Meer mensen met een burn out / overspannen deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 12:00

Morning ladies.

Voor iedereen een :(:) die het kan gebruiken.

Zelf niet zo spraakzaam vandaag, sorry :o

Pr_BillyBoy

Re: Meer mensen met een burn out / overspannen deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 12:09

Hoe komt dat samantha ?

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 12:46

Mn vriendin belde nog en we gaan vanavond even naar mn paardje en een filmpje kijken, ze blijft hier slapen dus dat is wel gezellig. Uitgaan wordt niks omdat er hier een groot feest gaande is en als wij dan vanavond pas gaan is iedereen of heel zat of agressief, daar hebben we weinig zin in dus blijven we veilig thuis. Ben thuis alles aan het poetsen en straks nog even in de zon liggen, beetje bruin worden. 8-) Kan ik echt van genieten, van het warme zonnetje op mn huid, werkt ontspannend maar eerst nog vanalles doen. Wil wel dat het schoon is als ze straks komt, zo ben ik dan weer.

PW, je hebt gelijk want het gemis is normaal maar als ik dan denk hoelang we nog moeten ga ik spontaan huilen, moet het misschien maar per dag bekijken? Morgen gaat het eerste pakketje weg, zal hij wel leuk vinden, heb voldoende voor 4 pakketten geloof ik maar dan hebben we volgende week misschien niets. Doe vandaag lekker rustig aan, geniet ook wat van de zon als je dat lekker vind? Gisteren was ook niet niks dus geeft niets als je vandaag rustig aan doet, dat is te begrijpen.

Sam hoe komt t dat je niet zo spraakzaam bent? Was je verjaardag nog leuk?

Billyboy, hoop dat het je gaat lukken om Billy voor vast te huren, wanneer moet dat rond zijn? Succes op die verjaardag

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 13:21

dankje wel CIV ! ik mag er volgende maand mee beginnen maar ook over een half jaar dat hangt echt van mij af ! ;)

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 15:09

@ Samantha: Ik maak daar uit op dat het niet zo lekker met je gaat. Dus ook voor jou :(:) Pas goed op jezelf en doe lekker rustig aan.

@ CIV: Nog lekker in de zon gelegen? Verstandig dat jullie thuis blijven. Kan me voorstellen dat je geen zin in gelazer hebt. Filmpje kijken is ook gezellig. Veel plezier vanavond bij je paardje. Hopelijk kun je er een beetje van genieten.

@ Pr_BillyBoy: Wat leuk dat je hem misschien kan huren! Dat zou wel mooi zijn!

Ik ben net even met mijn vriend naar de markt geweest. Hij moest wat halen en het leek mij wel leuk om even mee te gaan. Dat was niet zo'n goed idee. Het was veel te druk en de drukte vloog me gewoon aan. I.p.v. de hele markt over te gaan hebben we alleen gehaald wat we nodig hadden en zijn gauw weer naar huis gegaan. Niet zo handig denk ik om na gisteren over een drukke markt te willen lopen. :n Vanavond gelukkig een rustig avondje en morgen ook helemaal geen verplichtingen.

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 15:19

PW, snap dat je mee wilde maar je ziet zelf ook in dat je beter thuis had kunnen blijven, dat is weer een wijze les. Dan vanavond je rust maar nemen en goed op jezelf passen.

Heb nog even in de zon gelegen, was de juiste beslissing omdat tussen het poetsen door te doen want hier is hij alweer verdwenen. Ga zo even met de hond, dan nog even poetsen en in bad. Rond 19 uur zou ze er zijn dus dan wil ik toch klaar zijn met alles.

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 21:35

Hallo dames ben ik nog even ,
de verjaardag van net was niet zo geslaagd
pff weeer me ma die me dwars zit .
en ik heb ook zo'n groot gebrek aan zelf vertrouwen
durf ook geen nee te zeggen tegen er ,
en ze blijft maar gebruik maken van mij ,
dat prbeert iedereen tegen me te vertellen alleen komt nu pas tot mij door ! |(

PW : zou zeker leuk zijn dan is ie toch een soort van mij , hoop ook gewoon dat ie me goed doet dan *doet ie eigenlijk altijd*

CIV : lekker zeg even in de zon liggen !

