noem maar op als het maar werk is, maar niks te vinden, een paar solicitaties gehad, maar werd allemaal net niks, zelfs voor iets simpels als post sorteren voor een bedrijf werd ik afgewezen, ze hadden iemand die beter gekwalificeerd was :? alsof je daar raketgeleerde voor moet zijn... ben heus niet dom, maar heb niet de benodigde papieren en daar knappen ze op af, maar in de praktijk kan ik een hoop, maar daar moet je ze eerst van overtuigen en als je niet eens een reactie op je brieven enzo krijgt.
laatste 3/4 weken eigenlijk ook niet echt gezocht :oo was een beetje de moed erin verloren enzo, heb al 100000 brieven gestuurd en 1000 x gebeld, maar ik krijg nooit ene sikkepit aan reactie terug, al is het maar een afwijzing, ik vind het echt zo stom, ik doe er altijd zoveel moeite voor om elke brief en alles weer helemaal netjes op te stellen endergelijke, maar niks geen reacties erop. |( word er erg triest van moet ik zeggen.
het word maar weer eens tijd om actief te zoeken denk ik... moet maar eens de moed/zin/enthousiasme en doorzetting opzoeken om het te doen... :\ een uitkering krijg ik ook niet meer, heb 3 maanden gehad, 1 voor ieder jaar dat ik gewerkt heb, terwijl ik eigenlijk al 5 jaar gewerkt heb, het is echt allemaal te belachelijk voor woorden... ga mn mening hierover hier maar niet spruiten want word er altijd heel erg :( om... en dan ben ik over een uur nog aan het schrijven wat ik er wel niet van vind enzovoort.... dus laat ik dat maar niet doen ;)

maar goed heeft niks met dit topic te maken.

weer ontopic, mn nagels moet ik ook om de 2 of drie dagen doen als ik ze echt altijd netjes wil hebben, want na een dag of 2 is het er ook alweer af bij mij door het schoonmaakwerk en het verzorgen van de beestjes enzo.
complimenten heb ik nog niet gehad, behalve van jullie van het forum uiteraard, wat ik altijd heel leuk vind om te lezen! maar ik kom ook niet veel buiten de deur zo zonder werk enzo. maar van mn familie en kennissen krijg ik wel complimenten, maar dat zijn er niet zo veel, ik heb liever een kleine hechte vriendenkring dan heel veel die ik maar vaag ken.