Vind het wel leuk met al die mooie piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Red_Savage schreef:Neu ik heb hem ook laten schieten. Maar goed dat is ook alweer zo'n 5 jaar geleden.
pharagirlke schreef:Red_Savage schreef:Neu ik heb hem ook laten schieten. Maar goed dat is ook alweer zo'n 5 jaar geleden.
is dat niet onhandig ivm slotje enzo? Of hoe gaat dat dan?
xDramaQueen schreef:OMG OMG OMG OMG ik werd net helemaal gek.
Jullie weten dat mijn microdermal aan het poedersuiker was, heb zelfs nog gepost op het piercingforum nadat er een dikke vette vieze bloedophoping achter kwam, naar de piercer geweest omdat ik ervan overtuigd was het rechter (kortste) pootje zien, maar hij was niet aan het uitgroeien.
Dit kwam helemaal uit het niets, ik had nooit wat en nu ineens alles.
even helemaal met rust gelaten maar eind november begon hij pijn te doen en echt vervelend te zitten in me broek, ik voelde hem non-stop.
Net zat ik op de wc en ik zag nog maar de helft van mn MD, ik raakte de andere kant aan en daar zat mijn huid overheen, met veel pijn teruggeduwd en de md was weer te voorschijn, maar ook die bloederige bloedophoping (is zachte flubberige huid roodkleurig, als je het te hard aanraakt bloed het), ik denk he k*t en sta op, ineens heb ik keipijn aan de plek en ik kijk, ja hoor, me MD floept er voor de helft uit...
ik giga gek worden want de andere kant zat nog muurvast, ondertussen is het een bloedbad en duik ik snel onder de douche, tjah daar stond ik dan met een gapende wond en 1 MD pootje, piercer niet open niets, ik helemaal in de stress schieten, hij moest er NU uit want hier zou ik nooit de nacht mee overleven.
Uiteindelijk niet gekeken en zachtjes bewogen toen schoot het andere pootje er ook uit, daarna nog even flink moeten afkoelen omdat ik me adem er bij inhield en ik best wel spastisch was.
Resultaat: een vies gapend gat (hoe dat nou zo groot komt?????) met nog steeds dat flubberige rode huid erop (voelt heel vies) pijn is ondragelijk en dat zal een fiks litteken worden.
zit nu pleister op voor het bloed en ga straks proberen te slapen en hoop er morgen het beste van.
Nooit meer een MD voor mij.
Boterkoekje schreef:OH ik weet waar ik een piercing wil.
zo schuin onder m'n lip.
Boterkoekje schreef:Snake bites zijn toch zo twee eronder?