Heb nu 9 lange en 1 korte

Het is niet alleen mijn (verzorg paard) waarbij ze sneuvelen maar ook mijn werk (supermarkt en hondenkennel).
Wat bij mij helpt is nail rescue erop smeren. Hierdoor zijn ze al een stuk sterker geworden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik heb wel altijd zwarte ellende onder de nagels hangen, maar dat is met een keer handen wassen, met de bokkenpoot aan de gang en nog een keer handen wassen altijd zo opgelost
hafjegek schreef:jippie, net weer naar de winkel geweest, ik had van te voren gekozen wat ik wilde hebben zodat ik niet met veel meer thuis (en een te lege protomonnee) kwam dan de bedoeling was![]()
dit heb ik gekocht, 2 rimmels als basis lak, mn zwart was bijna op (gebruik ik vaak) en de andere is heeeel donkerblauw, bijna zwart maar met een blauwe gloed, nog 3 image plates erbij gehaald, nr 21, 27 en 28, en 2 stempellakjes in goud en pastel-paars en een nail art pen gold.
ga zometeen maar weer aan de knutsel frutsel. hihi.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-AAAALVAZ-D.jpg

Cyntje schreef:Kun jij die spullen gewoon in een winkel kopen
Dacht dat dit alleen online te verkrijgen was!
) en ik ben er nog met de nailart pen overheen gegaan waardoor hij wel nog iets duidelijker geworden is. dat is mijn linkerhand, met doodshoofdjes.
dit is mn rechterhand. Het zeepaardje is wat onduidelijk en ook bewerkt met de nail art pen, maar in het echt issie best mooi, maar kreeg geen goede foto ervan, na 7 mislukte foto's maar opgegeven.
de hoorn ook bewerkt met de nail art pen. (ik zet de rest maar in een link, ik weet niet hoeveel foto's je mag plaatsen?)
als je die op alle nagels doet en dan in verschillende kleuren! moet wel gaaf zijn denk ik...
die eenhoorn is gaaf!!
Die wil ik ook, maar vind de rest van die plate niet zo leuk voor mij, dus das dan ook weer zo zonde
) en kreeg allemaal complimentjes over m'n nagels
Het valt mensen wel echt op
Hebben jullie dat ook?
Wendy15 schreef:Heb nu een donkerroze lak van dior op met witte vlinders en had net vergadering over de landbouwdag (ben lintendame) en kreeg allemaal complimentjes over m'n nagels
Hebben jullie dat ook?
)
TijnieJjJ schreef:Wendy15 schreef:Heb nu een donkerroze lak van dior op met witte vlinders en had net vergadering over de landbouwdag (ben lintendame) en kreeg allemaal complimentjes over m'n nagels
Hebben jullie dat ook?
Ja leuk die complimentjes he!
Ik had pas ook roze met witte bloemetjes op m'n tenen en liep op m'n Birkenstocks dus mensen zeiden ook van 'Wat een mooie nagels! Hoe heb je dat gedaan'?

Dat zou wel heel erg zijn! Ik heb nu blauwe glitterlak erop maar voor de verandering eens een keer geen konad stempels maar stickertjes. 
sterkte
het is zo vreselijk balen dat ik geen werk vind, ben al 7 maanden op zoek.

Gelukkig is mijn poonie niet zo duur in onderhoudt, die staat 24/7 op het land 
Ik maak schoon op een bungalowpark en ben elke dag met de paarden bezig enzo, dus het wordt gewoon erg snel slordig. Doe bijna elke dag nieuw, of om de dag
Mss iets minder kritisch zoeken?
Werk is werk en ondertussen kan je imo altijd verder kijken naar wat leukers..
Wendy15 schreef:Al 7 maanden op zoek naar werk?Mss iets minder kritisch zoeken?
Werk is werk en ondertussen kan je imo altijd verder kijken naar wat leukers..
Ik maak nu schoon, ook niet het leukste werk, maar ik werk wél en verdien gewoon m'n eigen geld, is imo ook wat waard
alsof je daar raketgeleerde voor moet zijn... ben heus niet dom, maar heb niet de benodigde papieren en daar knappen ze op af, maar in de praktijk kan ik een hoop, maar daar moet je ze eerst van overtuigen en als je niet eens een reactie op je brieven enzo krijgt.
was een beetje de moed erin verloren enzo, heb al 100000 brieven gestuurd en 1000 x gebeld, maar ik krijg nooit ene sikkepit aan reactie terug, al is het maar een afwijzing, ik vind het echt zo stom, ik doe er altijd zoveel moeite voor om elke brief en alles weer helemaal netjes op te stellen endergelijke, maar niks geen reacties erop.
word er erg triest van moet ik zeggen.
een uitkering krijg ik ook niet meer, heb 3 maanden gehad, 1 voor ieder jaar dat ik gewerkt heb, terwijl ik eigenlijk al 5 jaar gewerkt heb, het is echt allemaal te belachelijk voor woorden... ga mn mening hierover hier maar niet spruiten want word er altijd heel erg
om... en dan ben ik over een uur nog aan het schrijven wat ik er wel niet van vind enzovoort.... dus laat ik dat maar niet doen