Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Machie schreef:Teelee schreef:Ik ga waarschijnlijk volgende week de gyn bellen. De kans is groot dat mijn mirena er weer uit na moet, na een paar maanden
Ben net een week van mn ongesteldheid af, en nu begint het weer heel erg. Voor afgelopen week was ik 7 weken ongesteld, en nu na een week begint het dus weer... Misschien kijk ik het een weekje aan, maar als het dan nog blijft, gaat hij eruit denkt ik...
jemig, wat balen voor je!
Ik heb sinds begin dit jaar een spiraaltje en vind het helemaal geweldig! Eerste 2 weken wel heel veel last van gehad, mijn lichaam stootte dat ding af maar nunog maar 1 dag per maand ongesteld! Heerlijk!
_Amyyy schreef:Sorry dat ik er zo tussen kom vallen, maar ik had een vraagje.. kan het heel veel kwaad als je je pil langer dan 2x doorslikt? ik krijg onwijs veel kramp als ik ongesteld ben, dus wordt het liever niet..
Nimue schreef:Teelee, wat een ellende. Door dit soort verhalen (en de onprettige manier van zetten, wat ik steeds hoor) was het spiraaltje bij mij geen optie toen ik naar nieuwe anticonceptie zat te kijken.p_ponypaard schreef:ik heb nu sinds 2 dagen de nuvaring en zou graag ervaringen met anderen delen.
Ik heb hem sinds gisteren!Ik voelde hem gisteravond wel steeds zitten, liep al te balen, maar vanochtend heb ik er al minder last van. Tot nu toe lijkt hij dus goed te werken bij mij, ik merk natuurlijk nog weinig verder. Hij zit bij mij wel verder naar achteren dan jij, ongeveer op de plek waar tampons ook zitten, al heb ik er wel een beetje aan moeten duwen en sjorren voor hij daar wilde blijven zitten.
![]()
Ik ben hierop overgestapt van de pil omdat hij minder hormonen afgeeft, ben benieuwd of ik daar verschil van ga merken!