Veel moeten afvallen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 12:01

MuSLi schreef:
Netjes hoor @Manon! Fijn als je in een flow zit en het allemaal lekker gaat :)

@Esther, als je zelf niet hoeft te koken is het al gauw lekker :') het was gewoon gehaktbal, met wortelen en doperwten en rösti rondjes. En natuurlijk een ijsje toe. Haha.

Klinkt heftig die bloeduitstortingen @Snippergroen. Barbell op de voorkant van je schouders gehad, alsin front squats ofzo?

Goed dat je toch gegaan hebt en je aan je eigen plan hebt gehouden. Met die ruggengraat zit het wel goed :j

De ruggengraat is sterker dan ooit :D En dan is het fijn dat ie ook nog beloond wordt doordat ik me én fit voel én mijn vriendinnen zo sportief zijn om me achteraf gelijk te geven _O-

M'n She Hulk strepen komen van de incline dumbbel press. Die til ik best wel zwaar en blijkbaar echt veel kracht gezet gisteren :') Het zijn aan beide kanten twee strepen. Als ik nu kijk lijken ze wel al een stuk minder dan gisteren dus dat biedt wel de hoop dat er niet iets blijvend zichtbaar zal zijn.

@MoniekJ, normaal voel ik me meer zo na een All you can Eat buffet, dus dat het nu van het trainen is, is een welkome afwisseling _O-

ManonGrr

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 13:27

Thuis eten is zeker net zo gezellig! Iemand nog tips voor een leuke/luxe, maar gezonde/kcal arme maaltijd?

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 13:31

ManonGrr schreef:
Thuis eten is zeker net zo gezellig! Iemand nog tips voor een leuke/luxe, maar gezonde/kcal arme maaltijd?

Wat vind je lekker? Mij maak je echt blij met allerlei vega, Indiaas, Arabisch etc, lekkere salade erbij. Stoofschotel van pompoen met yoghurt, of curry met kikkererwten.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 13:34

Dessert met lekker fruit en magere vanille kwark, speculoosjes of pure hagelslag.

Vis is trouwens ook altijd een goed idee. Kabeljauw, Dorade of tonijn.

Ik ben goed voorbereid op mijn etentje bij de Italiaan vanavond. 950 kcal over voor vanavond, en dan zit ik nog 500 onder onderhoud :) misschien straks nog wel wat tomaatjes of een fruitje tussendoor.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 13:35

Carpaccio salade, ook feestelijk en als je er niet enorme hoeveelheden olie en pijnboompitten overheen gooit ook niet heel veel kcal.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 13:42

Je kan ook iets maken met bijv. salade erbij zodat je zelf dan wat minder kan eten van je hoofdgerecht en meer salade kan nemen. Dan kan je eigenlijk alle kanten wel op :) Of wellicht juist wat meer Tapas achtig waarbij je zorgt dat je zelf ook keuze hebt uit bijvoorbeeld kip, biefstuk en groenten?

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 14:18

Tapas achtig iets ben ik gek op, maar dan vreet ik alsnog alles op _O-

Ik denk inderdaad een stukje vlees, kip ofzo uit de oven, een lekkere salade en wat aardappeltjes uit de airfryer.. :) Carpaccio salade is ook heeeel lekker, maar vriendin is zwanger :(:)

@Gaucho, eet smakelijk en veel plezier!!

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 14:22

Rosbief, kiprollade, kalkoen rollade :j salade met geroosterde groente uit de oven is ook erg lekker.
Laatst bijgewerkt door gaucho op 28-07-22 14:30, in het totaal 1 keer bewerkt

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 14:29

Hier vanochtend wel weer blij met m'n weegschaal. Gewoon -600gram ten opzichte van gisteren. Dus zit nu weer lekker in m'n comfortabele range waarin ik graag blijf zitten :D

Net thuis een krachtworkout gedaan. Dus ondanks dat ik niet echt ging sporten vandaag, toch een beetje beweging gehad en dat lijf een beetje aan het werk gezet :j

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 14:36

Ik werk weer op kantoor vandaag en het is nu dag twee voor de Tompouce verleiding :+ Er was nog een doos over. Al ben ik er nu wel echt op gebrand dat ik het echt niet ga nemen := Maar toch bizar hoe vaak zo'n roze met geel rechthoekje je gedachte kan passeren zeg.

@MuSLi, wat heerlijk! Dat moet zeker goed voelen voor je :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 14:38

Goed gescheten dus! :))

Ik was een halve kilo ten op zichte van dinsdag kwijt. Deze keer niet uitgedraaid en vergeleken, dat doe ik dinsdag maar weer.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 14:40

Roosch schreef:

Ik was een halve kilo ten op zichte van dinsdag kwijt. Deze keer niet uitgedraaid en vergeleken, dat doe ik dinsdag maar weer.

Ik heb nog niet eens gescheten, misschien is er dan nog wel meer af :') :Y)

Zou fijn zijn als je een mooie vergelijking hebt dinsdag...

