[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 20:15

Zoo ik heb al mail terug van Mandy, 30 juni mag ik weer :D

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-17 20:36

Yeah :D

Ik wil mijn sleeve ook nog uitbreiden.
Ik vind hem een beetje kaal. ^)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 20:45

Kunnen we volgende keer niet in de openingspost iets zetten over pijn? Het is zoiets persoonlijks.. Je kan niet aan de hand van de plek waar het gezet wordt zeggen of iets pijn gaat doen of niet. Ik ging echt door de grond bij binnenkant bovenarm maar vond m'n pols echt mega easy en de buitenkant van m'n bovenarm ook. Dat betekent niet dat de volgende niet van z'n stokkie gaat bij buitenkant bovenarm.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 20:53

Tja pijn is idd zo relatief en persoonlijk, geen pijl op te trekken... Iets in OP kan, maar ervaring leert dat dat vaak erg slecht gelezen wordt.

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 21:00

Het staat al in de OP :+

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 21:14

WinSel schreef:
Ik heb al 2 tattoos dus ik weet dat t pijn doet. Alleen op de voet zit bijna niks. Vandaar dat ik er tegen op zie en naar ervaring vraag :)

Eerlijk? Ja het doet pijn en je wil continu je voet terug trekken (vechten tegen dat reflex vond ik het ergste :') ) Maarja iedereen heeft een andere pijn grens. ik doe het in iedergeval nooit meer!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 21:22

Ik ben slechts een meelezer maar ik word er echt doodmoe van dat er om de 5 pagina's wordt gevraagd of een tattoo laten zetten pijn doet.....
Ja dude, denk. Ze gaan met een naald door je huid. Dat doet pijn. Punt. Stop met vragen.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 21:28

Heeft ook met de zenuwen te maken en waar die zitten ik vond bij mij rugpiece (van nek tot bilnaad)bovenin geen helse pijn doen maar hoe meer richting de billen hoe pijnlijker ik het vond. Mijn nek daarentegen vond ik helemaal geen pijn doen.
De lijnen zetten vond ik alsof er een mes in mijn rug werd gezet

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 21:48

Hij wordt vanaf 3.20 mooi :Y)
Kun je gelijk voor jezelf bepalen of dit soort dingen pijn zullen doen of niet :+

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 22:11

Vraag me af of je dat niet gewoon kan vragen om eens te tatoeëren zonder eigenlijk te tatoeëren als pijntest zoals die man het in het filmpje doet :P Weet je meteen of het wat voor je is of niet, toch? Maar of een artiest dat gaat willen doen?

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 22:31

Wellicht willen sommige artiesten dat wel doen tegen een klein bedrag.
Kost wel de desinfecteer en de naalden enz.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 22:32

Ja, snap ik idd. Logisch dat je wel een bepaald bedrag daarvoor ook betaald. Is wel een interessante optie dan, moest het mogelijk zijn.. Anderzijds - als je toch voor een tattoo gaat moet je het toch uitzitten, ondanks de pijn, anders zit je met een onafgewerkt lelijk ding :+

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 22:34

Ja, En als je de pijn zou kunnen handelen, zou hij inprincipe direct door kunnen gaan. Moet ie alleen zn naald nog in de inkt steken :Y)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 22:37

Tja is wel best banketstaaf als artiest als het dan toch niet je ding is en die dan een afspraak ingepland heeft voor 'niets'. :P

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 22:40

Als het zo ontzettend zeer zou doen zouden er niet zo veel mannen met tattoo's lopen :D :+

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 22:53

Bij mijn rib tattoo deed de tatoeëerder (is een zij, typ je dan tatooeëerster?) is een stukje zonder inkt, vroeg of ik dat ging trekken, en deed toen de tattoo met inkt. Was wel fijn om weer even te weten hoe het voelde, zodat ik me daar bij de volgende lijn op voor kon bereiden. Als ik het echt niet had getrokken, had ik op dat moment nog terug gekund.

Namira542

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 11:08

Brrrr SayaJones, ik krijg de kriebels van dat filmpje. Maar vind het tegelijk ook wel heel interessant hoe zoiets gebeurd en in zn werkinh gaat.

