Verstandig afvallen voor jojo-ers: deel lll

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 16:47

Hagar_Helga schreef:
ah oke dus dan zal ik nu een poosje het zelfde blijven wegen?
wanneer gaat mn lichaam aan de slag met mn vet ipv vocht?

als je lijf gewend is aan de nieuwe voeding; na ongeveer 2 weken.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 18:42

MamaMiesje schreef:
Schema van vandaag:

O: muesli/magere yoghurt/nectarine
T: -
L: meergranenbroodje, gerookte zalm, fruitdrankje
T: - helft van het softijsje van kind (om de druipers en scheefzakkers te redden :+ ), nectarine, wortel
D: gemengde sla met feta en paar olijfjes, moot zalm van grill, handje ovenfrites

Iris1702

Re: Verstandig afvallen voor jojo-ers: deel lll

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 19:15

Vandaag:
O: 2 plakken ontbijtkoek met boter, sinaasappel
T: cracker smeerkaas
L: rijstwafel pindakaas light, rijstwafel smeerkaas, 250 gram magere vruchtenkwark
T: sinaasappel
D: aardappelpuree, worteltjes, tartaartje
T: niets

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 19:45

vandaag dagje te vroeg ongesteld geworden maar ach... ben ik er weer eerder vanaf haha lang leve het wennen aan een nieuwe pil! Heb me een partij energie teveel vandaag..... pfff ik blijf rennen en druk doen! Ga straks stuk fietsen met mijn moeder en heb heel de dag aan de balie gestaan op het werk dus mijn beweging wel gehad! misschien ook nog even op de stepper!

O: 2 bruine boterhammen met delight (ik vind het heerlijk)
T: milk break en een plakje ontbijtkoek
L: 3 bruine boterhammen met delight
T: plak peperkoek (voor het eerst sinds maanden een keer pauze gehouden in de middag!!!)
A: mager rundvleeslapje, veeelll snijboontjes en een aardappel, als toetje een banaan
T: heb nog een kiwi te goed

Heb energie teveel en blijf honger houden haha lang leve de menstruatie!

ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 20:02

Ik meldt mij hier!
Ik ga morgen beginnen met mijn dieet.
Even een lijstje van mijn voeding morgen.

O: 3 plakken roggebrood met light kaas
T: 1 kwart komkommer
L: 2 plakken roggebrood met light kaas
T: 1 Kwart komkommer
A: 100 gram zalm, een gekookte aardappel, een halve komkommer
T: Niets

Ben erg benieuwd hoe ik morgen de dag door kom

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 20:13

Ik blijf echt al weken net onder de 60 kilo wegen! Zo rond de 59,6.. Ik snap niet dat er niks af gaat! Ik heb vandaag toevallig geen fruit gegeten maar dat eet ik normaal gesproken bijna elke dag; 1 of 2 appels..

O: Donker deezem boterham met pindakaas light
1 glas optimel drink 0% vet
T: meergranen eierkoek
M: Italiaanse bol met 3 flinterdunne plakjes kipfilet en bosvruchten thee met 1 zoetje
T: meergranen eierkoek
A: 1 aardappel, 2 schepjes sperziebonen en 1,5 vales burger (vegatarisch met 30+ milner kaas vulling)

´s Avond eet ik nooit iets meer, hoe kan het nou dat ik niet afval! Ik drink veelal thee met zoetjes en ongeveer 3 á 4 keer in de week een blikje coca cola zero. 2x in de week mag ik van mezelf een zakje 100 calorie packs, van milka is dat.
Ook rijd ik 5x in de week goed paard, zéker 3 kwartier..

Ik weet dat er veel zullen zeggen dat ik hartstikke slank ben, maar dat ben ik gewoon niet. Ik heb flinke zwembandjes, geen strakke buik en stevige bovenbenen die best flubberen. Ik ben zelf gewoon niet tevreden maar ik weet niet wat ik anders moet doen wat betreft eten.

Kan iemand helpen?

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 20:26

Wilde een lekkere sportavond maken.. Maar daar in plaats van heb ik net passief naar tennis gekeken. Mams vroeg of ik zin had om naar haar wedstrijd te komen kijken. Ben er wel met de hond naar toe gelopen, dus heb wel 40 minuten lekker actief gelopen. Ik zal dadelijk nog even wat buikspier oefeningen doen..

@Ris, volg je dit dieet bij een dietiste? Als je zelf deze planning hebt gemaakt zou ik er wel iets op aan passen. Je eet vrijwel het zelfde. Waarom geen bakje yoghurt in de morgen en in de middag ipv een kwart komkommer een stuk fruit?

@ Debbie, biedt de sportschool jou geen oplossing dan? Paardrijden is een goede sport voor je conditie, maar het bied niet direct een afslankend effect. Wellicht kan je 1 of 2x in de week naar de sportschool toe voor een slank en strak figuur. Daarbij is een vegatarischeburger ook vetter dan dat je denkt. Hier zitten wel slechte E-nummers in.

ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 20:30

Ik was ook vanplan om fruit te eeten maar die ben ik vergeten met de boodschappen.
Eigenlijk wou ik bij het eerste tussendoortje een appel bij de lunch een nectarinen en bij jet laatste tussendoortje een peer.
En nee ik volg mijn dieet niet via een dieetiste.
Ik wil ongeveer 15 kilo afvallen dat is bij mij 1 maatje (van 38 naar 36) dus geen dietiste die me wil helpen het scheelt bij mij maar 1 maatje omdat mijn vet zich hoger opslaat en ik dus geen last heb rond mijn heupen waar mij broek sluit maar precies daar boven.

