Haha die Shocking vind ik echt vreselijk! Hij klonterde bij mij als een malle en was zoooo sterk geparfumeerd... Heb geen ervaring met Le Volume, dus ook geen vergelijkbare aanraders. Ik vind van Estee Lauder de Sumptuous Lashes wel fijn, maar ik ben gestopt met high end mascara kopen. De perfecte mascara bestaat toch (nog ) niet voor mij, dus hou het nu maar op 1+1 gratis acties bij de Kruidvat.
Ik ben zelf erg fan van YSL Volume Effet Faux Cils en Guerlain Cils d'Enfer
Hvelreki
Geplaatst: 09-04-15 11:20
Bij mij ook die eerste die DS noemt! Hij is alleen wel geparfumeerd, ik vind het heerlijk ruiken (en het is niet zo dat hij mijn ogen irriteert, ook al heb ik wel een gevoelige huid), maar sommige mensen houden er niet van.
Ik val echt om van verbazing.... Zoek al weet ik het hoelang naar en goede waterproof eyeliner omdat het zo uitloopt... Vanochtend met poeder gegaan en het zit nu nog...
Is er hier iemand die van MAC dirty blonde heeft?? Ik heb nu de dipbrow in soft brown... ze hadden hem niet op voorraad dus tester mee gekregen maar ben toch wel blij want vind hem niet zo mooi bij me staan... hij is net wat te warm, te rood ofzo.... Maar bij Anastasia wordt het dan dus taupe, dies echt te grijs De poeder gaat wel goed want dies net wat asseriger ofzo de lichte kleur van de 2, maar zoek juist een gel omdat ik stuk wenkbrauw mis.... Zat dus te denken aan dirty blonde maar vervelende is dat ik niet zo ff naar een mac store kan omdat het best wel stukkie is....
Ik ging daar ook voor, maar heb van Mac het potlood in kleur Fling gekregen, tevreden mee met mijn blonde haar! Misschien ook iets voor jou, hoewel die natuurlijk wel minder dekkend is dan de gel natuurlijk.
Nah ik heb niet zoveel kwasten! Maar een stuk of 3 en ook niet echt super fijne. Dus ik denk dat het toch de kwasten worden. Heb genoeg mooie make-up producten, maar op 1 of andere manier vind ik het lastiger om in kwasten te investeren
Dan zeker voor kwasten gaan! Al moet ik zeggen als je budget zoekt dat ik die van de Hema ook prima vind qua prijs kwaliteit Maarja ik heb ook niet zulke dure kwasten
kaatje888
Geplaatst: 09-04-15 18:08
Ik heb ook goedkope kwasten en ze werken prima. Heb ook kwasten van ebay, en ze zijn superfijn
Morgen naar Palmundo. Latin en Caribbean festival. Ben aan het bedenken wat ik aantrek en de makeup. Wilde voor rode lipstick gaan, maar vandaag VG Miley op en die is ook wel erg gaaf. Rood is meer Latin, Miley meer Caribbean
Evony
Geplaatst: 09-04-15 19:50
PocoGaucha schreef:
ik heb neppe urban decay kwasten van ebay. En nog een set van ebay. Goedkoper en beter dan bv hema. Dus zeker een aanrader.