Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yenni schreef:nikilover schreef:Gave creaties komen er voorbij!
En wat betreft die terug trekkende shine.. Was dat niet toevallig de ultra shine? Die kun je namelijk niet aanbrengen met meerdere laagjes.
Ja is de ultra shine.
Shenavallie schreef:Mooie nagels allemaal weer!![]()
@ Limoen: degene die jij als poeder hebt, heb ik als uv-lak besteld. Heb hier ook die poeder, maar vind het niet prettig werken. Had het uiteindelijk in een flesje topcoat gedaan, maar dan valt het 'dood' en wordt het donkergrijs, waarbij je alleen met een lamp erop wat spikkels ziet.
Skessa_ schreef:Pff ik wil graag een nieuw kleurtje op. Maar ik heb zo'n hekel aan dat weken, dat ik er eigenlijk geen zin in heb
Shenavallie schreef:Skessa_ schreef:Pff ik wil graag een nieuw kleurtje op. Maar ik heb zo'n hekel aan dat weken, dat ik er eigenlijk geen zin in heb
Dat snap ik maar al te goed, vind dat zelf ook een drama. Maaaaaaaarrrrrrrrr..... nu had ik laatst voor de gok een fles 'Nail & Glue remover' bij Big Bazar gekocht en laat die nu nog beter werken dan de pure aceton die ik normaal gebruik. Fles van 2 euro en het is er zo af. Gek genoeg zijn de ingrediënten aceton en water. Het ligt vast aan het water!