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 16:07

ManonGrr schreef:
Tapas achtig iets ben ik gek op, maar dan vreet ik alsnog alles op _O-

Ik denk inderdaad een stukje vlees, kip ofzo uit de oven, een lekkere salade en wat aardappeltjes uit de airfryer.. :) Carpaccio salade is ook heeeel lekker, maar vriendin is zwanger :(:)

@Gaucho, eet smakelijk en veel plezier!!

Bieten carpaccio is ook erg lekker.

Roosch en MuSLi goede resultaten.

Gaucho, dat voelt altijd lekker als je genoeg calorieën over hebt. Veel plezier vanavond!

Ik had net echt een vreetbui, ben me toen maar te buiten gegaan aan watermeloen. Wel 170 calorieën naar binnen gewerkt en dat was een flinke schaal. Zit nu serieus vol :') .

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 17:19

Snippergroen, ik moet enorm lachen om je verleiding verhalen haha.
Ik hoop dat die plekke idd weg gaan, zou zonde zijn. En anders moet je het zien als een overwinning stretch mark :+

Ik weet dat het niet echt er af is maar ik heb gisteravond en vannacht een heftige date met de wc gehad. Het zweet liep van mij af van de pijn in mijn buik :+
Vanmorgen even op de weegschaal gestaan want het geeft nu vast een goed gevoel. Hop 1.5kg er af hahah, komt er vast zo weer aan maar het voelt nu goed. :D

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 18:17

MuSLi schreef:
Roosch schreef:

Ik heb nog niet eens gescheten, misschien is er dan nog wel meer af :') :Y)

Müsli _O-

Hè bah thirza! Voel je je weer oké?

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 18:55

@musli dan zou het omgaan een kilo extra kunnen zijn :j

Es_ster, ja gelukkig wel :) ik denk dat de stress van afgelopen week er even uit moest.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 19:08

MuSLi schreef:
Hier vanochtend wel weer blij met m'n weegschaal. Gewoon -600gram ten opzichte van gisteren. Dus zit nu weer lekker in m'n comfortabele range waarin ik graag blijf zitten :D

Net thuis een krachtworkout gedaan. Dus ondanks dat ik niet echt ging sporten vandaag, toch een beetje beweging gehad en dat lijf een beetje aan het werk gezet :j

Goed gedaan! Heerlijk is dat hè, als de weegschaal gewoon ff meewerkt

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 19:10

Gelukkig dat je je weer beter voelt Thirzasarah.

Wie begon er hier over de Isey Skyr? Wat is dat spul lekker, had nu de aardbeien chocolade maar hebben jullie nog meer aanraders? Mij lijkt de Lemon cheesecake en de blueberry Pie ook best lekker en iemand ervaring met de gebakken appel?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 19:12

De caramel!! :9

Hee bij jou gaat het er wel af thirzahsarah! :))

Ik heb een uur gesport vandaag en een uur echt gesport. :') Ik (1.58m hoog) op de Fries x Tinker. Die heel hoog opgooit. Ik heb gezweet, haha. :))

Ik rij amper nog dus dat was wel even wennen. En hard werken!

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 19:16

Die gaat ook op het lijstje om te proberen :D .
Wat leuk dat je hebt gereden, en geloof meteen dat het hard werken was.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 19:46

De blueberry staat in mijn camper koelkast als ontbijt voor zondag ochtend :D

Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 19:51

Afbeelding
Het is wel echt "paard waar ga je met dat meisje heen. :))

Ik heb m'n beweging wel gehad en mn avondeten viel onverwacht qua kcal minder uit dus ik schenk zo nog even een borrel in. Die heb ik verdiend dacht ik! :))

moi22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 20:47

Ahh wat heerlijk Roosch. Hier inmiddels bijna 3 jaar geleden voor het laatst op een paard gezeten en mis het echt wel. Misschien als ik wat meer afgevallen ben dat ik toch eens voor een bijrijdpaard ga kijken. Maar momenteel vind ik dat nog geen optie. Heb wel al die tijd al een wandelpaard en de verzorgpony van m’n dochter maar toch is dat anders.

Hier ook weer lekker in beweging geweest. 30 km op de fiets, met de pony gewandeld en daarna nog met m’n dochter door een groot maisdoolhof gelopen.

Bah Tirza beterschap.

Snippergroen frustrerend is dat hè. Eten dat je op je werk aan blijft kijken en absoluut opgegeten wil worden. Wij krijgen hele vrachten aan taart en chocola van klanten. Is zo moeilijk om daar van af te blijven.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 22:14

Ik ben ontzettend jaloers Roosch! :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 22:35

Ik denk dat ik morgen m'n nest niet uitkom van de spierpijn, en ik moet echt naar de zumba en in de tuin werken. :')

Ik rij eigenlijk nog amper moi, paar keer per jaar in de natuur een rit. Maar een paar lessen zouden denk ik geen kwaad kunnen voor m'n houding en zit. :o

Stom toevallig zit ik volgende week weer ergens in het zadel, dus ben benieuwd hoe het tzt met m'n reet spierpijn gaat.

M'n avondeten viel door een miscommunicatie heel wat kcal lager uit dus heb nog een borrel en een paar chippies gehad. Die niet afgewogen, m'n kerel maakt fikse bommen van borrels maar ik had maar 1200 op de teller dus het zal wel goed zijn. :+