Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
WinSel schreef:Ik heb al 2 tattoos dus ik weet dat t pijn doet. Alleen op de voet zit bijna niks. Vandaar dat ik er tegen op zie en naar ervaring vraag
_Micha_ schreef:Ik vraag me altijd af bij de mensen die zeiden dat hun tattoo geen pijn deed hoe lang het zetten duurde.
Die van mij hebben allemaal pijn gedaan![]()
Ik doe ook veel liever tattoos van piercings, ondanks dat ik er drie heb komen er geen meer bij. Ik denk dat het bij mij is omdat je bij een tattoo weet dat het even gaat duren. En bij een piercing is het 1,2,3 NU. Ik kan daar niet zo goed tegen
SayaJones schreef:Hij wordt vanaf 3.20 mooi![]()
Kun je gelijk voor jezelf bepalen of dit soort dingen pijn zullen doen of niet
[ Video ]
SayaJones schreef:Jammer Deijs, loopt ie wat uit?
Mijn tattoo artist in Amerika, diegene die mijn wolf en tekst heeft gezet, wil in mei naar de tattoo convention komen in Amsterdam.
Ik enthousiast want het is best een coole dude, we waren wat in gesprek en dat we, als hij hier is, we wel een keer konden meeten en dat ik hem Amsterdam/NL zou laten zien. Hij zou z'n tattoeerspullen ook meenemen want hij wil op de convention ook gaan tattoeren, dan wilde hij ook wel mij doen.
Krijg ik ineens, midden in het gesprek, een dickpic toegestuurd... Euhh, dat was niet helemaal mijn bedoeling... Ik denk niet dat ik nog een tattoo bij hem laat zetten