zijn dus nog best veel variaties mogelijk

maar merk ook dat mijn lichaam erg opgezet lijkt,, misschien kan het dus een andere oorzaak hebben
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frummels schreef:cass: goed idee, kappertjes er in. Ga ik ook een keertje proberenEetsmakelijk alvast voor morgen
secretlin: ipv snoep/koekjes eet ik heel vaak roma tomaatjes of komkommer, maar ook vaak van die peentjes die al schoongemaakt zijn in een zakje. Als ik trek heb in iets stevigers dan neem ik lekker een cracker met rauwkost en zuivelspread of maak ik een fruitsalade
Rauwe ham is trouwens ook heel mager en gezond! En lekker icm tomaat vind ik.
Mijn biefstuk met gebakken aardappeltjes was out of the window, vriendjelief heeft me als verrassing mee uit eten genomen naar mijn favoriete restaurant de Golden Duck in Scheveningen(Kantonees)
Kon natuurlijk geen nee zeggen, en vond het eigenlijk ook wel fijn weer eens wat samen te doen, hij werkt zo veel dat hij maar 1 dag per week vrij is dus we zien elkaar maar 1 avond in de week ondanks we samen wonen(de dag dat hij vrij is zit ik overdag gewoon op school en/of ben op stal)
we hadden heel veel besteld maar hebben van alles een beetje genomen. Wat er over was staat nu lekker in de koelkast voor morgen. We hebben besteld: nasi en bami natuurlijk, kip met amandelen, krokant rundvlees in gele bonensaus, ossenhaas met pepers en olijfolie, gamba's met knoflook en vriendje lief had nog babipangang spek maar dat lust ik niet zo.. Heb van alles een klein beetje op mn bord geschept zodat ik alles kon nemen want ik kon echt niet kiezen
Morgen maar weer even dimmen haha.
Naoom_ schreef:Ja ik dacht als ik er 1 pak dan wil ik meer, dus even mijn kaken op elkaar gehouden.
Hoe gaat het met jou verder? Beetje rust kunnen vinden ondanks alles?