Genieten en de mini staat er mooi op. Ik heb een lekker rustig rondje hardgelopen bij Loenen.Minder zon maar ook erg mooi.
Wat een prachtig licht Goof!Zelfs nog wat sneeuw bij Gaucho. Geeft een heel ander beeld!Wij hebben net nog een klein rondje gelopen en onderweg de laatste inkopen voor Sint gedaan. We hebben veel te bespreken
Faringo,mooie foto's,hoor.Goof,ook weer mooie zon,en bomen foto's.En de mini staat er leuk op.Gaucho,ook weer mooi.
Ik Ben vandaag maar weer eens richting Winterberg geweest.Een andere gebied dan vorige week.Er waren eigenlijk geen wandelroutes vanaf de parkeerplaats.Maar langlauf loipes.Maar zo breed dat dat als wandelpad gebruikt werd.En opvallend rustig gebied.
Goof kom maar door hoor dat verveelt nooit.Lizard 2 keer sneeuw prachtig!Faringo mooie stad.Gaucho lekker fanatiek. Ik heb gisteren en vandaag ook lekker gelopen. Niet zoveel foto's want ik had handschoenen aan de hond is knettergek die gaat gewoon het water in. Andere mensen vonden haar een durfal.GisterenEn vandaag