Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
timokyana schreef:hier ook iemand met migraine, ik gebruik migrafin. niet vaak want word er suf van en durf niet verder te werken dan ( gezondheidszorg)
Ik heb niet alle pagina's gelezen, maar hebben jullie ook last van uitvalsverschijnselen bij een aanval?
joyce2 schreef:Nou... Ik ben weer lekker de pineut deze week, maandag had ik echt een vieze zeurende hoofdpijn, ging niet weg met paracetamol, dus ik dacht, laat ik mn neusspray maar even gebruiken, want de huisarts had gezegd dat ik een aanval de kop in moest drukken. Werkte niet echt, maar ik kon er wel mee doorlopen, dinsdag weer hoofdpijn, woensdag weer zulke erge hoofdpijn dat ik weer aan de imigran ging, donderdag weer "gewone" hoofdpijn en gister kwam de klap op de vuurpijl en ben ik ziek naar huis gegaan. Ik heb het echt nog nooit gehad, echt de hele week van 's morgens vroeg tot 's avonds laat hoofdpijn en dus 3x op migraine uitgedraaid. Kan het kwaad om 3x in 1 week imigran te gebruiken en is het raadzaam om de huisarts hier over in te lichten? Denk dat het door de drukte van het klussen in onze nieuwe woning komt en mn nek zit zo vast als ik weet niet wat. K voel de hoofdpijn nu ook weer heel licht opkomen in mn nek en achter mn ogen, bah... Durf echt de deur niet uit! 2x in de maand is normaal bij mij, maar dit heb ik echt nog nooit gehad... Iemand die me gerust kan stellen?