Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleeentje

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 17:18

Ik weet nog niet wat ik hierna ga doen, in ieder geval eerst even een paar rust dagen. Heb op het moment niet zoveel motivatie (slaap slecht, veel hoofdpijn en daardoor ook weinig zin om te sporten). Dus wil mezelf even wat rust gunnen voordat ik verder ga.
En ik weet ook nog niet wat ik kwijt ben, ik ga me zaterdag weer meten. Na level 1 heb ik me voor het laatst gemeten, toen waren er al wel wat cm's af. Ben heel benieuwd wat het meetlint nu zegt. Voor mijn gevoel is er nog wel wat meer vanaf. Vooral bij mn taille/buik. Mn benen zijn voor mijn gevoel weinig kwijt, helaas, daar mochten nog wel wat vetjes vanaf!
Qua gewicht ben ik nagenoeg niets kwijt. Ik heb me tussendoor nog regelmatig gewogen, maar die weegschaal blijft ongeveer hetzelfde gewicht aangeven.
Maar, wat ik het belangrijkste vind, qua conditie ben ik er absoluut op vooruit gegaan en dat was mijn belangrijkste doel!

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 17:32

Net voor het eerst level 1 gedaan, tijdens had ik nergens last van maar merk het nu wel echt in mijn benen

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 18:02

Zijn er hier meer mensen die last hebben van enthousiast beginnen en halverwege er achter komen...dat je alweer gestopt bent voor je het weet? -O-

Soms baal ik zo van mezelf... Ben enthousiast en braaf begonnne.. Had altijd een goed en fijn gevoel na het sporten en toch...toch gooi ik weeer de handdoek in de ring :(

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 18:19

Ja herkenbaar, al heb ik nu wel echt last van mijn enkels en heb ik daarom een pauze genomen, maar hopelijk ga ik wel weer net zo fanatiek opnieuw beginnen als het geen pijn meer doet.

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 18:23

Hier ook een paar slechte dagen, weekend weg, maandag wel gedaan, dinsdag en woensdag voor 2200 geen tijd gehad en daarna ga ik toch echt slapen.. Hopelijk vanaf nu weer oppakken :)

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 18:47

Jee wat zonde om op te geven... Wat voor mij erg goed werkt, is om mezelf er aan te herinneren waarom ik er ook al weer aan begonnen ben :)*

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 18:49

Ik heb zo'n sportbh/running bh gekocht, en als ik dus voor de spiegel die workout sta te doen weet ik ook alweer waarom ik het doe, ik zit dan echt te crunshen van: het móet eraf! :')

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 18:54

Dag 28 gedaan terwijl het eten in de oven stond hahaha dan heb ik vanavond echt een avondje "vrij"

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 18:59

Mag ik mij hier ook melden?
Ik ben vorige week begonnen met shredden nadat Joanne en Lillytjuh er heel enthousiast over waren. Ben onofficieel bij dag 5 level 1, maar kreeg helaas 3 dagen geleden een heftige buikgriep. Tja dan word dit ook niets. Dus ik begin straks weer overnieuw. Ik zit nu aan een bordje soep en hoop me toch echt aan het einde van de week weer fitter te voelen om weer te kunnen starten. Want hoewel ik een bloedhekel aan sporten heb vind het gevoel na die tijd wel fijn. Dus even doorbijten straks als mijn darmen stoppen met leeglopen :')

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 19:00

Gooo dais! Je kunt het! Maar eerst goed beter worden!

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 19:05

Ja het leek me niet zo verstandig om nu energie te verbranden die ik zo hard nodig heb om Meaghyn te voeden. Straks weer vrolijk verder.

Babette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 19:10

Hej leuk Daisyree!Maar idd eerst ff uitzieken!

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 19:36

Groot gelijk dais!!!

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 19:38

Ik ga vandaag beginnen aan dag 4! De spierpijn was vandaag gelukkig al iets minder dan de eerste twee dagen :D

Ik heb wel dat sinds ik hiermee ben begonnen ik bijna 0,7 kilo zwaarder ben geworden, kan dat kloppen?

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 20:10

Ach Dais, dan beginnen we gewoon weer samen opnieuw joh haha.