Maar het lijkt niet alsof het door de huid geen gaat maar er gewoon tegenaan gaat.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 11:15

Toch is een testrondje zonder inkt heel anders dan echt getatoeëerd worden, aangezien je lichaam na 10-20 minuten endorfine aan gaat maken waardoor het een stuk aangenamer wordt allemaal... En dan heb je ook nog verschillen tussen shading, dotwork en lijnen, en sommige mensen merken verschil tussen kleur en zwart.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 11:20

Dat ervaar ik idd ook Drunksheep, in het begin schrikt mijn lijf even maar eenmaal goed op weg is het bijna een relaxed gevoel en raak je in een soort zen toestand. Ik zou er bijna bij in slaap kunnen vallen, zeker bij Mandy die zo rustig te werk gaat.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 11:54

_Micha_ schreef:
Ik vraag me altijd af bij de mensen die zeiden dat hun tattoo geen pijn deed hoe lang het zetten duurde.
Die van mij hebben allemaal pijn gedaan :')

Ik doe ook veel liever tattoos van piercings, ondanks dat ik er drie heb komen er geen meer bij. Ik denk dat het bij mij is omdat je bij een tattoo weet dat het even gaat duren. En bij een piercing is het 1,2,3 NU. Ik kan daar niet zo goed tegen :=

Mijn tattoo's deden allen geen pijn, wel een irritant, branderig gevoel. Voor mijn eerste twee kleintjes heb ik max een half uurtje gezeten, mijn kleintje inkleuren enkele jaren later zal ook niet meer geweest zijn dan dat.

Mijn laatste tattoo duurde 3 uur en ook daarbij geen last.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 12:13

SayaJones schreef:
Hij wordt vanaf 3.20 mooi :Y)
Kun je gelijk voor jezelf bepalen of dit soort dingen pijn zullen doen of niet :+

[ Video ]

Ik had het erger verwacht eigenlijk! Interessant filmpje!

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 14:57

Ik vond mijn voet wel het minst aangename van de 3 plekken (binnenkant bovenarm, boven enkel en bovenop voet). Vooral toen hij helemaal opnieuw overtrokken is een jaar geleden omdat de kleuren enorm waren vervaagd, heb ik toch 1,5u op m'n tanden moeten bijten. En mijn zenuwen in mijn voet gaan altijd trillen, heel irritant.

Zou zo wel een 2e voet doen als ik daar een heel goed ontwerp voor heb, pijn is tijdelijk maar het blijft natuurlijk pijn.

Afbeelding

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 16:44

SayaJones schreef:
Jammer Deijs, loopt ie wat uit?

Mijn tattoo artist in Amerika, diegene die mijn wolf en tekst heeft gezet, wil in mei naar de tattoo convention komen in Amsterdam.
Ik enthousiast want het is best een coole dude, we waren wat in gesprek en dat we, als hij hier is, we wel een keer konden meeten en dat ik hem Amsterdam/NL zou laten zien. Hij zou z'n tattoeerspullen ook meenemen want hij wil op de convention ook gaan tattoeren, dan wilde hij ook wel mij doen.
Krijg ik ineens, midden in het gesprek, een dickpic toegestuurd... Euhh, dat was niet helemaal mijn bedoeling... Ik denk niet dat ik nog een tattoo bij hem laat zetten :')

Whahahahaha jezus :') _O-

Krijg je iig wel een goedkope tattoo, is ie nog een beetje goed te doen? :')

bellamy97

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 21:39

Hee, ik heb een vraagje want weten jullie toevallig iemand die het leuk vind om een tattoo idee verder uit te werken? Ik heb namelijk al iets in mijn hoofd zitten wat ik graag zou willen maar ik zou hem graag mooi willen laten uitwerken tegen eventueel een kleine vergoeding. Als je interesse hebt of iemand weet graag een pb'tje :)

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 22:05

Ik heb Ink District gemaild voor mijn sleeve *\%/* Ben heel benieuwd :):)