Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Sannne schreef:Ach ik lees liever 6 pagina's over BB dan om de pagina weer iemand die vraagt "Hoelang mag ik niet zwemmen?" "Welke creme kan ik het best gebruiken voor de nabehandeling?" "Hoeveel pijn deed deze plek?" "Wel of geen folie ophouden?" etc. etc.Dát is pas irritant.
Gillbo schreef:Je hoeft er niet op te reageren he. Misschien je energie richten op de artiesten die jij goed vind en die benoemen als ze voldoen aan de vraag.
Aan tattoo's zijn geen regels verbonden ieder maakt hierin zijn/ haar eigen keus en het lijkt wel alsof jij er regels aan wil verbinden
_Christina schreef:Je bedoelt zoals in de OP?
Chans schreef:Ook ik ga mee met Will Joolien en Killyen. Er zijn zoveel andere goede artiesten naast Hanne van BB en die komen tegenwoordig niet meer zo veel aan bod hier, dat haalt voor mij de gezelligheid van lekker mee kletsen er wel een beetje uit en is het voor mij persoonlijk meer plaatjes kijken van Hanne geworden.
Dus ja ik snap best wat er bedoeld wordt
smurffie schreef:Chans schreef:Ook ik ga mee met Will Joolien en Killyen. Er zijn zoveel andere goede artiesten naast Hanne van BB en die komen tegenwoordig niet meer zo veel aan bod hier, dat haalt voor mij de gezelligheid van lekker mee kletsen er wel een beetje uit en is het voor mij persoonlijk meer plaatjes kijken van Hanne geworden.
Ik zie de afgelopen pagina's anders bijzonder weinig echt mooi gezette tattoo's. Maar daar mag niks van gezegd worden Dus word er inderdaad weinig over gepraat.. Het is not done in dit topic om te zeggen dat je iets niet mooi vind, alternatief is niets zeggen.
In een van de vorige topics hebben we het heel veel gehad over een buitenlandse artiest, volgens mij watercolour. Wie weet over wie ik het heb.. Ik vond dat mega gaaf werk.. uit Polen? ( ik heb het echt over minimaal 2 jaar geleden maar misschien wel 5
)
smurffie schreef:Chans schreef:Ook ik ga mee met Will Joolien en Killyen. Er zijn zoveel andere goede artiesten naast Hanne van BB en die komen tegenwoordig niet meer zo veel aan bod hier, dat haalt voor mij de gezelligheid van lekker mee kletsen er wel een beetje uit en is het voor mij persoonlijk meer plaatjes kijken van Hanne geworden.
Ik zie de afgelopen pagina's anders bijzonder weinig echt mooi gezette tattoo's. Maar daar mag niks van gezegd worden Dus word er inderdaad weinig over gepraat.. Het is not done in dit topic om te zeggen dat je iets niet mooi vind, alternatief is niets zeggen.
In een van de vorige topics hebben we het heel veel gehad over een buitenlandse artiest, volgens mij watercolour. Wie weet over wie ik het heb.. Ik vond dat mega gaaf werk.. uit Polen? ( ik heb het echt over minimaal 2 jaar geleden maar misschien wel 5
)