[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 20:06

UhNee schreef:
Oh god al die horrorverhalen := Gelukkig is pijn maar voor even....

Het fijne van de pijn bij tatoeëren is, dat zodra ze de naald van je huid halen de pijn ook weg is.
Dus het is pijn met flink wat onderbrekingen.
Het is niet van begin tot eind een grote kwelling.
Je hebt korte stops. :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 20:07

Hele korte. :')
En zelfs het doekje die lekker koel aan zou moeten voelen als ze het overschot wegvegen doet zeer. :P

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 20:11

Lekker motiverend jongens :')

Nee, ik ben inderdaad voorbereid op het ergste. Ben ook bloednerveus, nu al! Heb inmiddels wel een design gevonden waar ik helemaal verliefd op ben, en die ik nog wat wil laten personaliseren door de artist zelf. :-)

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 20:18

Nou inderdaad :') Ben aan de andere kant ook heul nieuwsgierig naar de pijn. Ik kan het beste met pijn omgaan als ik echt even mijn ogen dichtdoe en op mijn ademhaling ga letten. Heb een vrij hoge pijngrens maar men ik bereid me voor op een hel :=

Spannend billionache! Weet je ook al wanneer je hem wilt laten zetten?

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 20:20

Uhhh ik ga eerst het antwoord van de shop afwachten :D eind vorig jaar was een vriendin al een keertje langsgeweest voor een tattoo, en toen was er een wachtlijst van 4 maanden. Mijn tattoo wordt geen grote, dus evt als er tussendoor iemand wegvalt kan ik alsnog sneller langs!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 20:21

Ik vind het het best te doen op pijnlijke stukjes om even oortjes in te doen, muziek te luisteren met m'n ogen dicht en idd rustig ademhalen. Stukjes die wat minder pijn doen ga ik altijd met de artist babbelen

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 20:49

Ik begin ook zenuwachtig te worden voor volgende week. Ik weet totaal niet wat voor pijn ik me moet voorstellen. Nu doe ik het aan de binnenkant van mijn bovenarm, dus dat is nog niet de meest pijnlijke plek. Ik heb ook 2 piercings laten zetten.. Is dit een gelijkwaardige pijn? :))

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 20:59

Haha binnenkant bovenarm is geen pretje als ik mijn vriend moest geloven. Maar daar zaten ze ook 4 uur lang vlakbij z'n oksel te prikken. :+ Maar goed, pijn is fijn denk ik dan maar,
aangezien mijn sleeve ook mijn elleboog, binnenkant elleboog en binnenkant bovenarm gaat beslaan...

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 21:02

Bij mij is het de schuld van mijn eerste artist. Na mijn ribben zei hij "nothing will ever hurt now. If you get another tattoo, it'll be a breeze." Sure. :')

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 21:03

TessaVB schreef:
Haha binnenkant bovenarm is geen pretje als ik mijn vriend moest geloven. Maar daar zaten ze ook 4 uur lang vlakbij z'n oksel te prikken. :+ Maar goed, pijn is fijn denk ik dan maar,
aangezien mijn sleeve ook mijn elleboog, binnenkant elleboog en binnenkant bovenarm gaat beslaan...

Oksel lijkt me ook geen pretje :roll: ! Maar ik heb maar iets kleins wat half uur/drie kwartier gezet kan worden. Word er echt zenuwachtig van!

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 21:04

Suzan_v_h schreef:
TessaVB schreef:

Oksel lijkt me ook geen pretje :roll: ! Maar ik heb maar iets kleins wat half uur/drie kwartier gezet kan worden. Word er echt zenuwachtig van!

Haha niet nodig joh! Dat is over voordat je het door hebt. En je bent zo vol adrenaline van enthousiasme (tenminste, ik wel. het is dat ik stil moet liggen maar anders..) dat je het amper voelt. Nouja, ik dan. Het valt echt mee. En achteraf denk je er helemaal niet meer aan. :D

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 21:16

Bellatrix schreef:
Hele korte. :')
En zelfs het doekje die lekker koel aan zou moeten voelen als ze het overschot wegvegen doet zeer. :P
Jaaaaah,dat vegen!
Dat deed op een gegeven moment nog meer pijn dan het tatoeëren.
(ik had het verdrongen, maar nu je het zegt komt het weer boven.)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 21:17

Sorry!! _O-
Het zou verkoelend moeten zijn maar dat was het alleen in het begin. :')
Daarna schrijnde het net zo erg al dan niet erger. :=

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 21:34

Lon83 schreef:
astra4: voor bloemen zou ik naar Maaika van GrowInk gaan (op FB wel te vinden)

Wauw! Volgens mij heb ik mijn artiest gevonden! *\o/*
Alleen volgens mij is het maar goed dat ik pas over een jaar wil! Ze lijkt me druk?

