[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Corelli

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 21:59

Stille meelezer meldt zich: deze dame zit in Deventer en maakt echt hele mooie wenkbrauwen, vind ik :j https://m.facebook.com/mizense

en wauwwauw wat ben je prachtig met die look Fenrir! :wow:

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 22:00

Dankjewel!
Ik heb vooral (ook) weinig ruimte tussen oog en wenkbrauw, die boog (het bot) begint bij mij gewoon al snel. Het kan uiteraard altijd erger het hangt niet op m'n wimperrand maar om het goed te kunnen zien moet ik toch echt m'n wenkbrauw flink optrekken zoals op de laatste foto. Ik kan ook echt geen goede wing hebben bijv.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 22:03

Bente, dat is echt een super mooie foto van jou. :j

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 22:03

Knapperd! Supergoeie look en je wenkbrauwkleur is ook echt perfect :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 22:07

Thanks dames nog steeds erg blij met die oogschaduw uit het chocolate palette, nog nooit zo'n goeie wenkbrauw match gehad.

Voor wie wil ik doe trouwens de brow pot kleur redhead van CP weg, enige item waar ik niet zo over te spreken was aangezien het niks met rood te maken heeft maar gewoon bruin is... mocht er iemand interesse hebben kan ik wel even swatchen. Hij is echt veel te donker en te bruin voor mij, wss meer iets voor iemand met bruin haar of misschien donkerblond.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 22:16

Fenrir schreef:
Ik heb onlangs ook wat van mijn nieuwe CP spul uitgeprobeerd. Where The Night Is quad op de ogen (telepathy <3 ) en tulle op de lippen.
Lippen zijn niet zo netjes maar vind dat aanbreng ding niet zo prettig werken, miss volgende keer even kwastje gebruiken.

[ Afbeelding ]

En vanwege mijn onhandige hooded eyes waardoor je de helft van m'n oogschaduw amper ziet :+ nog even een oogfoto

[ Afbeelding ]

:~ POtverdorie wat ben je toch mooi. En ook prachtig die oog makeup, staat je heel goed!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 22:36

Bente echt prachtig!! Je doet het mooier dan menig visagiste.
Mooi zo met die camera. Wel veel werk of niet? Uploaden, in de computer steken enzo. Ja ik ben lui :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 22:42

Dankjewel Elke (en de rest uiteraard) dat is een lief compliment :D Vind CP ook fijn werken het pigment is echt goed!
En ik vind het wel meevallen als ik hier een mobiele foto upload doe ik hetzelfde (via computer) omdat het mobiel zo onhandig gaat... nouja is meer wat je gewend bent denk ik... jaren geen smartphone gehad dus deed altijd al via de computer foto's uploaden :P

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 22:46

Ik zou ook graag getatoeëerde wenkbrauwen willen maar ik durf het niet aan :) bang dat ik ooit nog van vorm wil wisselen of dat het toch tegen valt
Laatst bijgewerkt door Eight op 10-10-16 22:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 22:46

Leer mij zulke oogcloseups maken :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 23:17

Fenrir, hoe DOE je dat toch? Ik ben ook roodharig maar zie alleen maar stomme sproeten en flets/bleekheid :(
Jij bent keer op keer zo mooi als je een foto post!
Welk palet heb je gebruikt?

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 00:12

Prachtig Fenrir <3 <3

_Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 06:51

Jans schreef:
Leer mij zulke oogcloseups maken :oo

Prachtig Fenrir!

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 08:06

Oh wow fenrir, liefde! Maak je de foto's met een gewone camera, dan moet ik dat toch ook eens proberen..

Ik heb mijn CP producten nog steeds niet aangeraakt, weekend ziek geweest, gisterochtend geen zin in gehad en vandaag al helemaal niet, moest er extra vroeg uit. Heb wel mijn Naked palette gebruikt, die lag al in de badkamer. Mijn CP producten liggen nog in de woonkamer op tafel, in het doosje :P Weet ook niet zo goed wat ik ermee wil doen aan ooglooks, wil voor overdag niet te zware make up dragen op mijn werk.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 08:19

S8903N schreef:
Fenrir, hoe DOE je dat toch? Ik ben ook roodharig maar zie alleen maar stomme sproeten en flets/bleekheid :(
Jij bent keer op keer zo mooi als je een foto post!
Welk palet heb je gebruikt?

Sproeten zijn juist zo mooi! Ik heb helaas niet zoveel sproeten, alleen een beetje op/rond mijn neus en bovenlip maar ze zijn alleen in de zomer wat duidelijker.

