Britt schreef:Mijn bestelling is binnen![]()
[ [url=m/3ahBif.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/b2LIFw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bovenste zijn de biab’s en de onderste is een gellak. Heel blij mee!
Prachtige kleuren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prugelpiet schreef:Zo gauw ik veel met mijn handen in water zit kan ik het echt niet langer erop houden dan een week, dus ik had het niet aangedurfd
A_nouk schreef:Lekker doen met een base en dan dicht bij de kleur van je eigen nagelbed met een glittertje ofzo.
Als er dan wat af komt valt het niet zo op.
Mooie kleuren trouwens !
zonnebloem18 schreef:Ik zou het wel doen, het geeft ook een hoop stevigheid dus minder snel gescheurde nagels. Dat lijkt me tijdens het zeilen ook wel een voordeel.
Yenni schreef:Ohh britt wat mooi! Weet iemand of bovenstaand kleurtje er ook is in een lakje? Ben namelijk erg trouw aan mijn rubberbase van victoria vynn
Roosch schreef:Ik denk dat ik morgen voor een ombre ga. Had wat online inspiratie opgedaan en ik begreep van een medebokker dat dit ombre heette.
Ik twijfel nog een beetje. Dit was m'n moodboard.[ [url=m/fy9oEM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Britt schreef:Yenni schreef:Ohh britt wat mooi! Weet iemand of bovenstaand kleurtje er ook is in een lakje? Ben namelijk erg trouw aan mijn rubberbase van victoria vynn
Ik denk het niet, want met die flakes kun je niet dun lakken. Je kunt proberen om flakes tussen twee laagjes lak te doen of ze door je VV rubberbase heen te mixen?
Raineri schreef:Bewonder al een tijdje jullie strakke creatiesHeeft iemand een briljante tip hoe je zo strak mogelijk kunt lakken (PG). En hoe lang zijn jullie hiermee bezig?
Ik ben nog lerende dus als iemand de perfecte YouTube video heeft of tip ben ik je eeuwig dankbaar.
Heb alleen een mini pseudomonas plekje op m’n pink dus de komende maanden kan ik nietsheb m’n nagel gestoten en was ziek.. verlaagde weerstand hup daar ging ik. Gelukkig groeien m’n nagels snel.
Yonker schreef:Roosch schreef:Ik denk dat ik morgen voor een ombre ga. Had wat online inspiratie opgedaan en ik begreep van een medebokker dat dit ombre heette.
Ik twijfel nog een beetje. Dit was m'n moodboard.[ [url=m/fy9oEM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vind die bovenste rechts het mooiste!!![]()
Zijn er hier mensen die zelf een vrees hebben? Ik zie het meeste tegen het eraf veilen dus wellicht dat ik over tijdje toch een vreesje wil aanschaffen. Maar is dat wel aan te raden als je er geen ervaring mee hebt
Britt schreef:Heerlijke kleurtjes Fleurtjeuh!
Ik heb me vanmorgen een gewaagd aan de polygel (wilde een babyboom oefenen), maar damn dat is wel even next level nogdan gaat biab me toch nog wel even een stukje makkelijker af. Maar goed, we oefenen lekker door. Daarvoor zijn de oefentips!