Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Ik wou het net zeggen er gaat natuurlijk ook nog genoeg andere virusjes rond met dezelfde klachten. Vorige week had ik ook last van niezen en snotteren en kriebels in de keel en neus. Bleek dat te komen van een plant en was het hooikoorts. Zodra het even flink had geregend verdween het als sneeuw voor de zon.
Het kan altijd natuurlijk , maar als niemand anders zich met klachten heeft gemeld zou ik niet teveel zorgen gaan maken.
AmyII schreef:Zebrastreep schreef:Ik wou het net zeggen er gaat natuurlijk ook nog genoeg andere virusjes rond met dezelfde klachten. Vorige week had ik ook last van niezen en snotteren en kriebels in de keel en neus. Bleek dat te komen van een plant en was het hooikoorts. Zodra het even flink had geregend verdween het als sneeuw voor de zon.
Het kan altijd natuurlijk , maar als niemand anders zich met klachten heeft gemeld zou ik niet teveel zorgen gaan maken.
De pest met mijn familie is dat ze dit soort dingen dus niet melden omdat ik zo ‘streng’ ben.
Zebrastreep schreef:AmyII schreef:De pest met mijn familie is dat ze dit soort dingen dus niet melden omdat ik zo ‘streng’ ben.
Oh echt? Wat flauw zegWel fijn dat iedereen gevaccineerd en getest was op die bruiloft. Dat kan al echt de helft schelen qua ongerust zijn. Wel goed dat je je laat testen , maar denk dat het wel meevalt! Het wisselende weer en schommelende temperaturen kan je lichaam ook wat zwakker maken en dat je daardoor een ander virusjes hebt te pakken.
Cer schreef:Wel, de Corona pas gaat volle kracht over social media inclusief t filmpje van vorig jaar van Hugo waarin gezegd wordt dat er nooit zoiets zal komen.. (geplaatst door oa Monique Smit en Jan de Hoop, die hebben best een hoop volgers, en Jan is natuurlijk al 100 jaar een “nieuws”-man)
Ergens denk ik wel dat Hugo een bord voor z’n hoofd heeft want alleen al voor eigen behoud zou ik zulke berichten niet meer willen melden ..
IMANDRA schreef:En toch, situaties veranderen waardoor maatregelen die eerst niet nodig geacht worden nu wél nodig zijn. Jammer dat mensen dat niet snappen maar er gelijk opspringen van “maar hij zei!!”
Cer schreef:IMANDRA schreef:En toch, situaties veranderen waardoor maatregelen die eerst niet nodig geacht worden nu wél nodig zijn. Jammer dat mensen dat niet snappen maar er gelijk opspringen van “maar hij zei!!”
Dan snap ik niet helemaal dat de goed betaalde persvoorlichters niet eens leren dat ze politici een voorbehoud kunnen laten uitspreken...![]()
"we zijn het niet van plan, maar in het geval van...bla bla.. dan kan het zijn dat we bij moeten stellen"
Nu werd er gezegd 'Gaat niet gebeuren niet"... ja, en dan ga je wel een beetje af.
Wij leren toch ook om geen valse beloftes te maken? Althans, ik ben daar niet zo van...
Cer schreef:Wel, de Corona pas gaat volle kracht over social media inclusief t filmpje van vorig jaar van Hugo waarin gezegd wordt dat er nooit zoiets zal komen.. (geplaatst door oa Monique Smit en Jan de Hoop, die hebben best een hoop volgers, en Jan is natuurlijk al 100 jaar een “nieuws”-man) ik
Ergens denk ik wel dat Hugo een bord voor z’n hoofd heeft want alleen al voor eigen behoud zou ik zulke berichten niet meer willen melden ..
Cer schreef:IMANDRA schreef:En toch, situaties veranderen waardoor maatregelen die eerst niet nodig geacht worden nu wél nodig zijn. Jammer dat mensen dat niet snappen maar er gelijk opspringen van “maar hij zei!!”
