Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerte schreef:Ik heb net dat verassing pakket van body en fit binnen. En er zitten wel lekkere dingen bij, maar ook van die proteïne bars met best wel eat kcal. Dus dat vind ik dan iets jammer, maar voor de rest wel dingetjes die ik al wilde uit proberen.
IMANDRA schreef:@mjbl lieve buurvrouw!
Thanks voor de felicitaties iedereen!
Net een beetje een domper gehad. Vriendlief had gekookt (salade met pasta en garnalen) maar op de een of andere manier zat er een hele vieze smaak aan de garnalen die ze ook aan de salade hadden gegeven
geerte schreef:Ik heb net dat verassing pakket van body en fit binnen. En er zitten wel lekkere dingen bij, maar ook van die proteïne bars met best wel eat kcal. Dus dat vind ik dan iets jammer, maar voor de rest wel dingetjes die ik al wilde uit proberen.
Cheetahfan schreef:Oef nee ik heb ik nog nooit fatburners gebruikt... Dacht: kan nooit gezond zijn. Blij dat ik ze nooit gekocht heb.
Bij de kruidvat haal ik vitamine C (voor in de winter) en biergist tabletten (voor mijn huid).
Navatu: waar slik jij zink en magnesium voor? Volgens mij zit daar ook in mijn biergist tabletten.