Zou het komen doordat ik nog niet genoeg sport? Ik sport namelijk maar 1 keer per week maar ik was begonnen met goede moed aan hardlopen. Maar ik krijg dan steeds opnieuw last van mijn been

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kayleigh_ schreef:Isa, het is inmiddels al enorm vaak gezegd, maar je voert maar wat in op je app dus je hebt werkelijk geen idee wat je binnenkrijgt. Zolang je daar niet consequent in wordt (letterlijk invoeren wat je eet, dus op de gram exact, juiste producten etc.) zal je onwetend blijven.
Ik vermoed dat je gewoon nog steeds meer eet dan je verbrandt. Of je voeding dan gezond of ongezond (geen enkel product op zich kan gezond of ongezond genoemd worden, maar dat is een andere discussie) maakt niet uit. Ook van gezond voer word je dik als je er teveel van eet.
Afvallen gebeurt in de keuken, sport is enkel een supplement.
IsaCalixa schreef:Hmm, ik voel me een beetje on gemotiveerd nuSinds ik ben begonnen met gezonder eten een paar weken terug (3 geloof ik) ben ik letterlijk nog geen grammetje afgevallen..
Zou het komen doordat ik nog niet genoeg sport? Ik sport namelijk maar 1 keer per week maar ik was begonnen met goede moed aan hardlopen. Maar ik krijg dan steeds opnieuw last van mijn beenen ik weet niks anders om te doen. Het mag namelijk liever ook geen geld kosten etc..
xJitskee schreef:Mijn lijstje voor vandaag:
O: aardbeienkwark met zelfgemaakte muesli (havermout, noten en zaden, appel, kaneel)
L: 2 havermoutpannenkoeken met aardbeienjam
T: appel/ ander stuk fruit
A: kip met wokgroenten (als de plannen niet veranderen)
B: 25 km fietsen, 30 minuten lopen
_sharonnn schreef:xJitskee schreef:Mijn lijstje voor vandaag:
O: aardbeienkwark met zelfgemaakte muesli (havermout, noten en zaden, appel, kaneel)
L: 2 havermoutpannenkoeken met aardbeienjam
T: appel/ ander stuk fruit
A: kip met wokgroenten (als de plannen niet veranderen)
B: 25 km fietsen, 30 minuten lopen
Wat voor aardbeienkwark is het en hoeveel calorieën zitten erin?