Dan snap ik niet helemaal dat de goed betaalde persvoorlichters niet eens leren dat ze politici een voorbehoud kunnen laten uitspreken...![]()
"we zijn het niet van plan, maar in het geval van...bla bla.. dan kan het zijn dat we bij moeten stellen"
Nu werd er gezegd 'Gaat niet gebeuren niet"... ja, en dan ga je wel een beetje af.
Wij leren toch ook om geen valse beloftes te maken? Althans, ik ben daar niet zo van...
Spenk schreef:Maargoed je begrijpt toch ook wel dat situaties veranderen?
Ze moeten toch iets nu een grote groep niet gevaccineerd wil.
Citaat:dan was de media en de mensen er destijds al opgesprongen van ZIE JE WEL HIJ KOMT ER want nuance is lastig
Spenk schreef:Omdat wanneer je gevaccineerde en geteste mensen in één ruimte stopt de kans op ziekenhuisopnames aanzienlijk klein zal zijn.
Wanneer je mensen ongevaccineerd en ongetest in een ruimte stopt is die kans hoger.
Horseloverl schreef:Spenk schreef:Omdat wanneer je gevaccineerde en geteste mensen in één ruimte stopt de kans op ziekenhuisopnames aanzienlijk klein zal zijn.
Wanneer je mensen ongevaccineerd en ongetest in een ruimte stopt is die kans hoger.
Ja dat snap ik ook. Maar wat ik niet logisch vind is dat een gevaccineerd persoon dus Corona kan hebben en gewoon naar binnen loopt. Snap dat de kans aanzienlijk lager is maar op die manier kunnen de besmettingen wel weer omhoog gaan. Dan lijkt mij het logischer dat iedereen zich gewoon test, desnoods een zelftest bij de deur. Lijkt mij een veiligere keus. Maar zal wel aan mij liggen.
Cer schreef:Kan dat vaccin niet door t drinkwater gewoon?
Of, gezien de groep die t weigert, in de drank of de sigaretten?(even generaliseren)
Horseloverl schreef:Spenk schreef:Omdat wanneer je gevaccineerde en geteste mensen in één ruimte stopt de kans op ziekenhuisopnames aanzienlijk klein zal zijn.
Ja dat snap ik ook. Maar wat ik niet logisch vind is dat een gevaccineerd persoon dus Corona kan hebben en gewoon naar binnen loopt. Snap dat de kans aanzienlijk lager is maar op die manier kunnen de besmettingen wel weer omhoog gaan. Dan lijkt mij het logischer dat iedereen zich gewoon test, desnoods een zelftest bij de deur. Lijkt mij een veiligere keus. Maar zal wel aan mij liggen.
IMANDRA schreef:Cer schreef:Wel, de Corona pas gaat volle kracht over social media inclusief t filmpje van vorig jaar van Hugo waarin gezegd wordt dat er nooit zoiets zal komen.. (geplaatst door oa Monique Smit en Jan de Hoop, die hebben best een hoop volgers, en Jan is natuurlijk al 100 jaar een “nieuws”-man)
En toch, situaties veranderen waardoor maatregelen die eerst niet nodig geacht worden nu wél nodig zijn. Jammer dat mensen dat niet snappen maar er gelijk opspringen van “maar hij zei!!”
Cer schreef:Nou nee want gevaccineerden die niet getest zijn en het wel meenemen, kunnen dus de mensen die getest zijn en niet gevaccineerd zijn, aansteken... Dat lijkt mij best logisch?
Dan moet dus iedereen testen.... En dat is nu niet zo..
Volgens mij wil horeca ook de nachtsluiting eraf..
Artiesten willen geld verdienen, dus ik neem aan een volle zaal (zoals Theo Maassen dat nu ook gaat doen, alleen is dat zonder testen geloof ik)
Horeca wil volle bezetting denk ik.. er staat wat over in het nieuws vanochtend, ik heb dat niet goed gelezen nog...