Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Naoom_ schreef:Noa fijn dat er iets verbetering in zit, geniet ondanks dit toch van je vakantie!
Dipstaartje, ja haha vooral in mn bovenbenen en al helemaal nu na die Insanity fittest.
SecretLIN schreef:ik sport verder eigenlijk niet heb ik geen tijd voor
werk bij een dierenopvang dus van smorgens tot s avonds in de weer.. en mijn vrije tijd besteed ik aan mijn paarden, ik wandel wel redelijk veel.
ik eet smorgens 2 broodjes met 1 kopje thee ( soms chocovlokken of anders smeerkaas op brood)
rond 1 uur eet ik weer 2 broodjes met smeerkaas, en meestal dan 1 kopje zwarte koffie
en tussendoor veel water.. en savonds aardappels met groente..
N0a schreef:SecretLIN schreef:ik sport verder eigenlijk niet heb ik geen tijd voor
werk bij een dierenopvang dus van smorgens tot s avonds in de weer.. en mijn vrije tijd besteed ik aan mijn paarden, ik wandel wel redelijk veel.
ik eet smorgens 2 broodjes met 1 kopje thee ( soms chocovlokken of anders smeerkaas op brood)
rond 1 uur eet ik weer 2 broodjes met smeerkaas, en meestal dan 1 kopje zwarte koffie
en tussendoor veel water.. en savonds aardappels met groente..
Probeer meer af te wisselen.Dus verschillende soorten beleg op je broood. Brood eens afwisselen met crackers of met yoghurt en fruit eten tussendoor.