Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dieuwke_ schreef:_Christina schreef:Als je in dit topic zoekt op Hanne, dan krijg je 6 pagina's aan resultaten.
En op Blackbear zelfs 11 pagina's.
En niet iedereen wil per pb benaderd worden, vandaar de vraag. Maar toch bedankt voor de tip
Bedankt dames, ik heb een aantal pb's verstuurd!
Tanya schreef:Willl65 schreef:Kan er niet speciaal voor blackbear / Hanne een apart forum worden geopend? Het lijkt hier af en toe wel een reclame topic van ze.
Rare opmerking. Ze is goed en ze tatoeëert iets wat nu hip is, dus logisch dat ze veel geboekt/gevraagd wordt. Wat is nu precies het probleem?
Willl65 schreef:Willl65 schreef:Kan er niet speciaal voor blackbear / Hanne een apart forum worden geopend? Het lijkt hier af en toe wel een reclame topic van ze.
Rare opmerking. Ze is goed en ze tatoeëert iets wat nu hip is, dus logisch dat ze veel geboekt/gevraagd wordt. Wat is nu precies het probleem?
Siersma schreef:Ik snap Will wel. Als je vraagt naar een artist hier, zijn hun/is zij meestal degene die gelijk genoemt word. Er zijn toch ook nog veel andere?
Daenerys schreef:Siersma schreef:Ik snap Will wel. Als je vraagt naar een artist hier, zijn hun/is zij meestal degene die gelijk genoemt word. Er zijn toch ook nog veel andere?
Wat een onzin. Als er gevraagd wordt naar een goede artiest en zij wordt genoemd, dan is dat toch omdat veel mensen haar blijkbaar goed vinden? Waarom zou dat niet gezegd mogen worden
Gillbo schreef:Dan moet je aparte topics maken per tattoo groep, japanse stijl, botanical, flowers, realistisch, enz.
Dan kan per stijl de artiest genoemd worden
Overigens heb ik nu een vos en een hand gezien op de site van blackbear die mij best wel tegenvallen
Willl65 schreef:Daenerys schreef:Wat een onzin. Als er gevraagd wordt naar een goede artiest en zij wordt genoemd, dan is dat toch omdat veel mensen haar blijkbaar goed vinden? Waarom zou dat niet gezegd mogen worden
Misschien omdat er pagina's vol staan met deze promotie?? En zo veelzijdig is het niet of mag dat ook niet meer gezegd worden?