Hagar_Helga schreef:ah oke dus dan zal ik nu een poosje het zelfde blijven wegen?
wanneer gaat mn lichaam aan de slag met mn vet ipv vocht?
als je lijf gewend is aan de nieuwe voeding; na ongeveer 2 weken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MamaMiesje schreef:Schema van vandaag:
O: muesli/magere yoghurt/nectarine
T: -
L: meergranenbroodje, gerookte zalm, fruitdrankje
T: - helft van het softijsje van kind (om de druipers en scheefzakkers te redden), nectarine, wortel
D: gemengde sla met feta en paar olijfjes, moot zalm van grill, handje ovenfrites
Steffie89 schreef:Wilde een lekkere sportavond maken.. Maar daar in plaats van heb ik net passief naar tennis gekeken. Mams vroeg of ik zin had om naar haar wedstrijd te komen kijken. Ben er wel met de hond naar toe gelopen, dus heb wel 40 minuten lekker actief gelopen. Ik zal dadelijk nog even wat buikspier oefeningen doen..
@Ris, volg je dit dieet bij een dietiste? Als je zelf deze planning hebt gemaakt zou ik er wel iets op aan passen. Je eet vrijwel het zelfde. Waarom geen bakje yoghurt in de morgen en in de middag ipv een kwart komkommer een stuk fruit?
@ Debbie, biedt de sportschool jou geen oplossing dan? Paardrijden is een goede sport voor je conditie, maar het bied niet direct een afslankend effect. Wellicht kan je 1 of 2x in de week naar de sportschool toe voor een slank en strak figuur. Daarbij is een vegatarischeburger ook vetter dan dat je denkt. Hier zitten wel slechte E-nummers in.
benangelique schreef:geen tijd, druk en moe = slecht eten...