Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Vrij goed geslapen, fit wakker geworden, staand gedoucht, moest daarna wel ff bijkomen. Koffie, eten en wat rondscharrelen ... had flinke pijn in het been, maar die zette om de e.o.a.reden niet door naar level 'ondraaglijk'. Dus als een razende roelie (voor zover dat strompelend kan) de vaatwasser uitgeruimd, de was afgehaald en natte schone was opgehangen, verse wortelen gehaald uit de schuur en zelfs nog enkele laaghangende vijgen geplukt van de boom
. Ik moet de schaarse, goeie momenten pakken als ze zich aanbieden
.

heel blij mee! 10,11km aan 5:56.
Mijn hartslag is sky-high met zo'n tempo haha! Ik vind het echt knap hoe je die sprong hebt gemaakt naar zo'n tempo.
Merk dat ik behoefte heb om buiten te komen, wandelen doe ik niet maar dat kwartiertje even lekker hoofd leeg maken doet me wel erg goed.
). Ik kan het aan en ik bouw aan mijn belastbaarheid. Of ik nu wandel of op een rustig en easy tempo wat rondhobbel, dat maakt imo weinig verschil. En in mijn uppie dat rondje wandelen doe ik dan weer niet, dat vind ik stom
ontherun schreef:Gem, hoe is je mri gegaan? Weet je wanneer je de uitslag krijgt?
. En op stilliggen ... twintig minuten geen vin verroeren, zelfs geen vingertopje of teen, terwijl je barst van de pijn in die lighouding. Gelukkig bleef de mate van pijn 'hangen' op een bepaald level dat net aan draaglijk was. Vier liedjes en de praatjes tussendoor, hield ik mezelf voor. Het werden drie liedjes en ik was net geboeid aan het luisteren naar een mythe rond Johan Cruijff en ik mocht er weer uit
.
duimen dus nu!