Voor iedereen een
die het kan gebruiken.Zelf niet zo spraakzaam vandaag, sorry
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kan ik echt van genieten, van het warme zonnetje op mn huid, werkt ontspannend maar eerst nog vanalles doen. Wil wel dat het schoon is als ze straks komt, zo ben ik dan weer.
Pas goed op jezelf en doe lekker rustig aan.
Vanavond gelukkig een rustig avondje en morgen ook helemaal geen verplichtingen. 
) hebt vanavond
Goed idee om niet meer naar het feest te gaan. Zou ik ook niet hebben gedaan
Misschien moet je even een tijdje contact met je ma mijden? Heb ik ook een hele tijd gedaan, en dat heeft voor mn eigen heel veel rust gegeven. Nu heb ik gelukkig een goede band met haar, maar weet natuurlijk niet of dat voor jullie ook weg gelegd is 
Beter als alleen maar binnen willen zitten denk ik dan maar
Top!!
Het is toch geen goed idee om zonder AD te doen, ik ga vanavond dan ook weer beginnen
Had het liever niet gehad, maar had weer allemaal waanbeelden toen er 3 smalle meisjes in de bus stapte en mn vriend daar naar keek. Ik voel me dan gelijk altijd dik en lelijk en en en
Hij probeert me dan altijd op te beuren, maar dan komt er altijd iets uit als: Als ik een mooi meisje zou willen, was ik wel bij een ander of zo.
Hij bedoeld het goed, maar kan er niet zo goed mee omgaan helaas.
NOT 
Hoezo ik schrijf met heel veel smilies
En wat die hond betreft, zo een heb ik er ook als mn vriend er niet is. En laat die nou bijna altijd weg zijn
Soms krijg ik de neiging om die hond een hamer op de kop te laten vallen
Maar goed, snap ook wel dat dat irrationele gedachten zijn.
Die blijft altijd doorspoken in de nacht, tot dat ik r ff oppak, kroel en welterusten wens, en dan gaat ze slapen haha. Net een kind eigenlijk

Ipv dat we dan ook gewoon stee vast denken, zo, en nu ga ik lekker slapen en daar mee uit 

ik was al vanaf 4 uur wakker .
)