[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 12:36

white_flame schreef:
100 paginas doorgebladerd!
wat zitten er mooie tussen zeg, ik heb een grote angst voor naalden.
Maar ik heb wel piercings etc, dit vind ik minder erg.

Ik wil ook graag een tatoeage maar ik twijfel heel erg over de pijn?
De een roept het is verschrikkelijk en de andere zegt valt mega mee.

En ik krijg altijd trekjes als iets jeukt of prikt, dus ze moeten me denk ik wel vast leggen haha

Als je piercings aankan dan moet een tattoo ook wel lukken. De naalden van een tattoo machine zijn helemaal niet duidelijk en ze voelen ook niet als naalden die je prikken. Ik vind piercings enger dan tatooeren. (was ook altijd bang voor naalden)
De pijn van een tattoo is ook per persoon en per lichaamsdeel heel verschillend. Mijn ervaring is is dat het niet persee pijn is maar meer dat het irritant is. Ookal viel ik bij die op mijn rug bijna in slaap :Y)

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 12:36

Ik zou het wel durven, mits het wel een idee is wat bij mij past... Ik weet niet of je uberhaupt iets van te voren te horen krijgt qua ideeën van de artist?

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 12:37

Daphneeeej schreef:
white_flame schreef:
100 paginas doorgebladerd!
wat zitten er mooie tussen zeg, ik heb een grote angst voor naalden.
Maar ik heb wel piercings etc, dit vind ik minder erg.

Ik wil ook graag een tatoeage maar ik twijfel heel erg over de pijn?
De een roept het is verschrikkelijk en de andere zegt valt mega mee.

En ik krijg altijd trekjes als iets jeukt of prikt, dus ze moeten me denk ik wel vast leggen haha

Als je piercings aankan dan moet een tattoo ook wel lukken. De naalden van een tattoo machine zijn helemaal niet duidelijk en ze voelen ook niet als naalden die je prikken. Ik vind piercings enger dan tatooeren. (was ook altijd bang voor naalden)
De pijn van een tattoo is ook per persoon en per lichaamsdeel heel verschillend. Mijn ervaring is is dat het niet persee pijn is maar meer dat het irritant is. Ookal viel ik bij die op mijn rug bijna in slaap :Y)

Ja denk bovenbeen of heup...

xTiffani

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 12:38

Hier geen pijn gehad van een tattoo, af en toe wel vervelend gevoel. Ik vond piercings erger.

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 12:40

xTiffani schreef:
Hier geen pijn gehad van een tattoo, af en toe wel vervelend gevoel. Ik vond piercings erger.

Ja heb helix en 5 gaatjes, maar iedereen zegt dat helix echt mega veel pijn doet in vergelijking met het andere door kraakbeen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 12:42

Ik laat me liever volledig onder tatoeëren dan dat ik nog één keer een rook (piercing :P ) laat zetten. Mijn god. Wat deed dat zeer. En het bleef ook lang zeer doen #) Nee, dan liever een tattoo.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 12:44

SayaJones schreef:
Ik zou het wel durven, mits het wel een idee is wat bij mij past... Ik weet niet of je uberhaupt iets van te voren te horen krijgt qua ideeën van de artist?

Volgens mij -maar pin me er niet op vast- kun je je opgeven aan de hand van een challenge. Dus bijvoorbeeld: B/w realism. Enzovoort :)

Een tattoo zetten doet altijd pijn. Daar moet je het niet voor 'niet willen' doen.

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 12:47

Courses schreef:
SayaJones schreef:

Volgens mij -maar pin me er niet op vast- kun je je opgeven aan de hand van een challenge. Dus bijvoorbeeld: B/w realism. Enzovoort :)

Een tattoo zetten doet altijd pijn. Daar moet je het niet voor 'niet willen' doen.

Ja, ik wil het al heel lang....maar OUDERS.
Ben wat ontwerpen aan het maken, twijfel twijfel.
Maar als ze dan ja roepen meteen zetten voor ze zich bedenken haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 12:54

Om terug te komen op de rib tattoo en bh's!

