Beterschap voor je man Batje! Het is een vervelende afloop zo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Venthe schreef:Mag ik weer binnen vallen en gezellig mee kletsen?
hwn, lekker gelopen bij de vredesloop goed hoor!
Ludique, wat fijn dat je weer lekker aan het lopen bent. Hard maakt opzich niet zoveel uit als je maar je rust pakt tussendoor.
Bij mij komt het eind van het blessureleed in zicht! Wat het nou precies is/geweest is weet eigenlijk niemand nog. Ik verdenk toch dat ik misschien een scheurtje in mijn bot heb gehad na een flinke valpartij aangezien ik de pijn in mijn onderbeen niet duidelijk kon aanwijzen en het absoluut geen spier was/is. Na 6 weken heel langzaam opbouwen en op gras moeten lopen gisteren weer voor het eerst getraind op de baan en wat voelt dat toch heerlijk! Kon mezelf niet zo goed inhouden qua tempo maar wel rust gepakt tussendoor. Ik begon met 5x 3 min. op het gras met elke keer 1 min rust (wandelen) tussendoor, als tempo hield ik een pace van 4:50 per km aan. Toen mocht ik de baan op van mijn trainer want hhad gelukkig helemaal geen last! daar deed ik 5x 200 meter met elke keer 200 meter rust (wandelen), de 200tjes deed ik heel constant elke keer in 38 secwat was het heerlijk! Goed uitgelopen en gestreched en vandaag nauwelijks last. Iets spierpijn maar wel goede spierpijn. Ik ben gelukkig haha
Grit schreef:Hoe was het op de Ventoux Greetje?