MuSLi schreef:Netjes hoor @Manon! Fijn als je in een flow zit en het allemaal lekker gaat
@Esther, als je zelf niet hoeft te koken is het al gauw lekkerhet was gewoon gehaktbal, met wortelen en doperwten en rösti rondjes. En natuurlijk een ijsje toe. Haha.
Klinkt heftig die bloeduitstortingen @Snippergroen. Barbell op de voorkant van je schouders gehad, alsin front squats ofzo?
Goed dat je toch gegaan hebt en je aan je eigen plan hebt gehouden. Met die ruggengraat zit het wel goed
De ruggengraat is sterker dan ooit
En dan is het fijn dat ie ook nog beloond wordt doordat ik me én fit voel én mijn vriendinnen zo sportief zijn om me achteraf gelijk te geven
M'n She Hulk strepen komen van de incline dumbbel press. Die til ik best wel zwaar en blijkbaar echt veel kracht gezet gisteren
Het zijn aan beide kanten twee strepen. Als ik nu kijk lijken ze wel al een stuk minder dan gisteren dus dat biedt wel de hoop dat er niet iets blijvend zichtbaar zal zijn.@MoniekJ, normaal voel ik me meer zo na een All you can Eat buffet, dus dat het nu van het trainen is, is een welkome afwisseling

Er was nog een doos over. Al ben ik er nu wel echt op gebrand dat ik het echt niet ga nemen
Maar toch bizar hoe vaak zo'n roze met geel rechthoekje je gedachte kan passeren zeg.