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 22:46

CIV wat leuk dat je lekker gezelschap ( schrijf je dat zo? :? ) hebt vanavond :j Goed idee om niet meer naar het feest te gaan. Zou ik ook niet hebben gedaan :n

Pr :(:) Misschien moet je even een tijdje contact met je ma mijden? Heb ik ook een hele tijd gedaan, en dat heeft voor mn eigen heel veel rust gegeven. Nu heb ik gelukkig een goede band met haar, maar weet natuurlijk niet of dat voor jullie ook weg gelegd is :(:)

PW: Goed dat je zelf aan gaf dat je mee wilde! Jammer dat het dan niet zo goed uitpakte, maar je toonde zelf initiatief, is ook al heel wat :j Beter als alleen maar binnen willen zitten denk ik dan maar :j Top!!

Je hebt gelijk dat het hier niet zo goed gaat :n Het is toch geen goed idee om zonder AD te doen, ik ga vanavond dan ook weer beginnen ;( Had het liever niet gehad, maar had weer allemaal waanbeelden toen er 3 smalle meisjes in de bus stapte en mn vriend daar naar keek. Ik voel me dan gelijk altijd dik en lelijk en en en -O- Hij probeert me dan altijd op te beuren, maar dan komt er altijd iets uit als: Als ik een mooi meisje zou willen, was ik wel bij een ander of zo. :( Hij bedoeld het goed, maar kan er niet zo goed mee omgaan helaas.

Verder dus ook weer heeeel veel huilen vandaag. Wordt er niet goed van. Ook weer veel pijnen allemaal. Buikpijn, darmen ontstoken, pijn in mn rug omdat ik gisteren in de douche out ben gegaan, dus al met al, jeujj, een lekker dagje := NOT :+

Dus, vanavond hup weer aan de AD en hopen dat het dan weer beter gaat -O-

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 22:47

OMG :D Hoezo ik schrijf met heel veel smilies _O-

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 23:13

Hee hallo. Ook hier gaat het slecht, was al naar bed gegaan , maar heb net de laptop opgehaald. Dat rot zenuwachtige gevoel is er weer.Ben gespannen en ik blijf maar malen over mn opa en oma. Het lukt me gewoon niet om mn gedachten te verzetten. En als het even wel lukt komen er andere angst gedachten, dus daar schiet ik ook niks mee op. Misschien dat even bokken helpt...
Oja en de hond van mn moeder is hier te logeren en die jankt iedere vijf minuten. Ook heel fijn.

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 23:14

Balen dat het niet lukt zonder ad Sam, maar je hebt het iig geprobeerd. t Zit jou ook niet echt mee vandaag he.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 23:22

Nee, niet echt nee. Maar goed, morgen weer een dag denk ik dan maar.

oliebol dat het bij jou ook zo moeilijk gaat nu :(:) En wat die hond betreft, zo een heb ik er ook als mn vriend er niet is. En laat die nou bijna altijd weg zijn :+ Soms krijg ik de neiging om die hond een hamer op de kop te laten vallen :o Maar goed, snap ook wel dat dat irrationele gedachten zijn.

Mag de hond van je moeder bij je in de buurt slapen? Of ben jij boven en hij/zij onder of zo?

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 23:27

Nee ik slaap boven en hij met mijn andere honden beneden. M'n vriend wordt er ook heel vrolijk van, die heeft morgen vroege dienst. Voorlopig blijft de hond nog een poosje logeren, dus ik wen hem maar gelijk aan dat ie gewoon beneden blijft. En ik snap het ook wel, zo'n eerste nacht, maar het blijft irritant.....

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 23:29

Ik kannatuurlijk ook zelf op de bank gaan pitten beneden, doe toch geen oog dicht. Vinden ze vast wel gezellig

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 23:35

Dat zou ook kunnen ja. Maar idd, als ie een tijdje moet blijven, kun je misschien beter even een paar nachten doorzetten. Dan is het daarna waarschijnlijk wel weer goed! Misschien even naar beneden, even troosten, zn plaats ( als ie die bij jou al heeft ) wijzen en welterusten wensen? Werkt bij mijn kat iig wel altijd :+ Die blijft altijd doorspoken in de nacht, tot dat ik r ff oppak, kroel en welterusten wens, en dan gaat ze slapen haha. Net een kind eigenlijk :+

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 23:38

Nou net maar even naar beneden gegaan, ernstig toegesproken en op z'n plaats gezet (en even gekriebeld). Kijken hoe lang die het nu volhoudt....de andere honden keken echt zo van *sorry wij kunnen er ook niks aan doen*

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 23:40

Zit me nu al weer druk te maken over morgen. Want dan heb ik weer te weinig geslapen en dan weet ik het wel weer. Maar das niet de goede instelling natuurlijk. Gooi er anders zo maar gewoon een oxazepammetje in. Wordt soms wel moe van mezelf hoor. Beetje jammer

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 23:44

Ja, lastig is dat he :(:)
Ken het helaas. Ik weet dat nu ik weer aan de AD zit, ik weer minder goed ga slapen en dat ik dan weer alleen maar moe ben morgen. Dan kun je dr dus van op aan, dat ik ook echt niet goed slaap.

