Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Loose schreef:Nou helemaal een verhaaltje getypt en is ie weg.
Glossi: Op mijn flessen (heb 2 groten en 1 kleintje) staat allemaal maar 1 keer die Coconut Alcohol en verder niets, dus kan zijn dat de samenstelling misschien is verander. ik wil alleen denk ik voor in de winter wel een iets romigere.
Op dat papier met kortingsbonnen waren bonnen voor 25% korting op alle foundations, geurtjes en geursets vanaf 50ml, lipgloss en lipstick, reiniging en lotions en dag- en nachtcrèmes.
Ik vind die kaart het geld wel waard. Ik kreeg er een fullsize Clarins oogcrème bij twv €25 geloof ik dus toen had ik die €12.50 er al uit. Heb hem nu in een jaar tijd 2 keer vol gehad dus in totaal €10 aan bonnen gehad (die van Ici Paris is veel vaker vol geweest dit jaar, best erg) en je krijgt best vaak van die kortingsbonnen. Maar door die bonnen koop je uiteindelijk ook meer.
En je krijgt 10% korting op het hele assortiment (MAC niet helaas
), maar dat krijg je bij Ici Paris standaard dus daarvoor hoef je het niet per se te doen.
Djilna schreef:Van deze heb ik toen een proefmonster gehad waar ik een week mee heb gedaan (was 5ml potje). Wat een fijn spul:
https://www.douglas.nl/douglas/Verzorgi ... l#back2top
Djilna schreef:Dus. Misschien dat daarom dat potje van 5ml goed beviel
Op Douglas staan er trouwens wel posotieve reacties bij en geen negatieve..
Nou ja, Yves Rocher en Lush voor het gezicht bevallen ook prima
Loose schreef:Djilna schreef:Dus. Misschien dat daarom dat potje van 5ml goed beviel
Op Douglas staan er trouwens wel posotieve reacties bij en geen negatieve..
Nou ja, Yves Rocher en Lush voor het gezicht bevallen ook prima
Ja misschien voelt ie wel fijn aan op het gezicht maar is ie onder de bovenste huidlaag niet goed ofzo. Mijn geliefde Philosophy cleanser komt ook slecht uit de bus.Heb nog best wat op te maken, maar daarna ga ik wel wat anders uitproberen weer.
Deijs: In totaal zijn er 3 Ici Paris winkels en 1 Douglas, dus sowieso daarvan 1.Het is allemaal wel makkelijk te vinden. Als je de Herestraat (hoofdwinkelstraat) bent uitgelopen (gezien vanaf het station, dus als je zeg maar bij de grote markt bent) moet je naar links en dan zit daar de Douglas. Als je nog verder loopt in die straat kom je bij Beau waar ze RT, Sleek en The Balm verkopen en daarnaast zit ook een winkel waar ze Laura Mercier hebben. Verder zijn er geloof ik niet zoveel beautyhotspots.