Ik was op dat moment in Thailand dus ik droeg gewoon constant een bikini. :')

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 13:01

nou ik heb gisteren mijn cover up overleefd!! Het was af en toe flink afzien maar hij kon het gelukkig in 1 sessie afmaken.
Heb over twee weken nog een afspraak staan, deze hebben we laten staan voor eventuele touch up mocht de oude er toch nog wat doorheen komen.
Maar ik ben zo blij dat het achter de rug is, na ruim anderhalf jaar bezig zijn geweest met lasersessie en wachten op de afspraak van gisteren.
Zal later vandaag een voor en na foto proberen te plaatsen.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 13:17

0000 schreef:
Wie heeft er ervaring met het genezen van een tattoo op de ribben? Kan je gewoon kleding aan, rijden (en daarna douchen?) Of is het echt een paar dagen niets straks, niet aankomen?

Nee, de regel is echt dat je de eerste week na zetten naakt door het leven gaat.

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 13:44

Goof schreef:
0000 schreef:
Wie heeft er ervaring met het genezen van een tattoo op de ribben? Kan je gewoon kleding aan, rijden (en daarna douchen?) Of is het echt een paar dagen niets straks, niet aankomen?

Nee, de regel is echt dat je de eerste week na zetten naakt door het leven gaat.

Hahaha flauw!
Ik denk dat de vraag is off je losse kleren moet dragen of aansluitende ook mag

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 13:54

Haha ik zie het zelf ook nu pas inderdaad, niet zo handig omschreven. Maar het gaat dus inderdaad om los/strak/hoeveel last etc. En gezien de antwoorden hier moet dat geen problemen opleveren gelukkig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 14:48

Goof schreef:
0000 schreef:

:') :') :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 14:51

:j Daarom kreeg ik ook spijt dat ik mijn tatoeage in de winter in IJsland liet zetten.

:D

EDIT: Overigens raad ik wel ten zeerste af een schoudertatoeage te plannen op een dag dat je 3 uur met een backpack op moet lopen. Didn't think that through :')

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 14:57

Oh auw Bizzybijtje :')
Geen beschadigingen opgelopen aan de tattoo daardoor?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 15:06

Nee gelukkig niet!

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 19:34

Hallo

even een vraagje :))

Ik wil graag een tattoo op m'n voet, weet verder nog niet wat maar ik ben heel bang dat het pijn doet.... iemand ervaring?

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 19:35

Het is een tattoo, het doet sowieso in meer of mindere mate pijn. Als je bang bent voor de pijn moet je het niet doen.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 19:42

Ik heb al 2 tattoos dus ik weet dat t pijn doet. Alleen op de voet zit bijna niks. Vandaar dat ik er tegen op zie en naar ervaring vraag :)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 19:56

Ik vraag me altijd af bij de mensen die zeiden dat hun tattoo geen pijn deed hoe lang het zetten duurde.
Die van mij hebben allemaal pijn gedaan :')

Ik doe ook veel liever tattoos van piercings, ondanks dat ik er drie heb komen er geen meer bij. Ik denk dat het bij mij is omdat je bij een tattoo weet dat het even gaat duren. En bij een piercing is het 1,2,3 NU. Ik kan daar niet zo goed tegen :=

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 20:01

De tattoo op mijn rug duurde 3 uur denk ik, die voelde ik echt niet was eigenlijk al in slaap gevallen hihi. De tattoo op mijn ribben was 2 keer 3 uur en die deed we echt pijn moest ik me echt goed voor concentreren. Op mijn pols 15 minuutjes en die was wel echt heel irritant!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 20:04

Ik heb nu twee sessies op mijn rug gehad en de tweede was een stuk pijnlijker dan de eerste. Beide dik 5.5u. Heb nu flink schrik voor sessie drie, maar hopelijk daardoor meer adrenaline :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 20:06

Ik heb 4 uur gezeten voor de tattoo op mijn onderarm en ik voelde geen centje pijn. Ook de tattoo op mijn schouder die zeker 2 uur duurde voelde ik niet. Voor doe op mijn ellepijp en sleutelbeen heb ik 1,5 uur gezeten en die vond ik allebei meevallen.
Alleen die op mijn kuit van 4 uur heb ik gevoeld. Maar dan alleen bij de schaduwen. De lijnen vond ik wel meevallen.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 20:10

Die op mijn ribben was anderhalf uur en heeft nauwelijks pijn gedaan. Die op mijn bovenbeen was een half uurtje en vond ik heel naar en die op de binnenkant bovenarm was 3 uur en begon wel oké, maar vond ik op het einde echt niet tof meer.