Een normale lak, zonder fast dry topcoat, heft soms wel een paar uur nodig om volledig uit te harden. Dus die anderhalf uur was dan inderdaad niet lang genoeg gok ik.
Skess, bij mij kwam het rimpelen omdat de lak na 5 min gewoon droog aanvoelde, maar dus blijkbaar niet was . Kon daarna nl ook de gel toplaag er zo afduwen omdat de nagellak zelf nog nat was .
Dankjewel! Ik ga het eens op deze manier proberen.
De O.P.I Alpine Snow en Black Onyx zijn binnengekomen (was een setje) en wat zijn ze goed dekkend! Ik zou niet weten of het echte of fake zijn, maar dat maakt mij niet zoveel uit
Alpine Snow goed dekkend?? Bij mij heeft-ie 3 laagjes nodig om 'm netjes te krijgen, al is-ie als undie met 2 laagjes ook wel prima. Streept alleen als de pest.
In het zonnetje is-ie wel echt supergaaf Tazzey! Dan komt die olijfkleurige shimmer naar voren en is-ie echt onwijs gaaf! Zonder zonnetje is-ie wat grauwig.
Bij mij is hij ook niet zo groen. Meer zwart/olijf met gouden/olijf shimmer...
PeelSlowly
Geplaatst: 29-03-14 11:58
Oh sorry jullie hebben helemaal gelijk! Haha. Het is inderdaad Gussied up Green. Wagon Trail wilde ik ook maar heb ik uiteindelijk niet gekocht, zit kennelijk nog altijd in mijn hoofd
Wagon Trail doen hoor, super mooi! Eigenlijk gewoon de hele collectie
PeelSlowly
Geplaatst: 29-03-14 12:19
Oh, van Pahlish heb ik trouwens Forest of the Dead (uiteraard, daar begon het mee), So not Married, The Oldest Question (ik heb een enorm zwak voor grijs), Drink the Sea (voor het lentegevoel) en Raggedy Man, Goodnight (ik heb nog geen holo. Dus hoppa!).