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 20:37

Steffie89 schreef:
Wilde een lekkere sportavond maken.. Maar daar in plaats van heb ik net passief naar tennis gekeken. Mams vroeg of ik zin had om naar haar wedstrijd te komen kijken. Ben er wel met de hond naar toe gelopen, dus heb wel 40 minuten lekker actief gelopen. Ik zal dadelijk nog even wat buikspier oefeningen doen..

@Ris, volg je dit dieet bij een dietiste? Als je zelf deze planning hebt gemaakt zou ik er wel iets op aan passen. Je eet vrijwel het zelfde. Waarom geen bakje yoghurt in de morgen en in de middag ipv een kwart komkommer een stuk fruit?

@ Debbie, biedt de sportschool jou geen oplossing dan? Paardrijden is een goede sport voor je conditie, maar het bied niet direct een afslankend effect. Wellicht kan je 1 of 2x in de week naar de sportschool toe voor een slank en strak figuur. Daarbij is een vegatarischeburger ook vetter dan dat je denkt. Hier zitten wel slechte E-nummers in.

Ik heb geen tijd voor de sportschool. Ik loop 5 dagen stage tot half 6, dan ben ik 6uur thuis, eet wat en ga naar mijn paard. Verder werk ik ook nog 1 dag in de week in de kledingwinkel (weekendbaantje) en dan ben ik zelfs pas half 7 thuis. Dus ik ben 's avonds op zijn vroegst om half 9 echt klaar. Dan moet ik voor school verslagen maken en dan is het alweer half 11 en tijd voor mijn bedje. Het is maar 5 maanden en ik ben bijna op de helft maar ik heb er op dit moment geen tijd voor. Nu ga ik wel vanaf volgende week elke maandag van 9 tot 10 baantjes trekken met mijn moeder en als ik straks klaar ben met stage heb ik 1,5 maand vrij en dan wil ik 3x in de week naar de sportschool gaan!

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 20:39

@ Ris: ik keek even in je profiel naar je eerste foto en dat is niet echt goed voor de lijn haha! Grapje!

Wat weeg jij en hoe lang ben jij Ris??

ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 20:41

Haha ja ik weet het daarom ga ik het ook nu veranderen.
Ik ben 1,72 en weeg 75 kilo.
Een jaar 2 en half jaar geleden voor ik mijn vriend leerden kennen woog ik 55 kilo

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 20:43

Ah dat valt hartstikke mee hoor!
Ik ben niet zo zeer aangekomen, maar veel minder strak geworden. Heb meer vet gekregen, dat is ook heel vreemd!

ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 20:45

Qua gewicht valt het mee zou je zegen maar ik heb behoorlijk wat vetjes ondanks dat ik maatje 38 heb het zit gewoon op "vreemde" plekken

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:19

Hmm, ik heb echt een eetbui. Ben alleen thuis dus nieumand die mij corrigeert :=
Net al een grote bak met yoghurt en musli op, heb 1 koekje gegeten en heb nog steeds honger. Ik heb nou een broodje van prodimed in de oven liggen. Ik denk doordat het komt omdat ik de hele dag echt heel scheef heb gegeten en op rare tijden. Morgen dus weer fanatiek aan de slag met sporten en eten..

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:22

Maar je maakt wel goede keuzes met wat je gaat snacken!

(Zegt iemand die chocola en daim heeft gegeten.)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:31

nou meiden, om te bewijzen dat ik ook maar een mens ben en dus ook slechte dagen heb:
o: banaan
t: 2 plakjes komkommer
l: rauwkostsalade met brie, broodje gezond kaas
t: schaaltje gemengd fruit
t: liga
a: 2 witte boterhammen gebakken ei.

geen tijd, druk en moe = slecht eten...

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:40

nou, de uitslag van de WLC!
ik heb niet gewonnen, ook geen 2e of 3e, maar... wel de centimeterpot!! ik ben totaal 31 cm kwijt, dat levert me 38,- op... leuk hoor! :D
totaal aan kilo's officieel in deze 12 weken is het 9.9 kg, maar thuis is het al meer dan 12..
volgende week begin ik weer overnieuw met deze challenge.. dus als er nog mensen in de buurt van cothen mee willen doen?? meld je maar! :D

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:41

Waar ergens ligt dat?
38 euro is toch een lekker bedrag!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:46

kan je je eigenlijk ook ergens anders inschrijven voor wlc?

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:49

goed gedaan hoor!!!!

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:51

ja hoor, WLC is volgens mij landelijk. Wordt wel gesponsord door Herbalife, maar verder hoef je daar niets van te kopen, en doen ze het ook niet op een vervelende manier aanprijzen/verkopen oid.
cothen ligt 25km onder utrecht, dus niet echt bij haarlem id buurt.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:51

goed hoor juval!

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:52

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:58

onder utrecht? richting gorinchem dan? want dan is het voor mij opzich wel te doen 1x per week!

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:58

Wauw Juval, knap gedaan!

Ik kwam er net achter dat ik pas 3 weken en 5 dagen aan het lijnen ben.
Ik dacht dat ik al op de 4 weken zat. Ben nou 4,5 kilo afgevallen, dus ik mag zeker niet klagen :n

benangelique schreef:
geen tijd, druk en moe = slecht eten...

Kijk, dat heb ik dus niet.
Moe, druk, rustigedag liefdesverdriet, verliefd, het maakt niet uit. I LOVE EATING :D
Meerdere mensen uit mijn klas hadden weinig gegeten vanwege de zenuwen vandaag.
Nou, dan eet ik nou juist veel, misschien moet ik dit dus ook af leren he..