We maken ons zelf soms wat wijs he :+ Ipv dat we dan ook gewoon stee vast denken, zo, en nu ga ik lekker slapen en daar mee uit :D

Zucht, was het maar zo makkelijk he, dat je even de knop om zet en klaar.

Dat snapt mn vriend helaas nog niet. Die zei daarstraks, je moet gewoon eens even wat positiever over je zelf gaan denken en niet meer zo veel huilen. JA HOOR schat, eventjes zo uit het niets 8)7

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 23:48

Ja joh tuurlijk, dat ik daar zelf niet aan gedacht heb......Sommige mensen denken helaas echt dat het zo simpel is.

Hond is nu aan het rond trippelen, grrr. Erger me nu ook aan ieder geluidje. Maar ga zo nog maar wel een slaappoging doen. Vriend gaat om half zes op, dus dan ben ik ook wakker weer, nu even een paar uur pitten zou wel leuk zijn. Ga er gewoon eens even vanuit dat dat lukt. Ga jij altijd pas laat slapen?

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 23:52

Nee, meestal lig ik er wel al in. Over het algemeen tussen 11 en 12 ong. Later red ik het normaal niet. Maar had vanmorgen redelijk lang geslapen voor mijn doen ( half 12 ) en dus red ik het nu wat langer. Plus dat mn vriend er niet is en we bij mijn schoonmoeder slapen, dat helpt natuurlijk ook mee!

Succes met slapen, desnoods maar met een pilletje he ;)

Ik ga er nu iig wel van tussen. Kat is ook binnen, dus klaar voor de nacht :D

Een goede nacht gewenst :wave:

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 23:54

Welterusten!

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 06:52

morgen dames ! ,
Samantha : jaa dat kan maat ze probeert het toch altijd weer .
ook zo verschrikkelijk irritant
en het is me moeder het is en blijgt fa,ilie van mijn familie dus ik zou altijd met er te maken krijgen ,
ze heeft voor het laatst ook weer iets ergd gedaan bij mijn broertje dat kan ik ook zo boos om worden wat zei heeft gedaan was niet normaal ! |(

Sifra :(:)

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 07:44

Morgen! Aaah, ik voel me echt verrot, heb maar een paar uur geslapen en werd al kotsmisselijk wakker net. Poosje opgeweest en het gaat nu iets beter, maar ik ben nu echt moe. Ga proberen of ik nog eveneen uurtje kan slapen. Bah.

Hoe is het met jou vandaag Pr? En wat rot voor je dat je zoveel problemen hebt met je moeder. Ik had dat juist altijd met mn vader, maar daar heb ik gelukkig al zeker 10 jaar geen contact meer mee. De rest van de familie ook niet, dus ik kom hem ook practisch nooit tegen, wat het wel makkelijker maakt. Sterkte!

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 07:54

dankjewel sifra !

truste nog even , ik heb ook slecht geslapen :\ ik was al vanaf 4 uur wakker .

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 09:59

Goedemorgen dames, beetje geslapen? Ik heb gisteren tot een uur of 1 met mn vriendin zitten praten en toen zijn we naar bed gegaan. Was fijn wat afleiding te hebben. Heb wel redelijk geslapen maar ik neem ter ondersteuning wel steeds iets in, zeker even de eerste weken. Vanavond met mn schoonmoeder naar de film en ik eet daar gelijk mee. Dan komen ze het eerste pakketje voor mn vriend nog ophalen en mn ma komt nog langs, dus weer wel wat om handen vandaag. En natuurlijk nog even de zon aanbidden 8-)

Billyboy, hoe was die verjaardag nog, is het meegevallen? Deed je ma normaal?

Sam, beetje geslapen bij je schoonouders? Jammer dat je weer met de AD moet beginnen maar dat je het zelf merkt is weer wel goed natuurlijk. Je leert jezelf wel kennen.

Sifra, nog wat kunnen slapen? Voel je je al iets beter?

Edit hoe is het met Daijano, Janne, BarbaLala, Frouk, ikdoemaarwat en onze andere (stille) meelezers? (kan nu niet op alle namen komen :o )