Fijn dat je lekker gelopen hebt!
Ja herkenbaar 15 minuten pauze hebben wij ook hier op werk.
Veel te kort.
Leonie, jou werk klinkt echt heel perfect! Wil ik ook wel, zoeken ze nog mensen daar! Jammer dat het niet in de buurt is.
Leuk dat je je stryd aan het inwerken bent, hopelijk heb je daarlijk meer aan de info die hij geeft.
En je baantraining lijkt me ook minder fijn, als het zo veel moeite kost.
Ja misschien is de andere groep fijner, gewoon een keer proberen!
Goof, wow een mooi p.r gelopen, goed bezig! Gaat het nu ook weer wat beter op werk?
Busy missy, gelukkig dat je enkel de goede kant op gaat.
En wat raar zeg van dat hondje, maar had jij dat hondje ook nog niet in het echt gezien begrijp ik?
Misschien was het niet zo bedoeld, en komt er iets veel mooiers op je pad!
Saul welkom, mooi rondje gemaakt! En beterschap met je kindje.
Jij hebt ook al echt mazzel met je baan, klinkt erg goed!
De vorige baan mis je zeker als kiespijn!
Samantha,jij bent er gelukkig dus ook erg op vooruit gegaan qwa werk!
Mooie kilometer tijden!
Leuke foto ook nog van de singelloop.
Wenk, welkom, en inderdaad wat een mooie omgeving zeg! Snap dat je daar graag wandeld en hardloopt.
Echt leuk die paden met die boomwortels, daar word ik altijd heel blij van als ik die tegenkom.
Irisje, hopelijk word je ingeloot, spannend!
Hier gister en vandaag een rondje gemaakt.
Vandaag eerst een halve dag gewerkt, en thuis nog wat gedaan, daarna het bos in gegaan, ik merkte wel al dat het wat drukker was dan normaal, en op een gegeven moment zag ik een man voor mij met een los lopende grote hond, ik hoest een paar keer, maar die man bleef in gedachten verzonken.
Terwijl ik nog achter hem was kwam zijn hond al naar mij toe, en ik riep niet doen, ga weg.
Die man reageerde echt heel slap, en de hond bleef echt een tijd vervelend om mij heen rennen, ik kreeg de schrik echt goed te pakken, mijn hartslag schoot omhoog.
Twee maanden terug sprong er ook al een grote hond tegen mij op, die los liep, en de baas riep maar, hij doet niks.
Waarom baasjes vinden dat een hond zijn vieze poten, tegen iemand anders lichaam plant, niks vind, begrijp ik echt niet.
Van mij mogen dit soort honden echt opgegeten worden, door Bram en zijn vrienden