Ik ben natuurlijk wel bleek maar heb totaal geen fletse huid omdat ik vrij roze ben (en word snel rood), daardoor lijk ik ook wat minder wit. In mijn gezicht althans want de rest is spierwit :') Daarnaast heb ik een warme ondertoon, warme kleuren en goud staat mij beter dan koele kleuren (zoals blauw) en zilver bijv.
Ik heb echt het geluk dat ik eigenlijk nooit wallen heb, dus ik heb ook geen concealer oid nodig. Misschien dat dat nog scheelt, ik weet het niet... En natuurlijk maakt het vooral veel uit hoe je naar jezelf kijkt. Ik maak me al lang niet meer druk om bleek zijn, dat hoort er nu eenmaal bij. Helemaal die reflecterende melkflessen die ze benen noemen :')
Ik weet niet hoe jij er uit ziet, maar als je jezelf erg bleek/flets vind kun je misschien wat blush en/of bronzer gebruiken? Gebruik zelf nooit puur roze blush omdat ik dat niet nodig heb maar heb deze van Shisheido (kleur RD1/Apple) waarmee ik een beetje kan mixen tussen de blush en bronzer voor de juiste tint, vind hem handig omdat ze direct naast elkaar zitten. Wil natuurlijk niet zeggen dat deze kleuren jou ook goed staan. Ik gebruik hem dus eigenlijk een beetje als een combi tussen een lichte blush en contour...

Dat palette is de witte versie van I Heart Makeup (gewoon bij de Kruidvat gehaald) ik heb ontdekt dat middelste rij, 2e van rechts de perfecte kleur is voor mijn wenkbrauwen. Een echt wenkbrauwproduct in de juiste kleur heb ik helaas nog niet gevonden.

Foto's zijn met mijn oude trouwe spiegelreflex gehaald. Ding valt bijna uit elkaar en moet echt een nieuwe gaan aanschaffen maar duur... ;(

Ik zit er ook aan te denken een Naked palette aan te schaffen maar weet nog niet welke, binnenkort maar even uitzoeken :D

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 08:46

Fenrir wauw.... wat een super mooie look. Vooral je ogen <3 Doe je dat uit losse pols of ergens vandaan ?

Zie "prachtige" wenkbrauwen voorbij komen haha. Na jullie tip om die van mij wat aan te zetten ben ik voorzichtig aan met wat bruine oogschaduw en kwastje in de weer geweest. Was even wennen maar wel positieve reacties op.

Nu ik bij mn nieuwe baan zit ik op kantoor en wil ik dus wat meer make up gaan gebruiken. Ofja niet zozeer meer alsin hoeveelheid maar vaker :D
Qua lipstick nog erg aan het uitproberen welke kleuren ik leuk vind/kan hebben.
Heb in de action 2 kleurtjes gezien en gehaald om eens uit te proberen. Niet verwacht dat het iets zou zijn. Maar de 1e is toch wel al erg leuk ! Blijft erg goed zitten en moet hooguit na het eten even bijwerken.

Afbeelding

Hoofdpijn dus niet zo'n frisse snoet :D
Afbeelding

Iemand nog tips qua ogen opmaken ? Gezien het vaak niet zo zichtbaar is bij mij.

Mandy92

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 09:21

Wauw fenrir wat een prachtige look!!

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 09:44

Mag ik mij ook melden? Ik zou graag wat tips willen opdoen bij jullie. Voornamelijk foundation vind ik erg lastig. Zowel kleurkeuze als aanbrengen.

Mijn look van vandaag:

Afbeelding

Afbeelding
Sorry voor het slechte licht. Het was erg vroeg/donker vanochtend.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 11:01

Mondy, meer blenden in de crease. Je ziet nu alleen een groene kleur op je bewegend ooglid en dat ziet er niet echt modern uit.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 11:09

Cabelona, je mag wel wat meer en donkerder werken met oogschaduw. Op foto valt wel wat weg, maar volgens mij is het anders nog wel te subtiel. Niet te snel bang zijn dat het teveel is!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 11:15

Niniane schreef:
Mondy, meer blenden in de crease. Je ziet nu alleen een groene kleur op je bewegend ooglid en dat ziet er niet echt modern uit.

Zal eens wat voorbeelden gaan zoeken qua combi. Dankjewel voor de tip.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 11:21

Wauw Bente, je ooglook! Super mooi

Die foto's van de permanente make-up op de wenkbrauwen is gelukkig niet het eindresultaat hoor! De kleur word vaak nog de helft minder, al zijn deze wenkbrauwen sowieso vrij hard gezet. Niet helemaal mijn smaak ook haha

En de 3D brow sculpting doen wij ook in de salon. Eindresultaat is erg mooi alleen blijft het tussen de 7-21 dagen zitten wat echt onwijs kort is. Ik ben zelf met de behandeling best wel een tijdje bezig omdat je de streepjes echt /haar voor haar' zet. Dus als het dan maar een week blijft zitten vind het ik zelf de moeite ook niet echt.

Gave lipkleur Cabelona! Welke is het?

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 11:36

@ Suus, een longer lasting lipstick van de hema. Ik zal thuis even kijken welk nummertje het is.

@ Linoleum, ik heb vandaag mijn ogen erg rustig gehouden vanwege de knal lipstick, maar misschien was het iets te rustig. Ik ben er nog mee aan het experimenteren, haha.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 11:42

Ja en een lichtere kleur op je ooglid en donkerder in je crease :)
Cabelona mooie meid ben je maar sorry zie echt niets op je ooglid :=

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 11:45

Suus___ schreef:
Ja en een lichtere kleur op je ooglid en donkerder in je crease :)
Cabelona mooie meid ben je maar sorry zie echt niets op je ooglid :=

Dankjewel ! Vind dat zo lastig doordat je mn oogleden slecht ziet als ik normaal kijk.