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 20:19

MissBonny schreef:
Zijn er hier meer mensen die last hebben van enthousiast beginnen en halverwege er achter komen...dat je alweer gestopt bent voor je het weet? -O-

Soms baal ik zo van mezelf... Ben enthousiast en braaf begonnne.. Had altijd een goed en fijn gevoel na het sporten en toch...toch gooi ik weeer de handdoek in de ring :(

Dat ken ik helaas erg goed. Na 10 dagen besloot ik een dagje rust te nemen, die dag daarna startte ik met level 2 maar die vond ik zo zwaar dat ik niet meer wilde. Was teleurgesteld dat het niet lukte en nu doe ik af en toe level 1.
Terwijl ik het echt wel wil, maar ik heb gewoon te weinig discipline.. -O-
Maar ik ga zo weer even aan de bak!

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 20:48

Zou vandaag weer level 2 doen, maar schouder voelde nog niet lekker dus toch even een dagje rust genomen :) voelt als het juiste besluit :) is nu zo goed als weggetrokken :)
Morgen weer naar de sportschool en dan zaterdag weer shredden :D

Sprintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 20:58

MissBonny schreef:

Nee daar heb ik geen last van vrees ik :o Als ik ergens aan begin dan maak ik het ook af ook. Leuk of niet, als ik die afspraak heb gemaakt (of dat nu met mezelf is of met een ander) dan hou ik me eraan.

Wat is nou 30 dagen een half uurtje? Waarom zou je dat niet kunnen volhouden (even heftige blessures of ziekte daar gelaten natuurlijk). Spierpijn hoort bij dit programma, dat weet je als je eraan begint. En als het niet zo zijn zou er ook niet veel aan je lijf veranderen. Doet een oefening teveel pijn dan kan je hem beter vervangen door iets anders dan een hele dag over te slaan lijkt me.

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je ervoor kiest van jezelf te balen omdat je de handdoek in de ring gooit, terwijl je je even goed fijn had kunnen voelen omdat je weer lekker hebt gesport :o?

Afbeelding

Afbeelding

Kom op mensen elkaar een beetje motiveren hoor! Ik lees zoveel dat mensen dagen overslaan... dat is toch jammer!
Afbeelding

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 21:01

Daarom wilde ik ook gewoon overnieuw beginnen. Die stomme griep kwam precies op het verkeerde moment. Het ging net zo lekker, ik baalde er gewoon van.
Maar ja de hond uitlaten was al te erg :=
Maar ik voel me langzaamaan beter, dus ik hoop volgende week weer te kunnen starten.

RW doe je dan mee, gaan we weer samen op.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 21:18

Ja hoor we gaan samen weer knallen, vind ik een goed idee.

Sprintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 21:21

rockwitch schreef:
Ja hoor we gaan samen weer knallen, vind ik een goed idee.

*\%/* *\%/* *\%/*
Jeah that's the Spirit!!!
*\%/* *\%/* *\%/*

Sprintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 22:35

Hier dag 2 level 3 achter de rug *\o/*
Wauw ben helemaal duizelig van de inspanning :D maar ging alweer beter vergeleken gisteren. De kat kwam tijdens de cool down wel even checken of alles wel goed ging <3 Heel lief kopjes geven :j

Rideltje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 23:02

vandaag begonnen met level 2 ... jeetje wat zwaar... heb me kapot gezweet!

Luigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 23:53

Rideltje1992 schreef:
vandaag begonnen met level 2 ... jeetje wat zwaar... heb me kapot gezweet!

Haha ik ook! Vond het echt ook super zwaar en heb me idd ook kapot gezweet :p

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 00:50

Wij gaan gelijk op, Sprintje! Hier ook net dag 2 level 3 achter de rug. Gisteren ging het wat trager, omdat ik nog moest kijken hoe ik de oefeningen moest uitvoeren, vandaag heb ik geprobeerd om Nathalie bij te houden. Jeeeeetje wat heb ik gezweet! %)

De plank oefeningen en push ups zijn wel erg zwaar, die rockstar jumps haat ik nu al :D

Maar goed, nog 8 dagen en dan alweer over naar een nieuw programma (en een nieuw figuur *\%/* )