Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Supervixen schreef:Die moet ik ook echt eens doen, lijkt me een leuke training.
Doe je die snelle blokjes dan allemaal zo snel mogelijk, heb je die nog op een bepaald tempo ingesteld? Of is het gewoon gaan en we zien wel hoe hard het gaat.
. Ik geloof dat ze uiteindelijk tussen de 4:40 en 4:55 allemaal lagen. Was geen easy peasy training dus, maar wel echt lekker vlammen. De rust is uiteraard soms net even te kort. Maar juist daar word je sterker van natuurlijk

Ik was gewoon rustig aan het lopen en aan het genieten van de ervaring maar blijkbaar was dat genoeg voor een derde plek

en ook SV! Fijn dat het wat beter voelt.
maar dat doe ik anders ook niet D: Dus zo op pad richting Havelte waar ik samen met Iris ga lopen. En mijn man. Die stond als verrassing gisteravond ineens op de stoep in plaats van vandaag, ik schrok zo dat hij mazzel had dat ik hem niet knock out sloeg

Marije_jiplover schreef:@BeFunny, dan zou ik je nog bijna zijn tegengekomen!
Ik heb met mijn pony in het bos gewandeld, die staat op het randje van Rheden en ik ben een rondje richting Velp en de vijver bij Beekhuizen gelopen.
Klinkt heftig en zwaar, Lies, daar op Schier!
Doe ik je niet na.
Hopelijk word je niet echt ziek, Supervixen.
Meestal als mijn horloge vindt dat ik in het rood sta, moet ik echt even gas terugnemen, als ik dat niet doe, blijf ik vaak langer in het rood hangen.
maar dat zou wel toevallig zijn als jou pony daar zou staan. Grappig. Ik heb gewandeld tot ongeveer 13:30. Toen bij pannenkoekenhuis gaan zitten omdat mijn trein net weg was en ik erg trek had gekregen haha.