Het resultaat. Geschenkdoos is voor mijn schoonzus zij is volgende maand jarig
Is de holy een limited edition? Hij is zo lekker
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ashleytjuhh schreef:Banyu schreef:Hier pakt ie de codes niet samen, kan klikken wat ik wil, maar doet het écht niet
ik had dat eerst ook, maar werkte wel toen ik uitlogde, codes deed invullen en daarna inlogde
DideH schreef:Justme_Lisaa schreef:Mocht iemand nog interesse hebben, via Facebook heb ik wat Yalda en Dao te koop staan. Ophalen in Gouda
Yalda... dao.... *Kwijlt*
"Nee dide, je hebt niks meer nodig. Je hebt niks meer nodig."
Banyu schreef:Je hebt 5 euro korting bij namaste2020. Ik hoef die serum niet.
Roosch schreef:Banyu schreef:Je hebt 5 euro korting bij namaste2020. Ik hoef die serum niet.
Dacht ik ook. Ben van gedachten veranderd ergens in het proces.
Nu heb ik er een aantal op voorraad.
Die kortingscodes leveren inderdaad gedonder op. Ik heb ook echt een paar keer flink moeten stoeien maar de aanhouder wint. Althans. In mijn situatie.
Roosch schreef:Ik heb echt vanalles geprobeerd. Voor het inloggen, na het inloggen.. bij een bestelling lukte het echt niet en toen heb ik van frustratie een nieuw account gemaakt. Gek genoeg deed ie het toen probleemloos.
Roosch schreef:Oh bij jou doet ie het dan dus ook? Ik dacht dat het toeval was. Was mijn laatste ingeving.
En het handsetje is wel echt heel erg fijn.Had voor het eerst de handbalm door dit setje en heb dan ook maar een van happy buddha erbij gekocht van de week.