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 21:40

__Sannne schreef:
Gisteren Phred gemaild, van Divine Canvas, (die Nagini's prachtige wereldkaart tattoo heeft gezet), en heb nu al antwoord! Hij vindt mn idee leuk, en of ik wat voorbeelden/ideeen wil sturen of eens wil langskomen om dingen te bespreken.

Ik vind dit allemaal veel te spannend :')

Haha leuk! Wat had je in gedachten eigenlijk? :)
Grappig trouwens, vertel je dat je mij kent?

_O- we hebben dezelfde naam ook nog.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 21:43

Yasmine schreef:
Bij mij is het de schuld van mijn eerste artist. Na mijn ribben zei hij "nothing will ever hurt now. If you get another tattoo, it'll be a breeze." Sure. :')

Haha echt hè! Die van mij ook.. 'Oh, you've done your foot and your ribs already? Your back will be piece of cake.'

Well fuc.k that. _O-

Wat ik ook maar denk ik, zodra de pijn pijn begint te doen.. je bent begonnen en kan niet meer terug. Dus dan moet je er doorheen.. helpt in mijn ogen ook wel. Ademhalen is het belangrijkst. In en uit.. rustig.. muziekje op of een boek lezen en voor je het weet staat het erop.

*het vegen herken ik ook trouwens! Vooral bij m'n voet. Auw, auw, auw.

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 21:53

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 22:40

Pijn is toch voor iedereen anders. Maar scheelt wel dat je pauzes hebt van een seconde. Of als ze even inkt bij doet, 3 seconden meer :')

Vriend heeft afspraak gemaakt met snip art. Wat een fijne artiest is dat zeg!

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 22:44

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 22:46

Courses schreef:
_Ekenna schreef:
Die snap ik ook niet zo goed...
Of je het nou met rood, blauw, geel of zwart in kleurt.. Inkleuren is toch inkleuren? :=

Nou het schijnt dat daar dus wel verschil tussen zit, daarom vraag ik het :P Black/grey (dus shading, realistisch zoals mijne) of compleet inkleuren met rood/groen/blauw whatever, kan ook maar zo zijn van niet hoor maar ik hoor daar wel eens verschillende dingen over dus zodoende :D

Black/Grey is minder pijnlijk dan kleuren vind ik al is het ook afhankelijk van plek. Ik heb liever schaduwen dan kleuren.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 22:48

Nessa schreef:
Pijn is toch voor iedereen anders. Maar scheelt wel dat je pauzes hebt van een seconde. Of als ze even inkt bij doet, 3 seconden meer :')

Vriend heeft afspraak gemaakt met snip art. Wat een fijne artiest is dat zeg!

Ben benieuwd wat ie laat zetten! Vind zijn werk echt tof! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 23:58

Ik vond binnenkant bovenarm echt de pijnlijkste plek tot nu toe :o Heb ook binnenkant onderarm, pols en op m'n rug. Rug was rottig bij de ruggengraat, maar bovenarm was gewoon overal pijnlijk. Hoe dichter naar mijn elleboogholte hoe pijnlijker, en als hij net uit die pijnlijke zone ging dan gingen we alweer verder naar dichtbij mijn oksel, wat ook intens veel zeer deed := Niet om iemand bang te maken hoor, misschien ben ik wel ontzettend kleinzerig..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 11:03

Iemand joey booys portfolio gezien?:p (jaa die van utopia)

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 21:28

Emmaa_ schreef:
Ik vond binnenkant bovenarm echt de pijnlijkste plek tot nu toe :o Heb ook binnenkant onderarm, pols en op m'n rug. Rug was rottig bij de ruggengraat, maar bovenarm was gewoon overal pijnlijk. Hoe dichter naar mijn elleboogholte hoe pijnlijker, en als hij net uit die pijnlijke zone ging dan gingen we alweer verder naar dichtbij mijn oksel, wat ook intens veel zeer deed := Niet om iemand bang te maken hoor, misschien ben ik wel ontzettend kleinzerig..

O fijn. Maar volgende week ben ik dat vast vergeten! :o

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 21:35

Joh Suzan, over sternum tattoo’s werden ook horror verhalen verteld. Als je je zelf mentaal goed voorbereid komt het goed hoor :) Niet teveel bang laten maken.