[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 11:46

Ik vind hem wel mooi, alleen naar mijn mening wat te donker/hard voor een realistische wolf :) Of was dat de bedoeling?

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 12:08

Nee hoor de voorbeeld foto was precies zo en wolven zijn er in allerlei kleuren :). Hij is natuurlijk ook vers en na genezing word het nog lichter. Maar dat is natuurlijk ook persoonlijk :)

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 19:11

Ik kom ook weer even onder een steen vandaan. Is hier iemand bij Hanne geweest van Blackbear Ink? Of uberhaupt bij BBI? Mag ik die benaderen via pb? :)
Ik ben aan het broeden op tattoo nummer 3 en ik denk dat Hanne hem moet zetten :')

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 19:20

Ik heb een tattoo door Hanne laten zetten. Je mag me wel pben hoor.

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 19:20

Als je in dit topic zoekt op Hanne, dan krijg je 6 pagina's aan resultaten.
En op Blackbear zelfs 11 pagina's.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 19:25

Ik heb er eentje van Hanne en eentje van Kevin.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 19:44

Ik heb ervaring met Blackbear :j

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 20:43

_Christina schreef:

En niet iedereen wil per pb benaderd worden, vandaar de vraag. Maar toch bedankt voor de tip ;)

Bedankt dames, ik heb een aantal pb's verstuurd!

_Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 20:49

Ik heb er ook eentje van Hanne :) Je mag mij ook pb'en!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 21:31

Ja hoor mij ook.

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 21:55

Dieuwke_ schreef:
_Christina schreef:

En niet iedereen wil per pb benaderd worden, vandaar de vraag. Maar toch bedankt voor de tip ;)

Bedankt dames, ik heb een aantal pb's verstuurd!

Het wel of niet kunnen worden benaderd per pb, kan men volgens mij in de instellingen van bokt aan of uit zetten :)

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 09:33

Kan er niet speciaal voor blackbear / Hanne een apart forum worden geopend? Het lijkt hier af en toe wel een reclame topic van ze.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 09:36

Willl65 schreef:
Kan er niet speciaal voor blackbear / Hanne een apart forum worden geopend? Het lijkt hier af en toe wel een reclame topic van ze.

Rare opmerking. Ze is goed en ze tatoeëert iets wat nu hip is, dus logisch dat ze veel geboekt/gevraagd wordt. Wat is nu precies het probleem?

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 11:11

Tanya schreef:
Willl65 schreef:

Rare opmerking. Ze is goed en ze tatoeëert iets wat nu hip is, dus logisch dat ze veel geboekt/gevraagd wordt. Wat is nu precies het probleem?

Rare opmerking? Mag jij vinden. Net als dat ik mag vinden dat er een hele wereld aan goede tatoeëerders zijn .

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 11:14

Willl65 schreef:
Willl65 schreef:

Rare opmerking? Mag jij vinden. Net als dat ik mag vinden dat er een hele wereld aan goede tatoeëerders zijn .[/quote]
Ik snap Will wel. Als je vraagt naar een artist hier, zijn hun/is zij meestal degene die gelijk genoemt word. Er zijn toch ook nog veel andere?

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 11:17

Vandaar ook mijn vraag kan er geen aparte topic geopend worden voor deze “hippe” trend

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 11:29

Siersma schreef:
Ik snap Will wel. Als je vraagt naar een artist hier, zijn hun/is zij meestal degene die gelijk genoemt word. Er zijn toch ook nog veel andere?

Wat een onzin. Als er gevraagd wordt naar een goede artiest en zij wordt genoemd, dan is dat toch omdat veel mensen haar blijkbaar goed vinden? Waarom zou dat niet gezegd mogen worden :?

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 11:32

Dan moet je aparte topics maken per tattoo groep, japanse stijl, botanical, flowers, realistisch, enz.
Dan kan per stijl de artiest genoemd worden

Overigens heb ik nu een vos en een hand gezien op de site van blackbear die mij best wel tegenvallen

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 11:38

Als jullie dit forum willen blijven overspoelen met promotie van 1 shop prima. Dan is het voor mij niet interessant meer.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 11:39

Daenerys schreef:
Siersma schreef:

Wat een onzin. Als er gevraagd wordt naar een goede artiest en zij wordt genoemd, dan is dat toch omdat veel mensen haar blijkbaar goed vinden? Waarom zou dat niet gezegd mogen worden :?

Misschien omdat er pagina's vol staan met deze promotie?? En zo veelzijdig is het niet of mag dat ook niet meer gezegd worden?

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 11:39

Willl65 schreef:
Als jullie dit forum willen blijven overspoelen met promotie van 1 shop prima. Dan is het voor mij niet interessant meer.

Of je draagt zelf andere artiesten aan die misschien minder genoemd worden maar wel erg goed zijn

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 11:40

Gillbo schreef:
Dan moet je aparte topics maken per tattoo groep, japanse stijl, botanical, flowers, realistisch, enz.
Dan kan per stijl de artiest genoemd worden

Overigens heb ik nu een vos en een hand gezien op de site van blackbear die mij best wel tegenvallen

Eens.

En daarbij, ik heb dan misschien een tattoo van Hanne en daar ben ik echt blij mee, maar reclame? Mwoah, niet van mijn kant, ik kan genoeg dingen opnoemen waar ik niet weg van was (bijvoorbeeld klantcontact/communicatie) en ook ik zie dingen verschijnen die me niet aanspreken.

Maar dit was mijn eerste tattoo en kon de ervaring (shop, etc.) zelf nog nergens mee vergelijken.
Overigens nog altijd erg blij met mijn tattoo, daar niet van.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 11:41

Willl65 schreef:
Daenerys schreef:

Misschien omdat er pagina's vol staan met deze promotie?? En zo veelzijdig is het niet of mag dat ook niet meer gezegd worden?

Ik zie het niet perse als promotie. Maar mensen laten hun tattoo nou eenmaal daar zetten en die showen ze hier, of zouden ze dan ook al niet meer mogen zeggen waar die gezet is?

Overigens ben ik het met je eens dat ze niet veelzijdig zijn, maar moet dat dan?
Ik heb liever een artiest die heel goed is in een ding en zich dan ook bij dat ene ding houdt.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 11:48

Ik zeg niet dat die shop veelzijdig moet zijn ik geef aan dat het hier nogal eenzijdig wordt en het wat mij betreft nogal inspiratieloos wordt.
Mensen die over andere shops praten krijgen niet eens de aandacht.
Ik vond het in begin een stuk leuker toen mensen nog tattoes namen met mooie verhalen er achter.

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 11:51

Moet er altijd een verhaal achter een tattoo zitten dan? Ik dacht dat die tijd wel een beetje geweest was.